Ελληνικό Book Haul (Μάρτιος 2016)

Πήγα Ελλάδα πρόσφατα και γύρισα κουβαλώντας 20 κιλά βιβλία κυριολεκτικά στην πλάτη μου. Πήγα με backpack αυτή τη φορά και μετάνιωσα πικρά που έφερα όλα αυτά τα βιβλία πίσω.

Σαν να μην έχω ήδη δεκάδες βιβλία εδώ!

Τελοσπάντων, αυτά είναι όλα:

2016-04-06 13.57.46

Είχα την ευκαιρία να πάρω κάποια βιβλία με έκπτωση ή δωρεάν, για αυτό και πήρα κάποια που δεν θα επέλεγα να αγοράσω, αλλά τώρα σκέφτηκα “γιατί όχι?”. Και με αυτό τον τρόπο θα διαχωρίσω τα βιβλία σε αυτή την παρουσίαση.

1. Αυτά που θέλω να διαβάσω άμεσα

2016-04-06 14.07.09

Θέλω να το διαβάσω εδώ και μήνες! Το ειχα παραγγείλει τα Χριστούγεννα, αλλά μιας και έχει κλείσει ο Πλατύπους, το public άργησε να το βρει και έφυγα για Ολλανδία. Βλέπω ότι αρέσει σε όλους. Όπως έχω αναφέρει ξανά, ΛΑΤΡΕΥΩ το τσίρκο, όχι να πηγαίνω, αλλά την ιδέα της ζωής του τσίρκου. Και αυτό το βιβλίο φαίνεται πολύ ενδιαφέρον!

Last year I read my first book of an African writer, Americanah, by Chimamanda Ngozi Adichie. I found it amazing and I have already bought a bunch of other books by African writers. This is a new book and it is pretty famous in Greece, so I bought that one too.

Ξέρω ότι ειναι μικρές ιστορίες από ένα πολλά υποσχόμενο συγγραφέα που αυτοκτόνησε όταν ήταν 26. Βλέπω ότι αρέσει σε πολλούς και η όλη ιστορία του “νεαρού συγγραφέα που αυτοκτόνησε” δημιουργεί μια αύρα μυστηρίου γύρω από το βιβλίο.

ΟΛΟΙ λένε τα καλύτερα για αυτό το βιβλίο, το οποίο μόλις το κατάλαβα. Έπρεπε να το είχα διαβάσει χρόνια πριν. Ένα βιβλίο για το Αφγανιστάν που προφανώς είναι τέλειο.

Ένα βιβλίο τρόμου για μια τέλεια οικογένεια της οποίας το πέμπτο παιδί είναι τρομακτικό από τότε που γεννήθηκε. Είδα ότι κάποιες φίλες μου από το Goodreads συγκλονίστηκαν με αυτό το βιβλίο και θέλω να συγκλονιστώ κι εγώ!

Άλλο ένα ημι-αυτοβιογραφικό βιβλίο από την αγαπημένη παιδική συγγραφέα. Ανυπομονώ να μάθω για αυτή την περίοδο της ζωής της.

Εκτός από τα ποιήματά του (που λάτρεψα παρόλο που δεν είμαι ΚΑΘΟΛΟΥ της ποίησης), έχω διαβάσει μόνο ένα βιβλίο του Bukowski, κάτι που πρέπει να διορθωθεί άνετα.

Είδα την ταινία πριν χρόνια. Οι άνθρωποι αρχίζουν να τυφλώνονται λόγω κάποιου ιού. Η κυβέρνηση προσπαθεί να χειριστεί την κατάσταση με το να τους βάλει καραντίνα. Μια γυναίκα με ανοσία ακολουθεί τον άντρα της στην καραντίνα. Μου αρέσουν πολύ τα μετά-αποκαλυπτικά βιβλία και μετά το Bird Box, θυμήθηκα ότι πρέπει να διαβάσω και αυτό.

2. Αυτά που θέλω να διαβάσω, αλλά μπορώ να περιμένω κιόλας

2016-04-06 14.12.38

Η ταινία ήταν τέλεια και περιμένω ότι το βιβλίο θα είναι ακόμα καλύτερο. Η ιστορία μιας μητέρα της οποίας ο γιος πήρε το όπλο και σκότωσε πολλούς άτομα στο σχολείο του. Είμαι σίγουρη ότι το βιβλίο θα είναι γεμάτο ψυχολογικά θέματα. Τέλεια!

Μου άρεσε η Βρώμικη τριλογία της Αβάνας, παρόλο που σε πολλούς δεν αρέσει από ότι βλέπω. Περιμένω ότι και αυτό το βιβλίο θα είναι κάτι παρόμοιο: μια βρώμικη περιγραφή της ζωής στην Κούβα.

Ένα non-fictional βιβλίο για το Ισραήλ που βλέπω να κυκλοφορεί τελευταία. Έχω διαβάσει μόνο ένα βιβλίο που διαδραματίζεται στο Ισραήλ, οπότε γιατί όχι?

