Πολλαπλά bookhauls

Τους τελευταίους μήνες αγόρασα βιβλία από διάφορες “πηγές”.

Περίμενα μέχρι να έρθουν όλα και να σταματήσουν οι αγορές (μέχρι να πάω Ελλάδα σε 2 βδομάδες και να κουβαλήσω μια βαλίτσα βιβλία πάλι) πριν γράψω για τις αγορές μου. Και voila:

1. Βιβλία που αγόρασα από το amazon.co.uk

2017-07-16 13.53.48

Μια συλλογή χριστουγεννιάτικων διηγημάτων γνωστών ρώσων συγγραφέων όπως ο Tolstoy, ο Chekhov, ο Dostoevsky, ο Gorky… Δεν εχω διαβάσει πολλούς ρώσους, αλλά μου αρέσει το στυλ τους και θέλω να διαβάσω περισσότερα ρώσικα βιβλία. Οπότε ανυπομονώ να διαβάσω αυτό το βιβλίο, αλλά θα το κρατήσω για τα Χριστούγεννα. Παρεμπιπτόντως αυτό το βιβλίο ήταν και η αφορμή για το bookhaul. Η τιμή του έπεσε κάπου 80% από τα προηγούμενα Χριστούγεννα που τα είχα βάλει στη λίστα μου.

Έχει γίνει χαμός με αυτό το βιβλίο. Είναι η ιστορία μιας έφηβης που βλέπει ένα φίλο της να δολοφονείται από αστυνομικούς. Εμπνευσμένο από το κίνημα Black Lives Matter. Το βιβλίο αυτό ακούγεται παντού και ανυπομονώ να το διαβάσω.

Νικητής του Nebula award for best novel και υποψήφιο για το Hugo award, το βιβλίο αυτό είναι μια μίξη φαντασίας και επιστημονικής φαντασίας. Η περιγραφή αναφέρει έφηβους με μαγικές ικανότητες και μια χρονομηχανή. Ακούγεται τέλειο!

Είδα αυτό το τέλειο εξώφυλλο στο βιβλιοπωλείο. Διάβασα στο οπισθόφυλλο ότι ήταν νικητής του Aktugawa Prize. Είμαι φαν του 1Q84, όπου πολλά λέγονται για το φημισμένο αυτό βραβείο για νέους συγγραφείς. Αυτοί ήταν βασικά οι κύριοι λόγοι για την αγορά μου, το εξώφυλλο και το βραβείο. Αλλά και η υπόθεση είναι για μια έφηβη μαθήτρια που δεν αισθάνεται άνετα στο καινούριο της σχολείο, είναι γιαπωνέζικο, ε τι άλλο θέλω?

2. Βιβλία που αγόρασα μεταχειρισμένα από πωλητές του amazon

2017-07-16 13.54.25

Αυτά τα βιβλία ήταν πολύ φτηνότερα να τα αγοράσω από δευτερεύοντες πωλητές του amazon και να πληρώσω 5 ευρώ έξοδα αποστολής το καθένα παρά να τα αγοράσω κατευθείαν από το amazon.

Ο τίτλος είναι ξεκάθαρος. Είναι η ιστορία των Κιουρί. Αλλά το πως λέγεται η ιστορία είναι καταπληκτικός: γεμάτο πολύχρωμες ζωγραφιές, με κείμενο διάσπαρτο μέσα στις ζωγραφιές. Είναι τέχνη!

Ένα βιβλίο για τα σοβιετικά στρατόπεδα συγκέντρωσης (γκούλαγκ), όπου έστελναν ανθρώπους για τιμωρία (επειδή ήταν μορφωμένοι, επειδή ήταν θρήσκοι, δεν τους άρεσε ο Στάλιν, τέτοια τραγικά εγκλήματα). Θέλω να μάθω περισσότερα για τα γκούλαγκ, έχω διαβάσει κάποια λογοτεχνικά βιβλία που περιέγραφαν τη ζωή εκεί. Αλλά για να είμαι ειλικρινής, το βιβλίο είναι μεγαλύτερο απ’ ότι περίμενα, θα πρέπει να με πιέσω λίγο για να το διαβάσω. 🙂

  •  Asylum, της Madeleine Roux

Έχασα το σημείο της περιγραφής του πωλητή που έλεγε ότι λείπει το δεύτερο εξώφυλλο (dust jacket). Τέλοσπάντων, δεν είναι σημαντικό. Είναι ένα βιβλίο τρόμου (με φωτογραφίες) για έφηβους που συμμετέχουν σε ένα καλοκαιρινό πρόγραμμα σε ένα πρώην άσυλο. Spooookyyyyy!

Ένα παιδικό βιβλίο από τον Neil Gaiman, για ένα πατέρα που πάει να αγοράσει γάλα (και μπλέκει σε μια φανταστική περιπέτεια).

