Νέες Αφίξεις! (Νοέμβριος 2015)

IMG_20151111_002244

Έχω πάνω από 50 αδιάβαστα βιβλία στη βιβλιοθήκη μου εδώ στην Ολλανδία (μόλις τα μέτρησα!)

Πάνω από 10 βιβλία με περιμένουν στην Ελλάδα για να τα φέρω εδώ και, αν είμαι αυστηρή και συγκρατημένη, υπάρχουν ακόμα 4 ή 5 που θέλω οπωσδήποτε να αγοράσω όταν ξαναπάω Ελλάδα..

Και τι κάνω?

Παραγγέλνω ακόμα ένα μάτσο βιβλία από το Amazon!

Αλλά ήταν τόσο ωραία στιγμή όταν έφτασαν!

(Σημείωση: Έχω παραγγείλει κάποια ακόμα από δεύτερο χέρι από Amazon sellers, θα φτάσουν μέσα στις επόμενες βδομάδες. Είμαι απαίσια!)

 

Δεν θα παρουσιάσω τα καινούργια μου βιβλία εδώ, θα το κάνω αφού τα διαβάσω.

Αλλά θέλω να πω κάποια πράγματα για μερικά από αυτά τα βιβλία.

 

2015-11-10 10.31.22

Είχα διαβάσει το Περηφάνια και Προκατάληψη (στα ελληνικά) όταν πήγαινα γυμνάσιο και το είχα βρει πολύ βαρετό.

Αλλά μεγαλώνοντας άκουγα και διάβαζα συνέχει πόσο καλό είναι και πόσο τέλεια είναι η Jane Austen κλπ. και ήθελα να του δώσω άλλη μια ευκαιρία.

Βέβαια υπάρχουν πολλοί που δεν τους αρέσει η Austen, αλλά αυτό με έκανε να θέλω να το ξαναδιαβάσω ακόμα πιο πολύ, να δω σε ποια ομάδα ανήκω.

Σκεφτόμουν να το διαβάσω στα αγγλικά, αλλά επειδή είναι γραμμένο πριν πολλά χρόνια, φοβόμουν μη με δυσκολέψει η γλώσσα. Όποτε δεν αποφάσιζα σε ποια γλώσσα είναι καλύτερο να το διαβάσω και ο καιρός περνούσε…

Μέχρι που είδα αυτή την έκδοση από τη σειρά “Classics Reimagined”:

2015-11-10 10.32.05

2015-11-10 10.32.15

2015-11-10 10.32.48

 

Αυτό ήταν!

Αποφάσισα να το αγοράσω και να το διαβάσω στα αγγλικα.

Καλή μου τύχη!

 

 

 

Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω το ελληνικό blog Over the Place, για τις πολύ καλές προτάσεις βιβλίων.

Παρήγγειλα αυτά τα βιβλία εξαιτίας του:

2015-11-10 10.51.40

Επίσης παρήγγειλα αυτά τα βιβλία επειδή τα είδα στο So little sleeping and so much reading:

2015-11-10 10.55.59

Θα ήθελα να δώσουμε λίγη προσοχή στο συγκεκριμένο Peter Pan.

Δεν ήταν στα σχέδια μου να διαβάσω το Peter Pan, αλλά αφού είδα αυτή την έκδοση, δεν μπορούσα να αντισταθώ:

2015-11-10 10.54.55 2015-11-10 10.55.19

2015-11-10 10.55.26

 

Έχει πολλές ωραίες σελίδες, χάρτες και παιχνίδια.

Θα γράψω περισσότερα όταν το διαβάσω!

 

Τέλος, άλλο ένα ενδιαφέρον βιβλίο είναι αυτή η έκδοση του βιβλίου του Haruki Murakami, Wind/Pinball.

Το μισό βιβλίο είναι το Pinball

2015-11-10 10.52.24

Το γυρνάς ανάποδα ΚΑΙ το πάνω κάτω και είναι το Wind.

2015-11-10 10.52.43Αυτά προς το παρόν για τα καινούργια μου βιβλία.

Ελπίζω το readathon του 2016 να έχει κατηγορίες που να μπορώ να τα βάλω όλα!


