Το “free books” book haul

Πριν λιγες μέρες μια φίλη έγραψε στο Facebook ότι αποφάσισαν με τον άντρα της να καθαρίσουν τη βιβλιοθήκη και να ξεφορτωθούν πολλά βιβλία.

Αμέσως ρώτησα τι σκοπεύουν να τα κάνουν και έδειξα ξεκάθαρα ότι ενδιαφέρομαι 🙂

Έχουμε παρόμοιο γούστο: φαντασίας, επιστημονικής φαντασίας και μοντέρνα μυθιστορήματα.

Τους δημιούργησα αρκετή ενοχή ώστε να διοργανώσουν ένα “πάρτε τα βιβλία μας πριν τα δώσουμε στο φιλανθρωπικό κατάστημα” event. Πήγα πρώτη πρώτη και πήρα 17 βιβλία!

2016-10-22-16-17-51

Και να φανταστείτε ότι ήθελα να είμαι επιλεκτική γιατί έχω πάρα πολλά βιβλία αδιάβαστα… Μάλλον πρέπει να σταματήσω τις δικαιολογίες και να αποδεχτώ ότι είμαι book-hoarder.

Αυτά είναι τα βιβλία που πήρα:

Τα graphic novels

2016-10-23-21-28-40

Είχαν 4 και τα πήρα όλα!

  • Τα πρώτα δύο τεύχη του Sandman του Neil Gaiman. Τα έχω σε ηλεκτρονική μορφή, αλλά δεν πειράζει, ας έχω και κανενα graphic novels σε κανονικό βιβλίο!
  • Kabuki, Vol. 2: Dreams (Kabuki #2), του David W. Mack. Χρειάζομαι και το Vol. 1 πριν διαβάσω αυτό? Χμμ… δεν εχω ιδέα τι είναι αλλά φαίνεται τέλειο.

  • … και Kabuki, Vol. 6: Scarab, Lost in Translation. Χμμμ… μου λείπουν ακόμα περισσότερα τεύχη. Θα δούμε πως θα πάει, ίσως τα βρω online.

Αυτά που ξέρω ότι θα μου αρέσουν

2016-10-23-21-30-56

  • Coraline του Neil Gaiman: Έχω δει το cartoon για το κοριτσάκι που βρίσκει μια πόρτα για έναν άλλο κόσμο, όπου τα πράγματα αρχίζουν να γίνονται τρομακτικά. Και μου αρέσει ο Neil Gaiman γενικά. Πιστεύω ότι θα μου αρέσει και αυτό.
  • Good Omens, των Neil Gaiman και Terry Prarchet: Είμαι πολύ περίεργη γι αυτό. Δύο πολλοί καλοί συγγραφείς και πολύ διάσημο βιβλίο. Δεν είμαι καν σίγουρη ποια ειναι η ιστορία (κάτι βλέπω για Good και Evil και Atlantis στην περιγραφή…) αλλά πιστεύω ότι θα είναι τέλειο. I am sure it will be awesome
  • Dirk Gently’s Holistic Detective Agency, του Douglas Adams: ο συγγραφέας της σειράς Hitchhiker’s Guide to the Galaxy. Ένας συγγραφέας με χιουμορ και ένα αστείο science-fiction βιβλίο.

  • The Road, του Cormac McCarthy: έχω δει την ταινία με τον Viggo Mortensen. Μου αρέσουν οι post-apocalyptic ιστορίες. Αλλά αυτή η ταινία είχε μια απόγνωση.. πρώτη φορά που ένιωθα ότι δεν υπήρχε ελπίδα για το ανθρώπινο είδος. Ανυπομονώ να δω πως είναι το βιβλίο.
  • Choke, του Chuck Palahniuk: πρώτη φορά έβλεπα αυτό το βιβλίο.. αλλά έλεγε Chuck Palahniuk, οπότε το άρπαξα! Πρόκειται για την ιστορία ενός υπερχρεωμένου φοιτητή ιατρικής που παριστάνει ότι πνίγεται σε ακριβά εστιατόρια, έτσι ώστε να τον σωζουν οι πλούσιοι θαμώνες και μετά να τους δημιουργεί τύψεις και να του δίνουν λεφτά. (πώς του έρχονται αυτές οι ιδέες?)

Τα “ας τα δοκιμάσουμε” βιβλία

2016-10-23-21-45-05

Αν ήμουν σωστός άνθρωπος θα έπρεπε να είχα σταματήσει με τους συγγραφείς που ξέρω και εμπιστεύομαι. Αλλά δεν είμαι. Δωρεάν βιβλία… γιατί να μην δοκιμάσω?