3. Βιβλία που αγόρασα από άτομα στην πόλη μου μέσω Facebook

 

2017-07-16 14.11.39

Έχω διαβάσει το πρώτο βιβλίο της τριλογίας και βασικά δεν σχεδίαζα να διαβάσω τα υπόλοιπα. Συμπαθητικό ήταν, αλλά πρέπει να είμαι πιο επιλεκτική με το τι διαβάζω (δεν έχω και άπειρο χρόνο). Αλλά όταν είδα ότι κάποιος πουλούσε και τα τρία για 10 ευρώ, αποφάσισα να τα πάρω. Το πρώτο το είχα μόνο σε ebook και οι εικόνες είναι σημαντικές σε αυτά τα βιβλία. Ακόμα δεν ξέρω αν θα διαβάσω και τα άλλα δύο.

Το πολύ γνωστό βιβλίο του Kazuo Ishiguro, μόνο για 3 ευρώ. Είναι η ιστορία ενός άντρα που πηγαίνει ένα ταξίδι και σκέφτεται το παρελθόν του. Έχει γίνει και ταινία και γενικά όλοι λένε καλά λόγια γι αυτό το βιβλίο.

4. Βιβλία που αγόρασα από κανονικό βιβλιοπωλείο

IMG_20170711_204901_300

Είχα ένα πολύ σύντομο ταξιδάκι λίγων ωρών στο Άμστερνταμ και ξόδεψα τον λίγο ελεύθερο μου χρόνο στο American Book Center, ένα τέλειο βιβλιοπωλείο με βιβλία μόνο στα αγγλικά. Δυστυχώς είναι πολύ ακριβό, οπότε σπάνια αγοράζω κάτι. Αυτή τη φορά κοίταξα μόνο στις προσφορές και βρήκα δύο από τα βιβλία που είναι στη λίστα μου σε χαμηλή τιμή.

Τέλειο εξώφυλλο! Έχω δει κάποιες online συζητήσεις για αυτό το βιβλίο και ότι θα γίνει ταινία και μου αρέσει τόσο πολύ το εξώφυλλο που δεν ασχολήθηκα καν με την πλοκή. Η ιστορία είναι για έναν νεαρό βετεράνο πολέμου το 1954 που ξεκινάει ένα ταξίδι για να βρει τον πατέρα του που χάθηκε. Το βιβλίο ασχολείται με το ρατσισμό ενάντια στους αφροαμερικάνους στις ΗΠΑ. Νομίζω θα είναι ενδιαφέρον.

Το πασίγνωστο βιβλίο για τη ζωή αφροαμερικανών γυναικών στη δεκαετία του 1930, γραμμένο στη μορφή επιστολών.

10 thoughts on “Πολλαπλά bookhauls

  1. Τα The Hate U Give, Color Purple και Remains of the Day μου αρέσουν παρά πολύ! Ειναι εξαιρετικά και τα τρία. Παιδί μου που θα τα βάλεις όλα αυτά τα βιβλία; Θα σου δανειζόμουν συνεχώς αν ήμουν εκεί :p

    Liked by 1 person

    1. Ασε θα πνιγω στα βιβλια 😦 Το χειροτερο ερωτημα ειναι ποτε θα τα διαβασω ολα! Και θελω να τα διαβασω ολα 🙂

      Like

    1. Υπαρχει ενα γκρουπ στο Facebook που πουλανε/ανταλλασουν μεταχειρισμενα βιβλια. Πολλές φορές ειναι πανεπιστημιακα, αλλα που και που βρισκω κάποιο καλό λογοτεχνικό. Εδω να διευκρινήσω οτί δεν μένω Ελλάδα αλλά Ολλανδία, δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο σε κάποια ελληνική πόλη, αλλά είμαι σίγουρη ότι θα υπάρχει. Κι αν όχι, να μια καλή ιδέα 🙂

      Like

      1. Μπορεί!! Ευχαριστώ για την ιδεα! Πως και στα ελληνικά αν και μένεις Ολλανδία; εννοώ ναι μεν Ελληνίδα αλλα

        Liked by 1 person

      2. Το blog εννοεις? Το μεταφραζω και στα αγγλικα (πανω πανω λεει english). Βασικα για καποιο λογο γραφω πρωτα το αγγλικο και μετα το ελληνικο, μαλλον μου ειναι πιο ευκολη η μεταφραση σε αυτη την κατευθυνση. Αν και να ειμαι ειλικρινης πιο πολυ μου αρεσει να με διαβαζουν οι αλλοι ελληνες μπλογκερς και να συζηταμε, ειναι μικρη κοινωνια, στα αγγλικα χανεσαι, υπαρχουν απειρα μπλογκ.

        Like

Leave a Reply