Δεν χρειάζεται να πω πολλά για αυτό το βιβλίο. Το έχω χρόνια, ελπίζω να καταφέρω να το διαβάσω σύντομα. Το ξεκίνησα κάποτε αλλά δεν με κράτησε.

Ένα διάσημο βιβλίο γιαπωνέζικης λογοτεχνίας. Μου αρέσει η γιαπωνέζικη λογοτεχνία, ελπίζω να έρθει και η σειρά του σύντομα. Αν και έχω πολλά γιαπωνέζικα στην ουρά.

Ένα αστείο βιβλίο με αστείο τίτλο.

Ένα βιβλίο για την Αρμένικη γενοκτονία μέσα από το ταξίδι μιας οικογένειας από τα βάθη της Τουρκίας προς την Αρμενία.

Διαδραματίζεται στην Αίγυπτο τη δεκαετία του 40, κατα τη διάρκεια της επανάστασης, σε μια λέσχη πλουσίων. Ακούγεται ενδιαφέρον.

Έχω ακούσει μέτριες κριτικές. Το αγόρασα μόνο και μόνο επειδή είναι ολλανδικό και μένω τόσα χρόνια Ολλανδία χωρίς να έχω διαβάσει κανένα ολλανδικό βιβλίο. Ε αυτό για να έφτασε να μεταφραστεί στα ελληνικά, θα είναι από τα καλύτερα!

  • Λούλα, του Βαγγέλη Ραπτόπουλου

Δεν διαβάζω σχεδόν καθόλου νέους έλληνες συγγραφείς. Είδα αρκετές φίλες μου στο Goodreads να το διαβάζουν και τους αρέσει. Είναι η ιστορία μιας ανοργασμικής κοπέλας που γίνεται πόρνη (κάτι τέτοιο τέλοσπάντων). Μου αρέσουν τα “σοκαριστικά” βιβλία οπότε για να δουμε…

Ένα βιβλίο Young Adult για λυκανθρώπους που άρεσε στην Ελένη. Βασικά έπρεπε να το βάλω στην “γιατί όχι?” κατηγορία. Μπορεί να θέλω κάτι ελαφρύ μια μέρα, γιατί όχι?

Νομίζω το είδα σε μια λίστα (κάποτε) απαγορευμένων βιβλίων. Έχει να κάνει με κολλέγιο αγοριών και το bullying και τη βία που συνέβαιναν εκεί. Μου αρέσουν τέτοιου είδους σχολεία, μάλλον λόγω Dead Poets Society.

Μου άρεσε πολύ το Χίλια Χρόνια Καλές Προσευχές της ίδιας συγγραφέως, οπότε είπα να διαβάσω και αυτό. Δεν διαβάζω αρκετά κινέζικα βιβλία!

3. Τα “γιατί όχι?”

2016-04-06 14.02.07

Ναι, δύο από αυτά τα βιβλία είναι γνωστά αριστουργήματα κι εγώ τα έχω στην “γιατί όχι?” κατηγορία. Αλλά πόσοι από εσάς τα έχετε διαβάσει? Όχι και πολλοί. Είναι τεράστια και γνωστά για η δυσκολία τους. Αλλά είχα την ευκαιρία να τα πάρω ως δώρο κατά κάποιο τρόπο και ελπίζω να τα διαβάσω κάποτε.

Βασικά αυτό θέλω να το διαβάσω σύντομα. Απλά είναι τεράστιο και πρέπει να βρεθώ σε κατάλληλη φάση.

Γνωστό για την δυσκολία του. Είμαι περίεργη!

Ο λόγος που το έβαλα σε αυτή την κατηγορία είναι επειδή το έχω ήδη σε ebook. Αλλά αφού ήταν δώρο, είπα “γιατί όχι?” και το πήρα μαζί μου. Έχω διαβάσει αρκετά Σκανδιναβικά αστυνομικά και ο Nesbo ήταν ο καλύτερος πιστεύω, αν και έχω διαβάσει μόνο ένα βιβλίο του. Το θέμα είναι ότι μου αρέσουν τα αστυνομικά, αλλά έχω διαβάσει ήδη πολλά και δεν νομίζω ότι έχουν κάτι παραπάνω να μου προσφέρουν εκτός από το να περάσει καλά η ώρα.

Αστυνομικό στο Μανχάταν. Ο James Patterson είναι γνωστός. Γιατί όχι?

Δεν ξέρω τι είναι αυτό το βιβλίο. Ξέρω ότι μπορούμε κι εμείς να λύσουμε το γρίφο και να κερδίουμε πολλά χρήματα. Αλλά φαίνεται ότι είναι και κανονικό βιβλίο, μια περιπέτεια σε διάφορες χώρες. Τέλοσπαντων θα δούμε όταν το διαβάσω.

