Readathon 2016: Βιβλία 26-30

Readathon 2016: Βιβλία 1-5

Readathon 2016: Βιβλία 6-10

Readathon 2016: Βιβλία 11-15

Readathon 2016: Βιβλία 16-20

Readathon 2016: Βιβλία 21-25

 

ReadathonShort

26. Μις Πέρεγκριν: Στέγη για ασυνηθιστα παιδιά, του Ransom Riggs

IMG_20160710_133629

Readathon category: Ένα βιβλίο που θα γίνει ταινία μέσα στο 2016

Το διάβασα ενώ ταξίδευα και μπόρεσα να συγκεντρωθώ αρκετά καλά, είναι εύκολο βιβλίο. Η ιστορία είναι ωραία, έχει αναφορές στον Β Παγκόσμιο, μου άρεσε η αρχή, όπου αναλύεται η σχέση του έφηβου πρωταγωνιστή με τον παππού του. Μού άρεσαν και οι φωτογραφίες που έχει το βιβλίο, αξίζουν ένα αστεράκι έξτρα. Δεν νομίζω ότι θα διαβάσω τα υπόλοιπα, το σημαντικότερο για μένα ήταν να καταλάβω τι γίνεται, τι είναι αυτά τα παιδιά, έχουν στα αλήθεια δυνάμεις? Τώρα που τα ξέρω όλα, δεν χρειάζεται να διαβάσω τα υπόλοιπα βιβλία με τη δράση.

⭐ ⭐ ⭐ 1/2

27. Ο τελευταίος πιστολέρο (Μαύρος Πύργος 1), του Stephen King

IMG_20160710_133825

Readathon category: Ένα βιβλίο μιας σειράς τριών ή περισσότερων βιβλίων

Έχω ανάμεικτα συναισθήματα. Ήθελα να μου αρέσει. Μου αρέσει πολύ ο Stephen King και όλοι λένε ότι η σειρά είναι φοβερή. Αλλά το διάβασα ενώ ταξίδευα και δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ όσο έπρεπε. Εννοείται ότι μου άρεσαν πολύ κάποια κομμάτια, μου αρέσει η γραφή του. Το κομμάτι που ο πρωταγωνιστής είναι σε μια πόλη της Αγριας Δύσης ήταν πολύ καλό. Αλλά γενικά το βιβλίο έχει ένα πολύ abstract αύρα, δεν έχω ιδέα τι γίνεται. Αλλά πιστεύω ότι το διάβασα σε λάθος στιγμή. Θα διαβάσω και το δεύτερο, φαίνεται ενδιαφέρον (διαδραματίζεται στη Νέα Υόρκη σε τρεις διαφορετικές χρονικές περιόδους).

⭐ ⭐ ⭐ 1/2

28. Cinder (The Lunar Chronicles #1), της Marissa Meyer

IMG_20160710_133948

Readathon category: Ένα βιβλίο που βασίζεται σε κάποιο παραμύθι ή μύθο

Βασισμένο στην ιστορία της Σταχτοπούτας, αλλά πολύ πιο ωραίο. Διαδραματίζεται στο Νέο Πεκίνο (Ασία, yay!), η Cinder είναι καλό πρότυπο για τα νέα κορίτσια (είναι μηχανικός, έξυπνη, καθόλου επιφανειακή), υπάρχει ένας θανάσιμος ιός… Το μόνο κακό είναι ότι είναι πολύ προβλέψιμο (εντάξει, όλοι ξέρουμε από την πρώτη στιγμή ποια είναι η χαμένη πριγκίπισσα).

Άργησα λίγο να μπω στο ρυθμό, μου φάνηκε βαρετό στην αρχή, αλλά μόλις άρχισε ο ιός, άρχισε και το ενδιαφέρον μου. Δεν είναι ιστορία για φορέματα και πρίγκηπες. Εντάξει, έχει και από αυτά, αλλά στην ουσία είναι ένα φουτουριστικό στόρυ. Δεν ξέρω αν θα διαβάσω και τα υπόλοιπα βιβλία της σειράς, ίσως όταν θέλω να διαβάσω κάτι χαλαρό και YA.

