Το πρώτο Manga Series μου (Death Note)

2016-01-18 15.22.13

Μου αρέσουν πολύ τα anime, βλέπω εδώ και πολλά χρόνια.

anime = γιαπωνέζικη τηλεοπτική σειρά “καρτούν” που είναι συνήθως βασισμένη σε ένα:

manga = ένα γιαπωνέζικο “κόμικ” που έβγαινε εβδομαδιαία σε κάποιο περιοδικό και όταν μαζεύονταν κάμποσα τεύχη τα έκαναν βιβλιαράκι. Τα πετυχημένα γίνονται anime.

Αλλά δεν είχα διαβάσει ποτέ manga, γιατί τα καλύτερα manga γίνονται anime, οπότε απλά έβλεπα το anime!

(Όμως διάβασα πρόσφατα The Red Snake, αλλά μόνο αυτόν τον τόμο. Πολύ ψυχεδελικό! Μου άρεσε!)

Το αγαπημένο μου anime είναι το Death Note: ένας έξυπνος μαθητής γυμνασίου βρίσκει στο δρόμο ένα τετράδιο, το Death Note, το οποίο το έριξε ένας Death God. Αν γράψεις το όνομα κάποιου στο Death Note, αυτό το άτομο θα πεθάνει. Ο μαθητής αποφασίζει να απαλλάξει τον κόσμο από τους κακοποιούς. Αλλά η αστυνομία σύντομα αρχίζει να καταλαβαίνει ότι κάτι δεν πάει καλα…

Έχω δει το Death Note 2-3 φορές και έχω αγοράσει το 13ο τεύχος του: How to Read (είναι ξεχωριστό, συστήνει τους χαρακτήρες κλπ) στα γιαπωνέζικα (όταν είχα πάει Ιαπωνία) και στα αγγλικά (για να καταλάβω και τι λέει!)

2016-01-18 15.22.02

 

 

 

 

 

Όπως βλέπετε, τελικά αποφάσισα να αγοράσω όλη τη σειρά (η οποία έρχεται σε ένα πρακτικό κουτί)2016-01-18 15.28.39

 

 

 

 

 

 

Γιατί το αποφάσισα τώρα, μετά από τόσα χρόνια?

Παρακολουθώ τώρα τελευταία ένα anime που λέγεται Bakuman. Είναι για δύο μαθητές γυμνασίου που αποφασίζουν να γίνουν συγγραφείς manga (mangakas). Είναι ένα εντελώς ρεαλιστικό anime (χωρίς death gods ή παρόμοια υπερφυσικά) και μου αρέσει πάρα πάρα πολύ! Αφού λοιπόν είδα τόσα επεισόδια με τους πρωταγωνιστές να ζωγραφίζουν manga, να σκέφτονται ιδέες για νέα manga, να παίρνουν μέρος σε διαγωνισμούς, να προσπαθούν να αποκτήσουν τη δική τους σειρά… ε εννοείται ότι ήθελα να διαβάσω κι εγώ manga!

bakuman

Αποφάσισα να αρχίσω με το Death Note, γιατί είναι το αγαπημένο μου anime και αν μου αρέσει και το manga θα συνεχίσω και με άλλα, πιθανόν και με το ίδιο το Bakuman!

Εδώ είναι όλοι οι τόμοι του Death Note:

2016-01-18 15.25.16

Μέσα είναι κάπως έτσι:

2016-01-18 15.26.35

Υπάρχει επίσης και ένα βιβλιαράκι-έκπληξη: οι κανόνες του πως να χρησιμοποιείς ένα Death Note, όπως αναφέρονται στο manga:

 

Είναι πάντως δύσκολο να διαλέξεις manga. Υπάρχουν διαφορετικοί τύποι, βρήκα τους πιο κοινούς online:

kodomo – παιδικά anime και manga, π.χ. Doraemon
shonen – για αγόρια ηλικίας 10-18, π.χ. Bleach και Naruto
shojo – για κορίτσια 10-18, π.χ. Fruits Basket
seinen – για ενήλικες άντρες ηλικίας 18-30, π.χ. Ghost in the Shell
josei – για ενήλικες γυναίκες ηλικίας 18-30, π.χ. Honey and Clover

Αλλά όπως είδα και στο Bakuman, υπάρχουν υποκατηγορίες, όπως mystery manga, gag manga (αστεία), sci-fi, etc.

Τέλοσπάντων, θα διαβάσω το Death Note και βλέπουμε! Ίσως να παραμείνω στα anime!