Πωπω ΠΟΛΛΑ βιβλία! Το μεγαλύτερο book haul μου τα τελευταία χρόνια

11 thoughts on “Ελληνικό Book Haul (Μάρτιος 2016)

    1. Δεν καταλαβα το βαρος αρχικα, με τα λεωφορεια και τα τρενα, αλλα απο το σταθμο του τρενου μεχρι το σπιτι μου που ειναι πεντε λεπτα περπατημα… Πεθανα!

      Liked by 1 person

  1. Ναι στο «Τσίρκο της νύχτας», είναι απίστευτο! Ακόμα περιμένω επόμενο βιβλίο της Morgenstern… Την «Kυρία Ντάλογουεη» μην τη φοβάσαι. Είναι λίγο περίεργο αρχικά αλλά μόλις συνηθίσεις τον εσωτερικό μονόλογο θα σε αποζημιώσει. Έτσι θέλω να πιστεύω δηλαδή. Είναι απ’ τα λίγα βιβλία στα οποία έχω κρατήσει σημειώσεις (όπως όλα της Wolf).

    Liked by 2 people

    1. Ακόμα μια ψηφος για το Τσιρκο της Νυχτας, woohoo 🙂 Ωχ, τωρα αυτό για τις σημειώσεις για καλό το είπες? Με τρομάζεις περισσότερο! Αλλά μου εξάπτεις και το ενδιαφέρον. Θα ειμαι προετοιμασμένη με μολύβι και γόμα!

      Like

  2. Το “Τσίρκο της Νύχτας” είναι υπέροχο και αν σε ενθουσιάζουν και τα τσίρκα γενικά πιστεύω θα το αγαπήσεις 🙂 Το “Ρίγος” το είχα διαβάσει στο Λύκειο και με είχε συνεπάρει (τότε βέβαια δεν είχαν όλα τα εφηβικά βιβλία την ίδια θεματολογία) αλλά δεν ξέρω αν θα αισθανόμουν το ίδιο αν το διάβαζα αργότερα. Είναι όμορφο βιβλίο πάντως και αξίζει να του δώσεις μια ευκαιρία. Το “Ταξίδι του Φακίρη..” το διάβαζε η μαμά μου πέρυσι και γελούσε μόνη της 😛 Όσο για την “Κυρία Ντάλογουεη” την έχω κι εγώ στο κομοδίνο μου της τελευταίες μέρες για να την ξεκινήσω σύντομα και καταλαβαίνω τη διστακτικότητά σου :/

    Liked by 1 person

    1. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες 🙂 Ελπίζω να τα διαβάσω όλα συντομα! Προς το παρόν έχω κολλήσει στις 1000 σελίδες του “Πολη στις φλόγες”…

      Liked by 1 person

  3. Παιδί μου, πόσα βιβλία μετέφερες;
    Πιστεύω το “Τσίρκο της Νύχτας” θα σου αρέσει πάρα πολύ! Έχει υπέροχες περιγραφές!
    Επίσης, πάρα πολλά βιβλία της λίστας σου θέλω κι εγώ να τα διαβάσω. Βέβαια, σχετικά με τον “Οδυσσέα”, χωρίς να θέλω να σε αποθαρρύνω, έχω να σε προειδοποιήσω ότι είναι τρομερά δύσκολο βιβλίο. Ενδεχομένως, να χρειαστείς κι ένα δεύτερο που αναλύει-ερμηνεύει φράσεις του και τους συμβολισμούς, σαν τα λυσάρια που είχαμε στο σχολείο ένα πράγμα.😝

    Liked by 1 person

    1. Ουφ και μονο που το σκεφτομαι βαριεμαι 🙂 Μαλλον θα μεινει να στολιζει τη βιβλιοθηκη μεχρι να ωριμασω 😛

      Liked by 1 person

  4. Πωπω, πονάει η μέση μου μόνο που το σκέφτομαι!!!! 🙂 Πολύ ωραίες επιλογές πάντως, και με ποικιλία 😉 Η κ. Ντάλογουέι είναι από τα αγαπημενα μου της Γουλφ! Πώς σου φαίνεται η Πόλη στις Φλόγες; ήθελα να το πάρω αλλά ακόμα δεν το έχω τολμήσει! Δεν άκουσα και σούπερ κριτικές! όσο για ολλανδικά βιβλία και το προηγούμενο του Koch είναι ενδιαφέρον, το Δείπνο, μοιάζει πολύ με μια ταινία του Πολάνσκι, το Carnage….

    Καλό διάβασμα τι άλλο να πω; 🙂

    Liked by 1 person

    1. Οντως πονεσε η μεση μου! Το Πολη στις Φλογες ειναι καλο μεχρι στιγμης, ειμαι σχεδον ση μεση. Αλλα αν δεσμευεσαι να διαβασεις ενα τοσο μεγαλο βιβλιο, θελεις να ειναι καταπληκτικο και δεν ειναι προς το παρον. Απλα οκ, δεν το εχω βαρεθει καθολου. Θα δειξει 🙂

      Like

Leave a Reply

