Book Haul Καλοκαίρι 2016

Όπως είπα σε προηγούμενο ποστ, έχω εξαφανιστεί τελευταία εξαιτίας μεγάλων γεγονότων στη ζωή μου. Τέλειωσα το διδακτορικό μου, έκανα όλη τη διαδικασία του defense, βρήκα καινούργια δουλειά, πήγα και ένα 20ήμερο ταξίδι στην Κίνα…

Έχω μείνει πίσω στο διάβασμά μου εξαιτίας όλων αυτών. Έχω τελειώσει τα επόμενα 5 βιβλία του readathon, θα τα ανεβάσω μόλις βγάλω τις φωτογραφίες.

Παρόλα αυτά, πρόλαβα να κάνω ακόμα ένα περιττό book haul.

Δεν θα δώσω καν κάποια δικαιολογία. Ας πούμε ότι απλά μου αρέσει να αγοράζω βιβλία.

2016-07-02 14.32.45

  • Το βιβλίο που αγόρασα από το Λονδίνο

2016-07-02 14.37.50

Πήγα στο Λονδίνο να παρακολουθήσω το Harry Potter and the Cursed Child, το θεατρικό που είναι στην ουσία η 8η ιστορία Χαρι Πόττερ. Διαδραματίζεται όταν ο γιος του Χάρι Πόττερ πάει στο Hogwarts. Ήταν ΤΕΛΕΙΟ. Η ιστορία είναι τέλεια και το θεατρικό ήταν επίσης τέλειο – πολλά μαγικά κόλπα στη σκηνή. Καταπληκτική παραγωγή. Ελπίζω να μπορέσετε να το δείτε ή τουλάχιστον να διαβάσετε το βιβλίο όταν βγει. Θα ετοιμάσω σύντομα ένα ποστ και για το θεατρικό, χωρίς spoilers εννοείται!

Τέλοσπάντων, όπως είπα και σε προηγούμενο ποστ, σε προηγούμενο ταξίδι μου στο Λονδίνο ανακάλυψα ότι δυστυχώς είναι φτηνότερο να παραγγέλνω βιβλία από το Amazon.co.uk και να μου τα στέλνουν Ολλανδία παρά να τα αγοράζω από βιβλιοπωλεία στην Αγγλία. Αλλά αποφάσισα να αγοράζω ένα βιβλίο κάθε φορά που πηγαίνω Λονδίνο και πρέπει να βρίσκω κάτι ιδιαίτερο.

Την προηγούμενη φορά αγόρασα το The Heart Goes Last γιατί ήταν το no1 best seller τότε και βρήκα μια ειδική έκδοση στο Foyles με πορτοκαλί άκρες στις σελίδες και υπογεγραμμένο (ψεύτικα υπογεγραμμένο, με σφραγίδα) από τη Margaret Atwood.

Αυτή τη φορά ήμουν στο Λονδίνο 16 Ιουνίου, την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του βιβλίου The Girls, του πολυαναμενόμενου ντεμπούτου τς Emma Cline της έδωσαν πολλά λεφτά για αυτό το ντεμπούτο). Το βιβλίο διαδραματίζεται στην Αμερική τη δεκαετία του 60 και αφορά μια έφηβη που γίνεται μέλος μιας αίρεσης. Αγόρασα λοιπόν μια αληθινά-υπογεγραμμένη έκδοση από το Waterstones και είμαι υπερευχαριστημένη με την επιλογή μου!

2016-07-02 14.38.17

  • Οι προτάσεις

2016-07-02 14.41.03

Το Take it as a compliment και το The trouble with women ήταν προτάσεις από την Ελένη (Over the Place). Είναι και τα δύο βιβλία κόμικ. Ήδη διάβασα το “Take it as a compliment”, είναι ένα βιβλίο με μικρές ιστορίες σεξουαλικής παρενόχλησης. Κάποιες για φυλάκιση και κάποιες καθημερινά γεγονότα (όπως το να ακούς τη βλακεία του καθενός όταν περπατάς στο δρόμο) τα οποία σε κάνουν να στεναχωριέσαι για την κοινωνία που ζούμε.

Το “The trouble with women” είναι ένα αστείο βιβλίο για το πόσα λίγα μαθαίνουμε στο σχολείο για τις σημαντικές γυναίκες στην ιστορία και παρουσιάζει κάποιες από αυτές.