⭐ ⭐ ⭐ 1/2

29. Το τσίρκο της νύχτας, της Erin Morgenstern

IMG_20160710_134243

Readathon category: Ένα βιβλίο που αποτελεί το ντεμπούτο του συγγραφέα του

Ανυπομονούσα να διαβάσω αυτό το βιβλίο. Δεν ήταν καθόλου όπως το περίμενα, αλλά μου άρεσε πάρα πολύ. Διαδραματίζεται στο τέλος του 19ου αιώνα και η ιστορία περιστρέφεται γύρω από δυο νέους μάγους που πρέπει να παλέψουν γιατί έτσι αποφάσισαν οι μέντορες τους. Αλλά παλεύουν μέσω του τσίρκου. Ο καθένας φτιάχνει και από κάτι μαγικό για το τσίρκο. Το τσίρκο είναι ΤΕΛΕΙΟ,  είναι στη λίστα μου με τα “φανταστικά μέρη που εύχομαι να ήταν αληθινά”.

Η μαγεία σε αυτό το βιβλίο είναι διαφορετική, όχι η “κανονική” μαγεία που έχουμε συνηθίσει. Δύσκολο να το εξηγήσω, απλά διαβάστε το!

⭐ ⭐ ⭐ ⭐ 1/2

30.The Guernsey Literary and Potato Peel Pie Society, των Mary Ann Shaffer και Annie Barrows

IMG_20160710_134425

Readathon category: Ένα βιβλίο που διαδραματίζεται σε νησί

Το βιβλίο είναι μια συλλογή γραμμάτων που ανταλλάσσει το 1946 μια συγγραφέας με τους φίλους της και τους κατοίκους του νησιού Guernsey, που της περιγράφουν πώς ήταν κατά τη Γερμανική Κατοχή.

Ήταν ένα βιβλίο που μου θύμισε τις κυριακάτικες ταινίες που βλέπεις για να χαλαρώσεις. Μακάρι να το είχα σε audiobook, για να το ακούω όσο καθαρίζω το σπίτι ή κάτι τέτοιο. Θα μου άρεσε περισσότερο αν μπορούσα να κάνω και κάτι άλλο παράλληλα.

Ο λόγος που δεν δίνω 4 αστέρια (η Ελένη το λάτρεψε και ήθελα να μου αρέσει) είναι ότι δεν μπορούσα να συνδεθώ με τους χαρακτήρες (εκτός από την πρωταγωνίστρια ίσως) εξαιτίας του φορμάτ του βιβλίου (επιστολές). Ακόμα πιο σημαντικό, με ενόχλησε το ότι όλοι στο βιβλίο ήταν τόσο καλοί άνθρωποι! Ούτε ένα ελάττωμα, εκτός  από ένα ελαφρά αλκοολικό τύπο.

Γενικά είναι ένα ευχάριστο βιβλίο. Όποτε άρχιζα να βαριέμαι, κάποια μικρή ιστοριούλα άρχιζε και μου κρατούσε το ενδιαφέρον. Η Κατοχή ήταν πολύ χαλαρή σε σχέση με άλλα που έχω διαβάσει, λίγη πείνα μόνο, οπότε παρέμεινε ένα ευχάριστο βιβλίο παρά τον Β’ Παγκόσμιο.

Θα προτιμούσα περισσότερα για την Κατοχή και όχι για την προσωπική ζωή της συγγραφέως.
Αν θέλετε κάτι χαλαρό για να περάσει η ώρα, go for it. Αν θέλετε πλοκή και δράση, αφήστε το.

⭐ ⭐ ⭐

7 thoughts on “Readathon 2016: Βιβλία 26-30

  1. Το Night Circus έχω ξεκινήσει κανα-δυο φορές να το διαβάζω, αλλά στα αγγλικά είναι αρκετά απαιτητική η γραφή του (τουλάχιστον για ya) και κάθε φορά που το ξεκινούσα ήμουν σε πιο χαλαρό mood και με ξένιζε που έπρεπε να “προσέχω” περισσότερο. Γμτ έχω ακούσει από όλους τα καλύτερα και θέλω να το διαβάσω!! Το έχω και στην mini pocket edition, χωράει παντού! Αχ το Guernsey ❤ καταλαβαίνω αυτό που σε χάλασε, όλο το format με τις επιστολές προσωπικά το λατρεύω, μου φάνηκε τόσο πρωτότυπο που το αγάπησα (και στο Perks το ίδιο). Και είχε αυτό το feel good feeling που είπες, που σε κάνει να πετάς! Πολύ όμορφη ιστορία…

    Liked by 1 person

    1. Κι εγω νομιζα για καποιο λογο οτι ειναι YA. Δεν ειναι, κανονικο βιβλιο ειναι, οι πρωταγωνιστες ειναι ενηλικοι, δεν εχει τιποτα YA. Ναι, στα αγγλικα δεν θα το δοκιμαζα, σιγουρα θα το παρατουσα. Ελπιζω να το διαβασεις καποτε 🙂

      Like

  2. Pingback: Zizeloni van Kat

Leave a Reply

