Κινεζοταξίδι 5: το “πάλι Κίνα??” ταξίδι

(το Κινεζοταξίδι 4 είναι μέρος του Υπερσιβηρικού που θα περιγράψω αργότερα)

Πότε:

11-29 Μαΐου 2016

Background του ταξιδιού:

Όταν τελείωσα το διδακτορικό μου αποφάσισα να κάνω ένα ταξίδι πριν βρω δουλειά.

Δυστυχώς ήταν μια εποχή που δεν είχα βρει ακόμη την επόμενη δουλειά μου, οπότε δεν μπορούσα να πάω τρίμηνο ταξίδι και να ξοδέψω πολλά. Επίσης δεν υπήρχε κανένας να έρθει μαζί μου. Δεν έχω κάνει κάποιο μεγάλο ταξίδι μόνη και φοβόμουν μη βαρεθώ.

Πάλι Κίνα?? Ρωτούσαν όλοι. Ακόμα και τη βίζα μου τη δώσανε με λίγη δυσκολία, νόμιζαν ότι κάνω κρυφά business με Κίνα και γι’αυτό πηγαίνω τόσες φορές.

Γιατί πάλι Κίνα?

  1. Γιατί μου αρέσει πολυ!
  2. Γιατί είναι τεράστια! Εκτός από Πεκίνο, όλα τα άλλα μέρη που πήγα ήταν μέρη που δεν είχα ξαναπάει.
  3. Μια ελληνίδα φίλη μου (μια από τις δύο που πήγαμε μαζί στο Κινεζοταξίδι 3 – Μένοντας στην Κίνα) έμενε προσωρινά Πεκίνο, από το Σεπτέμβρη τοθ 2015 μέχρι τον Ιούλιο του 2016 για μαθήματα Κινέζικης γλώσας. Οπότε ήξερε ήδη το Πεκίνο απέξω και μπορούσε να έρθει μαζί μου σε κάποιες εκδρομές. Δυστυχώς είχε μαθήματα, οπότε το τελευταίο κομμάτι του ταξιδιού μου ήταν σόλο.

 

Που πήγα:

11-13 Μαΐου: Πεκίνο!

2016-05-13 18.09.50

14-15 Μαΐου: Σαββατοκύριακο στο Datong, μια πόλη “κοντά” στο Πεκίνο

2016-05-15 14.57.47

16-19 Μαΐου: Πεκίνο και ημερίσια εκδρομή στην Tianjin

IMG_8112

20-22 Μαΐου: Σαββατοκύριακο στο Chengdu, στο κέντρο της Κίνας (διάσημο για το κέντρο με τα Πάντα – τα αρκουδάκια, όχι τα “πάντα όλα”)

IMG_8490

Εδώ άρχισε το σόλο μέρος του ταξιδιού:

23 Μαΐου: Urumqi, βορειοδυτική Κίνα

IMG_8761

24-25 Μαΐου: Turpan, τουριστική περιοχή στην έρημο, κοντά στο Urumqi (με οδηγό)

IMG_8881

26-28 Μαΐου: Kashgar και τουρ στο Tashkurgan (με οδηγό)

IMG_9550

(ω ναι, αυτό είναι ένα αληθινό μέρος, στο οποίο όντως στάθηκα… τέλειο…)

29 Μαΐου: Τελευταία μέρα Πεκίνο (επίσκεψη στην περιοχή 798, το art district του Πεκίνου)

IMG_0015

 

Μείνετε συντονισμένοι για λεπτομερείς περιγραφές όλων αυτών των περιοχών.

Ειδικά το σόλο κομμάτι του ταξιδιού ήταν σε καταπληκτικές περιοχές που δεν πάει πολύς κόσμος και δεν κρατιέμαι να μοιραστω τις φωτογραφίες μου και τις πληροφορίες που έμαθα!

 

Leave a Reply