Το The Ice Twins ήταν μια πρόταση από την Κατερίνα (Garden of Stories). Φαίνεται να είναι ένα ενδιαφέρον ψυχολογικό θρίλερ. Δύο δίδυμα κορίτσια, το ένα πεθαίνει σε ατύχημα. Ένα χρόνο μετά, το άλλο κορίτσι λέει στους γονείς ότι δεν είναι αυτή που νομίζουν, είναι αυτή που νομίζουν ότι πέθανε. Είμαι περίεργη να δω τι γίνεται με αυτή την ιστορία.

Το The Ruins είναι μια πρόταση της Τζο (Cherrybookish’s Blog). Είναι ένα βιβλίο τρόμου που διαδραματίζεται σε μια ζούγκλα του Μεξικού, όπου κάποιοι τουρίστες ψάχνουν να βρουν ένα φίλο τους που έχει εξαφανιστεί. Πιστεύω ότι κάτι supernatural συμβαίνει. Ακούγεται ενδιαφέρον, ελπίζω η γραφή να δημιουργεί ωραία ατμόσφαιρα τρόμου.

Το The Collector είναι πρόταση από μια καθηγήτρια που είχα στο μάστερ μου. Βασικά θα έπρεπε να την αποκαλώ φίλη τώρα γιατί δεν με διδάσκει πλέον και είναι και super cool. Το λατρεύει αυτό το βιβλίο και το προτείνει συνέχεια. Δεν ξέρω ακριβώς για τι πρόκειται (ένα τύπο που μαζεύει πεταλούδες, ελπίζω να έχει κάτι παραπάνω), αλλά μιας και το προτείνει συνεχώς, θέλω να το διαβάσω.

  • Τα βιβλία από δεύτερο χέρι

2016-07-02 14.39.10

Αγόρασα αυτά τα βιβλία από δεύτερο χέρι πριν αγοράσω όλα τα υπόλοιπα.

Grotesque, της Natsuo Kirino. Έχω διαβάσει το Out της ίδιας συγγραφέως και μου άρεσε πολύ. Γράφει για φόνους κλπ, αλλά αυτό που μου άρεσε περισσότερο ήταν η περιγραφή της ζωής στην Ιαπωνία (κλασικά, κολλημένη με Ασία). Ειδικά το εργοστάσιο φαγητού μου είχε φανεί πολύ ενδιαφέρον. Τέλοσπαντων, το Grotesque ασχολείται με το φόνο δύο ιερόδουλων και επικεντρώνει στα πορνεία του Τόκιο. Νομίζω θα μου αρέσει!

Το Chocolates for Breakfast είναι ένα βιβλίο που εκδόθηκε το 1956 και αφορά μια δεκαπεντάχρονη με σκανδαλώδη ζωή. Κάπου διάβασα ένα άρθρο για αυτό το βιβλίο, πόσο σοκαριστικό ήταν όταν εκδόθηκε, η συγγραφέας αυτοκτόνησε το 1964… Όλη αυτή η ιστορία μου κίνησε το ενδιαφέρον. Το μόνο κακό είναι ότι το συγκεκριμένο αντίτυπο είναι σε λίγο κακή κατάσταση, αλλά τουλάχιστον φαίνεται καθαρό.

The Pleasure of Finding Things Out: The Best Short Works of Richard P.Feynman: ο Richard Feynman ήταν ένα διάσημος φυσικός και ένας από αυτούς τους καταπληκτικούς ανθρώπους που μπορούν να μιλήσουν για τα πάντα. Έχω μια φίλη που είναι κυριολεκτικά ερωτευμένη μαζί του, οπότε αγόρασα το βιβλίο να δω προς τι ο τόσος έρωτας. Μόνο που πρέπει να το διαβάσω τώρα 😕

  • Τα βραβευμένα

2016-07-02 14.42.58

The Vegetarian, της Han Kang, κέρδισε το Man Booker Prize του 2016. Είναι μια ιστορία για μια Κορεάτισσα που αποφασίζει να γίνει vegetarian! Θέλω να διαβάσω περισσότερα κορεάτικα βιβλία και να μάθω για τη ζωή εκεί και το συγκεκριμένο φαίνεται καλή επιλογή.