Βασικά είμαι ενθουσιασμένη με κάποια από αυτά:

  • I am Charlotte Simmons, του Tom Wolfe: πάρα πολλά χρόνια πριν είχα διαβάσει ένα άρθρο για αυτό το βιβλίο και μου είχε φανεί ενδιαφέρον. Αλλά μετά δεν θυμόμουν τον τίτλο, μόνο ότι ήταν Tom Wolfe και ότι είχε να κάνει με κολέγια (ΛΑΤΡΕΥΩ τα βιβλία με κολέγια. και τις σειρές. και τις ταινίες) Όταν το είδα στη στοίβα δεν το πίστευα, το άρπαξα αμέσως. Μετά είδα πόσο μεγάλο είναι. Είναι τόσο μεγάλο που προς στιγμήν το άφησα κάτω. Αλλά το ξαναπήρα. Όταν γύρισα σπίτι μπήκα στο Goodreads. Είδα πολλούς να του δίνουν 1 αστεράκι και πολλούς να δίνουν 5. Όσοι έδιναν 2 αστεράκι γκρίνιαζαν για το πόσο ψεύτικα παρουσιάζει την κολεγιακό ζωή, πόσο κλισέ είναι οι χαρακτήρες και οι ιστορίες… Όλα αυτά σίγουρα δεν έδειχναν ότι ειναι λογοτεχνικό διαμάντι… αλλά έδειχναν ότι σίγουρα θα είναι διασκεδαστικό ανάγνωσμα! Λίγο κολλεγιακό κουτσομπολιό παρακαλώ!
  • Embassytownτης China Miéville: Την έμαθα πρόσφατα αυτή τη συγγραφέα και αποφάσισα να την απορρίψω τελικά. Κάτι είδα για αφηρημένη γραφή και λυρισμό… απαπα μακριά απο μένα. Αλλά να το ένα βιβλίο της, εκεί να με περιμένει. Τι να έκανα, να μην το έπαιρνα? Μπήκα μετά στο Goodreads, δεν κατάλαβα καν την περιγραφή, καλά αρχίσαμε…

  •  The stories of Vladimir Nabocov, του Vladimir Nabocov: μικρές ιστορίες από διάσημο συγγραφέα. Γιατί όχι? Λατρεύω τις μικρές ιστορίες!

  • Snow Crashτου Neal Stephenson: δεν έχω διαβάσει τίποτα δικό του, αλλά το Seveneves είναι αρκετά διάσημο (και στη λίστα μου) και αναγνώρισα το όνομα. Η ιδιοκτήτρια του βιβλίου είπε ότι είναι το καλύτερο του από αυτά που έχει διαβάσει. Το πήρα, αν και δεν με τράβηξε πολύ η περιγραφή (κάτι για χάκερ που σώζει τον κόσμο?) Θα το δοκιμάσω. Κάποτε.

  •  Summerland, του Michael Chabon: είχα λατρέψει το The amazing Adventures of Kavalier and Klay του ίδιου συγγραφέα (κυκλοφορεί και στα ελληνικά, βρείτε το!). Το Summerland είναι ένα βιβλίο φαντασίας σε φανταστικό κόσμο και φαίνεται ενδιαφέρον.

  • Lucky Jim, του Kingsley Amis: ναι, θα παραδεχτώ ότι το έπιασα εξαιτίας του εξωφύλλου – δεν είχα ακούσει ούτε το βιβλίο ούτε το συγγραφέα. Αλλά δεν εννοώ ότι απλά είχε ωραίο εξώφυλλο – κατάλαβα ότι ήταν Penguin Modern Classics, άρα πρέπει να είναι γνωστό βιβλίο. Ο (πρώην τώρα) ιδιοκτήτης του μόλις με είδε να το κοιτάω με ενημέρωσε ότι πρόκειται για ένα αστείο βιβλίο πάνω στην ακαδημαϊκή ζωή της Αγγλίας. Και ότιι το μίσησε όταν το διάβασε ως έφηβος. Και ότι του άρεσε όταν το ξαναδιάβασε ως ενήλικας. Ανάμεικτα μηνύματα μου έδωσε, αλλά μου κίνησε την περιέργεια και το πήρα.

  • Talk Talk, του T.C. Boyle: δεν έχω διαβάσει κανένα βιβλίο του και θα παραδεχτώ ότι μέχρι να δω το οπισθόφυλλο πίστευα ότι είναι ένας από τους παλιούς και πεθαμένους συγγραφείς. Η ιστορία ακούγεται ενδιαφέρουσα και καιρός να διαβάσω κάτι δικό του.