21 thoughts on “Νέες Αφίξεις! (Νοέμβριος 2015)

  1. Γεια σου! Λοιπόν μόλις σε ανακάλυψα από το comment σου κι έχω ενθουσιαστεί!! Κατ’αρχάς σ’ευχαριστώ για το mention 🙂 ΧΑΙΡΟΜΑΙ αφάνταστα που σου κίνησα το ενδιαφέρον με τα συγκεκριμένα βιβλία, το πιστεύεις ότι ακόμη δεν έχω διαβάσει το Ice Cream Star?! Δεν μου έχει έρθει η παραγγελία και περιμένω πως και πως… Έχω την αίσθηση ότι θα είναι απίστευτο! Το blog σου, οι φωτογραφίες, του γούστο σου είναι όλα υπέροχα! Έψαξα λίγο παραπάνω να διαβάσω το “About Me”, αλλά δεν βρήκα κάτι….Επίσης δεν μπορώ να βρω το κουμπί να σε κάνω follow :/ (μήπως δεν το έχεις ενεργοποιήσει;) Anyway ανεβάζω το blog σου στο fb, να σε γνωρίσει κι άλλος κόσμος 😀

    Like

    1. Γεια σου! Χαίρομαι που σου άρεσε το blog μου! Ακόμα είναι καινούργιο, ελπίζω να έχω θεματα να γράφω! Τα ταξίδια ειδικά θέλουν πολύ δουλειά γι’άυτό δεν ξεκίνησα ακόμα. Το δικό σου blog ήταν που μου έδωσε την έμπνευση να αρχίσω κι εγώ! Εχω ήδη αγοράσει ή διαβάσει τα πιο πολλά από τα βιβλία που προτείνεις!
      Γράφε πιο συχνά παρακαλώ!
      Έβαλα follow button και προσωπικές πληροφορίες (ελπίζω!), δεν ξέρω ακριβώς πώς λειτουργούν τα blog, ευχαριστώ πολύ για τα tips 🙂

      Like

      1. Awwww σ’ευχαριστώ πολύ 🙂 Ποιά έχεις διαβάσει; Ελπίζω να σ’άρεσαν! Θα ζηλεύω πολύ με τα ταξίδια, γράφε όσες περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς!! Μια χαρά είναι, και πολύ καλοστημένο για νέο blog, εμένα μου πήρε ένα χρόνο να αποφασίσω την κατεύθυνση του, τον τρόπο που θα γράφω κι όλα τα συναφή. Παίρνει χρόνο, don’t worry, θα τα βρεις όλα σιγά σιγά 🙂

        Liked by 1 person

      2. Μέχρι στιγμής έχω διαβάσει:
        Station Eleven και Nimona που τα ήξερα, αλλά με έπεισες να τα διαβάσω άμεσα.
        Επίσης αυτά που δεν τα ήξερα καν:
        The Encyclopedia of Early Earth
        Fangirl
        Breakfast after noon
        Lost at sea

        Και έχω αγοράσει πολλά άλλα που προτείνεις (υπολογίζω πάνω από 20).
        Θα τα δεις σύντομα (ελπίζω!) στο blog μου.
        Είμαι σίγουρη ότι τα πιο πολλά τουλάχιστον θα μου αρέσουν, αν κρίνω από τις περιγραφές σου.

        Ελπίζω να καταφέρω να αρχίσω αυτή τη βδομάδα κάτι για τα ταξίδια μου!

        Like

      3. Σοβαρά? Ρε συ πολύ χαίρομαι 🙂 Το Station Eleven είναι το καλύτερο βιβλίο που διάβασα φέτος και όλα τα υπόλοιπα που έγραψες, τα αγαπώ πάρα πολύ ❤ Θα περιμένω για τα posts 🙂

        Liked by 1 person

  2. Γεια από ‘μένα. Μόλις ανακάλυψα το blog σου μέσω του Over the place. Αχ αυτή η έκδοση του Peter Pan είναι υπέροχηηηηη. Νομίζω ότι θα την βάλω στην επόμενη παραγγελία μου 😀

    Like

    1. Γεια σου Κατερίνα! Τέλειο το blog σου!!! Και όντως τέλειο το Peter Pan, όταν το διαβάσω θα ανεβάσω πιο πολλές φωτογραφίες!

