Τα χόμπι μου μέσα από βιβλία: Βιβλία Χορού

2016-02-10 12.19.59

Αποφάσισα να παρουσιάσω τα χόμπι μου μέσα από βιβλία. Αυτό είναι το πρώτο μου post και έχει να κάνει με το χορό.

 

Ο χορός είναι ένα από τα χόμπι μου. Κάνω μαθήματα χορού, μοντέρνο και contemporary. Δεν ξέρω τη διαφορά, μάλλον ο contemporary είναι πιο “χαλαρός”. Εννοείται ότι είμαι εντελώς αρχάρια και στα δύο και δεν βελτιώνομαι και πολύ 🙂 Αλλά περνάω καλά, γυμνάζομαι και στο τέλος της χρονιάς κάνουμε και μια τελείως σχολική επίδειξη 🙂

Τέλοσπάντων, αφού είδα το Flesh and Bone, μια σειρά για χορευτές μπαλέτου στη Νεα Υόρκη, αποφάσισα να διαβάσω μερικά βιβλία για το χορό. Δεν τα έχω διαβάσει ακόμα, αλλά μιας και αυτό θα πάρει καιρό, δεν μπορούσα να περιμένω και αποφάσισα να τα παρουσιάσω τώρα!

 

1. Dancer, του Colum McCann

2016-02-10 12.21.45

Η ζωή του Rudolf Nureyev, του (πιθανόν) πιο διάσημου χορευτή όλων των εποχών. Είχε μια πολύ ενδιαφέρουσα ζωή. Ήταν σπουδαίος χορευτής, bisexual, λίγο ανυπόφορος, φίλος με celebrities της εποχής, αυτομόλησε από τη Σοβιετική Ένωση προς τις ΗΠΑ και πέθανε από HIV. Είμαι σίγουρη ότι το βιβλίο θα είναι πολύ ενδιαφέρον.

2. Ballet Shoes, της Noel Streatfeild

2016-02-10 12.21.25

Ένα παιδικό βιβλίο για τρία ορφανά που προσπαθούν να γίνουν χορεύτριες μπαλέτου, αν και μπορεί να έχουν διαφορετικά όνειρα. Είναι μέρος μιας σειράς βιβλίων με διάφορα “shoes“, όπως το Circus Shoes και το Theater Shoes, τα οποία επίσης θέλω να διαβάσω.

3. Dancer, της Lorri Hewett

2016-02-10 12.21.17

Άλλο ένα παιδικό βιβλίο (μάλλον πιο ώριμο από το προηγούμενο) για ένα κορίτσι που αγαπάει το χορό και είναι καλή στο μπαλέτο. Αλλά οι γονείς της φοβούνται ότι δεν θα έχει πολλές ευκαιρίες στο χώρο εξαιτίας του χρώματός της…

4. On Pointe, της Laurie Ann Grover

2016-02-10 12.21.34

Ένα βιβλίο Young Adult για μια νεαρή χορεύτρια που έχει αφιερώσει τη ζωή της στο χορό, με στόχο να γίνει μέλος μιας ομάδας. Πίεση από την οικογένεια, απώλεια κιλών, ανταγωνισμός… Φαίνεται ότι είναι ένα βιβλίο εντελώς κλισέ, ότι πρέπει για να περάσει η ώρα 🙂

 

Αυτά μέχρι στιγμής! Αν γνωρίζετε κανένα καλό βιβλίο χορού, περιμένω προτάσεις!

13 thoughts on “Τα χόμπι μου μέσα από βιβλία: Βιβλία Χορού

  1. Αχ, έχοντας περάσει από μπαλέτο και σύγχρονο για πάνω από μια δεκαετία, δεν μπορώ παρά να βρώ το θέμα υπέροχο! 🙂
    Παραδόξως μόνο ένα βιβλίο σχετικό με το αντικείμενο διάβασα ποτέ (και το αγάπησα πολύ, η εφηβεία, μάλλον). Λέγεται “Αύριο πάλι”, του Ανρί Τρουαγιά και διηγείται την ενηλικίωση μιας μικρής επίδωξης μπαλαρίνας, της Συλβί.

