Βιβλία που με απογοήτευσαν το 2016

Ακολουθώντας την απαίτηση της Τζο, θα γράψω κι εγώ για τα βιβλία που με απογοήτευσαν φέτος.

img_20161001_131237

Τόσο όμορφο βιβλίο, τόσο μεγάλη απογοήτευση… Αρχίζει με μια πολύ καλή ιδέα: μια εταιρεία προσφέρει δουλείες και σπίτια σε άστεγους, με την προϋπόθεση ότι μήνα παρά μήνα θα μένουν στη φυλακή. Το πείραμα έχει ως υπόθεση ότι αν όλοι οι κάτοικοι μιας πόλης περνάνε το μισό τους χρόνο στη φυλακή, δεν θα υπάρχει εγκληματικότητα. Από κει και πέρα, το βιβλίο γίνεται τελείως ανόητο… Περισσότερα εδώ.

img_20161105_112240

Υποτίθεται ότι είναι θρίλερ… Και γνωστή cult ταινία. Τίποτα το τρομακτικό, η δράση αρχίζει 15 σελίδες πριν το τέλος. Περισσότερα εδώ. Διαβάστε το In the Miso Soup καλύτερα.

IMG_20160723_163620

Συγγνώμη, αλλά βαρέθηκα… Ξέρω ότι είναι πολύ σημαντικό βιβλίο και διαπραγματεύεται ένα θέμα που με ενδιαφέρει πολύ. Αλλά το γράψιμο δεν ήταν τόσο του στυλ μου. Δεν ήταν κακό, απλά προτιμώ για τέτοια θέματα να γράφουν περισσότερο στοχοποιημένα, όχι να το πανε γύρω γυρω. Χάθηκα λίγο. Περισσότερα εδώ. Διαβάστε καλύτερα το Americanah.

img_20160925_211144

Πολλές μικρές ιστορίες από γυναίκες συγγραφείς ή καλλιτέχνες. Μου άρεσαν τα κόμικς και κάποιες από τις ιστορίες, αλλά γενικά απογοητεύτηκα. Περισσότερα εδω.

IMG_20160312_130705

Όχι και πάλι όχι! Είμαι σίγουροι ότι πολλοί θα βρουν το στυλ γραφής του καταπληκτικό. Αλλά εγώ το βρήκα πολύ κουραστικό και μπλεγμένο. Λατρεύω την Ιαπωνία και πίστευα ότι θα μου άρεσε πολύ αυτό το βιβλίο, αλλά όχι. Περισσότερα εδω.

2016-03-31 15.47.46

Είναι μια από τους αγαπημένους συγγραφείς των παιδικών μου χρόνων και πολύ στεναχωρέθηκα με αυτό το βιβλίο. Το βρήκα μισογυνιστικό και οπισθοδρομικό, δεν της ταιριάζει. Περισσότερα εδω.

Αυτά!

Εννοείται ότι δεν έχουν όλοι το ίδιο γούστο, αυτή απλά είναι η γνώμη μου για κάποια βιβλία, δεν σημαίνει ότι είναι αντικειμενικά κακά (αν και κάποια δυσκολεύομαι να φανταστώ πως θα μπορούσαν να θεωρηθούν καλά). Επίσης επηρεάζει πολύ και η ψυχολογική διάθεση ή το περιβάλλον όταν διαβάζεις ένα βιβλίο.

Για παράδειγμα διάβασα τον Πιστολέρο (Μαύρος Πύργος 1) του Stephen King ενώ ήμουν σε ένα μεγάλο ταξίδι και δεν το απόλαυσα όσο αν ήμουν σπίτι μου. Και πάντα το πρώτο βιβλίο των readathons χαραμίζεται γιατί αισθάνομαι ότι πρέπει να το διαβάσω γρήγορα για να πάω στο επόμενο. Η διάθεση είναι πολύ σημαντική!

One thought on “Βιβλία που με απογοήτευσαν το 2016

Leave a Reply