      Liked by 1 person

      1. Σ’ευχαριστώ πολύ. Αχ όταν το διαβάσεις ν’ ανεβάσεις για να δούμε κι εμείς περισσότερα, αν και νομίζω ότι το θέλω τόοοοσο πολύ 😀

        Liked by 1 person

  3. Hello Ομορφη,το Pinball το διαβαζω τωρα,το wind το ειχα διαβασει και με αρεσε παααααρα πολυ!!Βλεπω παλι αρκετα βιβλια που σιγουρα θα διαβαζα ή εχω διαβασει και χαιρομαι που σε βρηκα 🙂

    Like

    1. Πωπω έχω ήδη άλλα 4 βιβλία Murakami να διαβάσω, μεθαύριο θα μου έρθει και το Kafka on the shore (στα ελληνικα απιτέλους) και τώρα μου λες ότι και το Wind/Pinball είναι ωραίο?? Μα χιλια κομμάτια θέλετε να γίνω??

      Κι εγώ χαίρομαι που σε βρήκα και όλα τα άλλα βιβλιο-blogο-κόριτσα! Εχει να γίνει χαμός στη βιβλιοθήκη μου με τις προτάσεις σας!

      Liked by 1 person

      1. Το Καφκα ον δε σορ,μου αρεσε αρκετα!Εχω κανει και εδω μια κριτικη σε αυτο!Αν δεν εχεις διαβασει το Νορβηγικο Δασος να τρεξεις σουσουραδα!Μισω το Hard boiled wonderland,αλλα ειμαι η μονη και το 1Q84 πολυ βαρετο..ακομα εχω τον 3 τομο να διαβασω.Ειχα βαλει στοιχημα να τα διαβασω ολα του μεχρι το τελος του χρονου..αλλα δεν προλαβαινω!Εχω διαβασει καπου στα 10 δικα του νομιζω..Αγαπω το Wind up bird chronicle και περιεργως το Wind (δεν εχει λογο υπαρξης,ουτε Plot αλλα ειναι τοσο εχω και σε αυτο κριτικη),η συλλογη An elephant vanishes εχω ωραιες ιστοριες μεσα εχω διαβασει μερικες και ουφ!Το south of border,west of the sun μου αρεσε!Και σε αυτο εχω κανει κριτικη!

        Like

      2. Εμένα πάλι το Νορβηγικό δάσος δεν με τρέλανε και πολύ, ένω το 1Q84 το λάτρεψα! Τουλάχιστον συμφωνούμε στο Κουρδιστό πουλί! Το Μικρές ώρες ήταν ωραίο, το south of border,west of the sun καλό, το Sputnik sweetheart λίγο μέτριο… Θα διαβάσω τις κριτικές σου άμεσα! Άντε μονο 5-6 μου έχουν μείνει και τον ολοκληρώνω τον άτιμο το Murakami!

        Liked by 1 person

      3. Aααα εσυ εισια πιο μπροστα απο μενα!Εχω ομως σε Paperback Μορφη Dance,dance,dance Και ολα τα αλλα σε ebook!(Εννοω αυτα που μου μενουν να διαβασω!)

        Like

      4. Το Dance, Dance, Dance , το Blind Willow Sleeping woman, το Hard-boiled, το Wild-Sheep Chase και όπως είδες το Pinball/Wind ειναι αγορασμενα και περιμένουν! Αντε ενθουσιαστηκα πάλι, θα αρχίσω Murakami μολις τελειώσω αυτό που διαβάζω τώρα.

        Liked by 1 person

  4. Πως τα εγραψα ετσι χαχα εννοω οτι Το Wind μου αρεσε πολυ!Και οτι εχει ωραιες μικρες ιστοριες το An elephant vanishes.

    Like

  5. Καλησπέρα και καλή αρχή με το blog σου! 😃 Οι φωτογραφίες και οι εκδόσεις που έχεις στην κατοχή σου είναι απλά μοναδικές! Συνέχισε την καλή δουλειά…😉

    Like

Leave a comment