 

Επίσης να πω ότι ανακάλυψα το Bakuman χάρη σε αυτό το άρθρο:

15 Manga Series You Should Read, Based On Your Favorite Books

Άλλα anime που μου άρεσαν:

  • Higurashi no Naku Koro ni (When they cry): ήταν καταπληκτικό, ειδικά το πρώτο μέροσ (τα πρώτα 4 επεισόδια νομίζω). Ένα αγόρι μετακομίζει σε ένα χωριό και γίνεται φίλος με τα κορίτσια του σχολείου. Αλλά μετά αρχίζουν να γίνονται φόνοι… Τι να πω, μου είχε φανεί τέλειο. Θα το ξαναδώ τώρα που είμαι πιο “έμπειρη”.
  • Fullmetal Alchemist: Brootherhood: Αλχημεία, μαγεία, μάχες… Δύο αδέρφια έκαναν ένα μεγάλο λάθος χρησιμοποιώντας αλχημεία. Τώρα προσπαθούν να το διορθώσουν, Ένα από τα καλύτερα anime, αν και δεν είναι και τόσο του στυλ μου τα anime με μάχες. Αυτό πιστεύω ήταν το πιο ενδιαφέρον από τέτοιου είδους anime, δεν νομίζω ότι θα με κρατούσαν anime  τύπου Naruto ή Bleach ή One Piece.
  • Nana: ένα “κοριτσίστικο” anime. Δύο νέες κοπέλες που ονομάζονται και οι δύο Νανά αποφασίζουν να συγκατοικήσουν παρόλο που δεν γνωρίζονται και είναι εντελώς διαφορετικοί χαρακτήρες: η μία είναι πανκ τραγουδίστρια και η άλλη μια ρομαντική κοπελίτσα.
  • Kino no Tabi: ένα γλυκό anime που θυμίζει λίγο παραμύθι. Ένα άτομο (Kino) κάνει το γύρο του “κόσμου” (όχι του δικού μας κόσμου) με μηχανή. Κάθε φορά και μια εντελώς διαφορετική πόλη.
  • Darker than Black: Κι αυτό μου άρεσε πολύ. Επιστημονικής φαντασίας, με κάποια άτομα να κατέχουν διάφορων ειδών υπερδυνάμεις. Πάντα μου αρέσουν τέτοιου είδους σενάρια.
  • Mirrai Nikki: Το “παρακολουθώ” υποτίθεται τώρα, αλλά δεν μου άρεσε. Η ιδέα είναι καλή, αλλά μου φαίνεται κάπως πρόχειρο, σαν να βιάζονται να το τελειώσουν. Κάποια άτομα έχουν “μελλοντικά ημερολόγια”, που τους λένε κατά κάποιο (διαφορετικό για τον καθένα) τρόπο το μέλλον. Και πρέπει να σκοτώσουν ο ένας τον άλλον!

Κάποια που σκοπεύω να δω:

  • Cowboy Bepop: Δεν μπορώ να το μεταφράσω και δεν θα το τολμήσω μιας και δεν το έχω δει. Ορίστε η αγγλική περιγραφή: The year 2071 A.D. That future is now. Driven out of their terrestrial eden, humanity chose the stars as the final frontier. With the section-by-section collapse of the former nations a mixed jumble of races and peoples came. They spread to the stars, taking with them the now confused concepts of freedom, violence, illegality and love, where new rules and a new generation of outlaws came into being. People referred to them as Cowboys.
  • Steins;Gate: Ας μην το μεταφράσω και αυτό: The eccentric mad scientist Okabe, his childhood friend Mayuri, and the otaku hacker Daru have banded together to form the “Future Gadget Research Laboratory,” and spend their days in a ramshackle laboratory hanging out and occasionally attempting to invent incredible futuristic gadgets.
  • Honey and Clover: Κολλέγιο, φιλίες, έρωτες κλπ. Αν δεν είναι πολύ γλυκανάλατο ίσως είναι καλός αντικαταστάτης του Bakuman.

Αν έχετε προτάσεις για anime ή manga, παρακαλώ να μου τις πείτε! Όλα αυτά τα έχω βρει μόνη μου, ψάχνοντας στα τυφλά!

22 thoughts on “Το πρώτο Manga Series μου (Death Note)

  1. Anime αγαπημένα! Το Death Note ήταν το πρώτο που είδα το μακρινό 2009, μετά ακολούθησαν τα FMA, FMA: Brotherhood, Rurouni Kenshin (με διαφορά το αγαπημένο μου) ενώ ξεκίνησα κάποτε το Monster (2004) αλλά έμεινε δυστυχώς στη μέση λόγω format. Manga δεν έχω διαβάσει ποτέ, αν και έχουμε σπίτι το Kenshin, απλώς δεν έτυχε…

    Από ταινίες λατρεύω τα άπαντα του Miyazaki εννοείται. Και μία ταινία που σίγουρα βρίσκεται στις δέκα αγαπημένες μου, είναι το Grave of the Fireflies.

    🙂

    Liked by 1 person

    1. Εννοείται λατρεύουμε Miyazaki! 🙂 Δεν εχω δει το Rurouni Kenshin (αν και το εχω ακουστά), θα το τσεκάρω κι αυτό. Το Monster πρωτη φορά το ακούω, βλέπω τοποθετείται στη Γερμανία… χμμ, λιγότερο ενδιαφέρον από Ιαπωνία… αλλα ισως να είναι το “ρεαλιστικο” που ψάχνω. Ευχαριστώ για τα tips!

