Κινεζοταξίδι 3: Μένοντας στην Κίνα (Αξιοθέατα του Πεκίνου)

10 thoughts on “Κινεζοταξίδι 3: Μένοντας στην Κίνα (Αξιοθέατα του Πεκίνου)

  1. Είναι κάπως παράξενο, ενώ δεν είχε περάσει καν απ’ το μυαλό μου ως τουριστικός προορισμός η Κίνα, απολαμβάνω απίστευτα τα post που ανεβάζεις! Να ‘ναι οι πολλές φωτογραφίες που σου δίνουν μια συνολική εικόνα ή τα ξεκαρδιστικά highlights (στα ελληνικά μάλλον παρατράγουδα θα τα λέγαμε), πάντως οι αφηγήσεις σου είναι πολύ ενδιαφέρουσες! 😀

    Liked by 1 person

    1. Ευχαριστω 🙂 ! Νομίζω ότι η Κινα είναι καταπληκτικός τουριστικός προορισμός, τελείως διαφορετικός από την Ευρώπη που ταξιδεύουμε συνήθως. Σε ενάμιση μήνα θα ξαναπάω (μήπως έχω εξάρτηση?).
      Ποιοι είναι οι προορισμοί που προτιμάς?

      Liked by 1 person

      1. Θα ξαναπάς; 😮 Τέλεια, οπότε θα ακολουθήσουν κι άλλα post!

        Δεν έχω ταξιδέψει πολύ, μόνο Γαλλία και Γερμανία έχω πάει σε διάφορες πόλεις, αλλά νομίζω πως δύσκολα θα έφευγα απ’ την Ευρώπη. Η δική μου ανασφάλεια είναι η γλώσσα, φοβάμαι πως δεν θα μπορώ να συνεννοηθώ! ^^’ Δυστυχώς πλέον όμως ακόμα και οι low budget προορισμοί είναι δύσκολο να επιτευχθούν πολλές φορές.

        Liked by 1 person

      2. Μολις φυγεις λίγο πιο μακρια θα δεις ότι δεν ειναι τιποτα το σπουδαίο και θα το επαναλάβεις. Και όσο για τη γλώσσα, δεν χρειάζεται να πεις και πολλά, λίγο γλώσσα του σώματος, θα τα καταφέρεις. Και στη Γαλλία εξάλλου δεν μιλάνε αγγλικά, μην αναφέρω και την ισπανία!

        Liked by 1 person

      3. Είμαι σίγουρη πως θα μ’ αρέσει πολύ!
        Στη Γαλλία δεν μιλάνε αγγλικά, αλλά μιλάω εγώ γαλλικά. 😀 Γενικά τις λατινογενείς δεν τις φοβάμαι τόσο, ιταλικά & ισπανικά καταλαβαίνω κουτσά-στραβά. Καλά να είμαστε και να έχουμε καλή παρέα (το θεωρώ πολύ σημαντικό στις διακοπές) να ταξιδεύουμε!

        Liked by 1 person

Leave a Reply