  • The Hippopotamusτου Stephen Fry: επίσης δεν έχω διαβάσει τίποτα από Stephen Fry και υπήρχαν κάποια βιβλία του στη στοιβα. Νομίζω ότι Ο Ιπποπόταμος έχει μεταφραστεί και στα ελληνικά. Αν κατάφερε να έρθει μέχρι Ελλάδα, μάλλον είναι καλύτερο από τα υπόλοιπα βιβλία του, όποτε το άρπαξα κι αυτό. Η ιστορία είναι για έναν αποτυχημένο ποιητή (και αποτυχημένο άνθρωπο απ’ότι φαίνεται) που αυτοπροσκαλείται στο κτήμα του μυστηριώδους βαφτισιμιού του. Ο Stephen Fry είναι γνωστός για το χιούμορ του, για να δούμε τι παίζει με την πάρτη του.

    Αυτό ήταν! Δεκαεφτά δωρεάν βιβλία! Αν και το πρόβλημά μου με τα βιβλία δεν είναι τα λεφτά. Είναι ο χρόνος. Θέλω να διαβάσω τόσα πολλά. Και κάθε χρόνο βγαίνουν κι άλλα κι άλλα κι άλλα… Προσπαθώ να είμαι εκλεκτική, αλλά από τότε που άρχισα το blog και διαβάζω και άλλα blogs για βιβλία, μαθαίνω για όλο και περισσότερα ενδιαφέροντα βιβλία και το να είμαι επιλεκτική γίνεται όλο και πιο δύσκολο.

8 thoughts on “Το “free books” book haul

    1. Εχω γινει σιγουρα πιο επιλεκτικη, παλιοτερα ας πουμε διαβαζα χαλαρα YA για να περασει η ωρα. Τωρα τα διαλεγω πολυ πιο προσεκτικα!

      Liked by 1 person

  1. Ααααα ζηλεύω! Τέλειο αυτό που έκαναν οι φίλοι σου, φαίνεται να έχουν πολύ καλό γούστο! Καλά έκανες και πήρες το Coraline, το βιβλίο είναι ακόμη πιο creepy από το animation και για κανένα λόγο δεν θεωρείται παιδικό, δηλαδή απορώ με τον Gaiman! Η περιγραφή της “μάνας” με είχε στοιχειώσει. Λέει πως έγραφε μια σελίδα κάθε μέρα επί ένα χρόνο και στο τέλος είχε το βιβλίο της Coraline στα χέρια του… Το The Road είναι πολύ αργό, και η γραφή του λίγο ξερή, νομίζω η ταινία μ’άρεσε καλύτερα. Anyway, καλές αναγνώσεις σου!! Να δω πότε θα προλάβεις να τα αρχίσεις:p

    Liked by 1 person

    1. Χεχε και τα χριστουγεννα θα ερθουν οι γονεις μου με αλλα βιβλια απο ελλαδα και εχω παραγγειλει και απο το amazon γιατι επεσε η λιρα. Ουτε να το σκεφτομαι δεν θελω, ποσα εχω να διαβασω! Το Coraline να σου πω το σκεφτομαι, γιατι ο Ωκεανος στο τελος του δρομου (επισης με παιδακι) δεν μου αρεσε πολυ. Αλλα νομιζω θα ειναι καλυτερο το Coraline. Χμμ και η ταινια The Road ηταν αργη… το βιβλιο δηλαδη χελωνα? Εχω ακουσει καλα λογια απο δω κι απο κει, γι’αυτο το πηρα. Τελοσπαντων, μικρο ειναι σχετικα, θα παλευτει και αυτο! 🙂

      Like

      1. Χαχαχα έμενα μ’αρεσει πολύ να ανυπομονώ να διαβάσω βιβλία που υπάρχουν στα ράφια μου, καλύτερο από το να περιμένεις αυτή τη μια παραγγελία!! Εγώ γενικά εχω ξεμείνει, όποτε καλά κανείς εσύ….! Το Coraline δεν έχει σχέση με το The Ocean at the… ουτε έμενα μ’αρεσε το δεύτερο, το Coraline είναι πιο ευφάνταστο και διαβάζεται σαν παραμύθι, σε μια μέρα θα το έχεις τελειώσει. Ξέρεις ποιο δικό του θέλω να διαβάσω; το American Gods, που θα βγει και σε σειρά τον Ιανουάριο, πρέπει να είναι πολύ καλό!

        Liked by 1 person

      2. Μολις το αγορασα και με το καλτ εξωφυλλο (δες το προηγουμενο ποστ μου). Ολοι λενε οτι ειναι το καλυτερο! Θα το διαβασω αμεσα πριν βγει η σειρα. Ειναι λιγο μεγαλουτσικο παντως!

        Like

Leave a Reply