A little life, της Hanya Yanagihara, έχει κερδίσει κάμποσα βραβεία τώρα τελευταία. Η ιστορία μου φαίνεται ενδιαφέρουσα: τέσσερις συμφοιτητές από ένα μικρό κολλέγιο μετακομίζουν στη Νέα Υόρκη. Διαφορετικές προσωπικότητες, παιδικά τραύματα, τα χρόνια περνούν και οι σχέσεις αλλάζουν… Ακούγεται σαν τα βιβλία της Donna Tartt που λατρεύω. Μόνο που είναι πολύ μεγαλύτερο απ’ότι περίμενα και με τρομάζει λίγο!

  • Συγγραφείς που ξέρω και μου αρέσουν

2016-07-02 14.42.11

Το Piercing και το Audition, του Ruy Murakami. Δεν ξέρω καν ποια ακριβώς είναι η ιστορία τους, αλλά ξέρω τον Ruy Murakami. Θα είναι sick/psycho ιστορίες τοποθετημένες στη σύγχρονη Ιαπωνία. Πιστεύω ότι θα μοιάζουν με το In the miso soup, με τον υποβόσκων τρόμο και την περιγραφή της νυχτερινής ζωής του Τόκιο.

M Train, της Patti Smith. Λάτρεψα το Just Kids και λάτρεψα και την Patti Smith εξαιτίας του. Αυτό το βιβλιο είναι επίσης αυτοβιογραφικό και είμαι σίγουρη ότι θα μου αρέσει.

Smoke and Mirrors, του Neil Gaiman. Δεν είμαι ακόμα 100% σίγουρη για τον Neil Gaiman. Το The ocean at the end of the lane μου φάνηκε απλά οκ και το Neverwhere μου φάνηκε τέλειο. Όποτε δεν είμαι σίγουρη ακόμα αν λατρεύω τον συγγραφέα ή όχι. Το Smoke and Mirrors είναι μια συλλογή μικρών ιστοριών, οπότε πιστεύω ότι θα πάει στη λίστα με τα “plus” του Neil Gaiman.

  • Τα υπόλοιπα

2016-07-02 14.44.00

Δεν θυμάμαι που είδα αυτά τα βιβλία, μάλλον στο blog της Ελένης, αλλά δεν είμαι σίγουρη.

Το My heart and other black holes είναι για δυο έφηβους που γνωρίζονται μέσω ενός σάιτ αυτοκτονιών και προσπαθούν να διοργανώσουν την κοινή τους αυτοκτονία. Sounds like fun! Καλά, ακούγεται ενδιαφέρον εννοώ, όχι fun σίγουρα.

Το Ghana Must Go ειναι ένα βιβλίο για μια οικογένεια μεταναστών από τη Γκάνα που ζουν στην Αμερική. Βασικά το goodreads δίνει εντελώς διαφορετική περίληψη ανάλογα με την έκδοση που επιλέγεις, όποτε δεν ξέρω ποιο ακριβώς είναι το θέμα του βιβλίου. Αλλά θέλω να μάθω περισσότερα για την Αφρική και πολλοί προτείνουν αυτό το βιβλίο, πιστεύω θα μου αρέσει.

8 thoughts on “Book Haul Καλοκαίρι 2016

    1. Εμενα μου αρεσε πολυ το Out, αλλα το real world δεν πρεπει να μου εκανε πολυ εντυπωση γιατι δεν θυμαμαι σχεδον τιποτα. Η εκδοση του Grotesque που εχω παντως ειναι τεραστια! Ελπιζω να το διαβασω συντομα!

      Liked by 1 person

  1. Συγχαρητήρια για το PhD και τη δουλειά!! Ρε μπράβο σου, πραγματικά!
    Έχω ακούσει τα καλύτερα για το The Girls, για το Little Life λένε ανάμεικτα σχόλια όλοι και είμαι διστακτική αλλά η υπόθεση ακούγεται αρκετά ενδιαφέρουσα. Καλές αναγνώσεις!! ❤

    Liked by 1 person

    1. Merci merci! 🙂 Αχ αν ειναι και αναμεικτα τα σχολια, ειναι και τοσο μεγαλο… θα μπει στο τελος της λιστας!

      Like

  2. Και όχι απλά τα κατάφερες όλα αυτά, πήρες και μερικά καταπληκτικά βιβλία! Μπράβο σου Ζιζελόνι!!!! Από καιρό θέλω το M Train και το Vegeterian, ίσως τα τιμήσω μέσα στο καλοκαίρι. Μακάρι δηλαδη…

    Liked by 1 person

Leave a Reply