    Η σειρά αξίζει;

    Liked by 1 person

    1. Ααα ωραίο φαίνεται το Αύριο Πάλι, θα το πάρω κι αυτό 🙂 Ευχαριστώ για την πρόταση!
      Δεν έχω διαβάσει ακόμα κάτι από τη σειρά, αλλά ξέρω ότι είναι πολύ γνωστά παιδικά βιβλία. Αλλά δεν έχουν μεταφραστεί στα ελληνικά νομίζω.

      Liked by 1 person

      1. Ααα ουτε που το σκεφτηκα 🙂 Ναι ηταν πολυ ωραια σειρα, εδειχνε αρκετο χορο. Αλλα ειχε και καποια disturbing κομματια, ειναι αρκετα βαρυ. Πολυ καλη ποιοτητα παντως. Τη συστηνω!

        Liked by 1 person

  2. Όμορφο θέμα! Ο χορός πάντα με γοήτευε, αν και δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με αυτόν.
    Δεν έχω να σου προτείνω βιβλίο, αλλά ταινία. Το “Billy Elliot”! Αν και είμαι σχεδόν σίγουρη ότι θα την έχεις δει ήδη.

    Liked by 2 people

  3. Αχ κι εγώ έκανα πολλά χρόνια μπαλέτο. Κάποια στιγμή είχα κουραστεί πολύ και λόγω του σχολείου το σταμάτησα. Είναι το μόνο πράγμα που έχω μετανιώσει… 😦

    Liked by 1 person

    1. Ποτε δεν ειναι αργα να ξαναρχισεις 🙂 Δεν εχω ιδεα απο μπαλετο βασικα, δεν νομιζω οτι θα ξεκινουσα ποτε μαθηματα (το βρισκω πολυ βαρετο σε επιπεδο αρχαριων) αλλα σιγουρα μπορεις να κανεις καπου μοντερνο ή χιπ χοπ ή οτιδηποτε.
      Εμενα με βοηθαει σε αρκετα θεματα ο χορος, και ας μην ειμαι καλη. Το βασικοτερο: ειχα αρχισει στο γυμνασιο, που ημουν ψηλη (πιο ψηλη απο τα αγορια της ταξης) και εννοειται αχαρη και με βοηθησε πολυ στην κινηση. Δεν ημουν αχαρη πλεον! 🙂

      Liked by 1 person

  4. Πολύ ενδιαφέρον! Γενικά δεν ξέρω πολλά βιβλία να καταπιάνονται πάνω σε αυτό το θέμα…. Αντίθετα με ταινίες και σειρές που είναι πιο διαδεδομένο θα έλεγα. Πολύ όμορφο πάντως που ξεκίνησες να μαθαίνεις τώρα χορό. Ποτέ δεν είναι αργά για να μαθαίνουμε πράγματα που αγαπάμε και μας αρέσουν!

    Liked by 1 person

    1. Εκανα και λίγο στο γυμνάσιο, αλλα μετά λόγω πανελλήνιων σταμάτησα (κλασικά στην Ελλαδα θεωρούμε ότι λόγω πανελληνίων σταματάει η υπόλοιπη ζωή μας 🙂 ). Μου αρέσουν πολύ και όλες οι ταινίες με χορό, αν και θεωρώ ότι τα στυλ Step-Up το κουρασαν το θεμα. Θα ήθελα να δω και το Bunheads, αλλά είδα ότι είναι και βιβλίο, οπότε δεν ξερω τι να διαλέξω πρώτα, τη σειρά ή το βιβλίο.

      Like

      1. To βιβλίο δεν το έχω διαβάσει. Αλλά η σειρά αξίζει 100%. Από τις πιο όμορφες που έχω δει. Ακόμα “κλαίω” που δεν την είχα συνεχίσει….

        Liked by 1 person

Leave a Reply