      Like

  2. Αααααααααααααααα,… Death Note!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Από τα αγαπημένα μου!! 😀 😀 😀

    Λοιπόν, κατ’ αρχάς να σε ξενερώσω όσο δεν πάει, διότι δεν έχω διαβάσει ούτε το manga ούτε έχω δει το anime, είδα φέτος όμως την σειρά που βγήκε με ηθοποιούς. (όχι την ταινία, ούτε και την παλιά σειρά που είναι χάλια, αλλά μία σειρά που γυρίστηκε το 2015 και είναι ΤΕΛΕΙΑ!) Βασικά πρέπει να έχω κάποιο είδος δυσλεξίας κι εγώ, δεν εξηγείται αλλιώς γιατί δεν μπορώ να διαβάσω με τίποτα ιστορίες σε μορφή κομικ. Μα, με τίποτα!!!!

    Και για να επιστρέψω στο Death Note, να σου πω ότι ο αδερφός μου που διαβάζει φανατικά manga όταν άκουσε ότι θέλω να γράψω βιβλίο μυστηρίου μου είχε πει χαρακτηριστικά: “Καλά, διάβασε το Death Note πρώτα να καταλάβεις τί σημαίνει έξυπνα στημένο μυστήριο και μετά κάτσε να γράψεις!”. Και πράγματι είχε δίκιο. Το έχεις διαβάσει/δει όλο; Από ένα σημείο και μετά είχα πάθει σοκ… δεν μπορούσα να συνειδητοποιήσω αν τελικά την αγάπησα την υπόθεση ή την μίσησα! χαχα Τώρα, βέβαια, που είμαι σε φάση επιμέλειας στο βιβλίο μου, ο αδερφός μου επιμένει να δω το Bakuman. Τώρα το γιατί δεν το ξέρω, δεν μου είπε 😛

    Για το Rurouni Kenshin θα συμφωνήσω… αν και πάλι δεν το έχω διαβάσει αλλά έχω δει την τριλογία με τον εξαιρετικό, εξαιρετικό ηθοποιό Takeru Satoh στο ρόλο του Kenshin! Μακράν η αγαπημένη μου Ιαπωνική ταινία!!!!

    Υ.Γ. By the way, το “Confessions” που μου είχες πρότεινες ακόμα δεν έχω καταφέρει να το δω. Το κατέβασα αλλά για κάποιο λόγο δεν παίζει στο PC 😦

    Liked by 1 person

    1. Δεν το ήξερα ότι είναι και σειρα! Αλλά όσες φορές πάω να δω anime σε ταινία, την κλεινω μετά από λίγο, γιατί δεν μπορώ να είναι ολοι οι ηθοποιοι γιαπωνέζοι αντί με μπλε/ροζ μαλλιά και μεγαλα μωβ ματια.
      Ναι όλο το έχω δει εννοείται 2 φορές σίγουρα, δεν θυμάμαι αν το έχω δει και 3η. Μου άρεσε πάρα πολύ! Ολα αυτά τα παιχνίδια λογικής και οι στρατηγικές και των δύο, πανέξυπνο γενικά!

      Το Bakuman θα σε εμπνευσει να δουλέψεις πιο πολύ δίκιο έχει ο αδερφός σου! Θα τους βλέπεις να κάθονται και να δουλεύουν “για να βγει το όνειρό τους” όπως λένε και θα θες να δουλέψεις διπλά! 🙂

      Ε θα το δω και το Rurouni Kenshin, αφου το προτείνετε 2 άτομα!
      Ρώτα τον άδερφο σου αν έχει και άλλες προτάσεις, φαίνεται να ξέρει από anime 🙂

      Χμμ το Confessions το ειχα δει πριν χρονια, αλλά θυμάμαι ότι ήταν πολύ καλο. Θα το ξαναδώ αν βρω χρόνο!

      Liked by 2 people

      1. Αχ, βλέπει ένα τώρα τελευταία με πρωταγωνιστή έναν… καραφλό (????) και έχει πάθει τρέλα κι αυτός και όλοι του οι κολλητοί. Θα τον ρωτήσω πως λέγεται και θα σου πω.

        Εγώ πάντως είχα δει (πάλι με ηθοποιούς) και το “Ouroboros” και μου άρεσε πάρα πολύ! Κλασικά οι Ιάπωνες έχουν βάλει και σε αυτό ένα τέλος που σε κάνει να τραβάς τα μαλλιά σου, αλλά παρ’ όλα αυτά μου άρεσε!!

        Χαχα, σε καταλαβαίνω σ’ αυτό που λες με την εμφάνιση! Στη σειρά πάντως τα χρώματα μαλλιών είναι λευκά και ροζ αν θυμάμαι καλά! χαχα
        Και τώρα που ανέφερες τα μαλλιά… αξίζει να δεις σαν ταινία και το “Ace Attorney”. Νομίζω είναι παιχνίδι στο playstation και όχι manga, αλλά οι περούκες που φοράνε στην ταινία είναι εκπληκτικές!
        Τσέκαρε εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=fqHAiGujanU

        Liked by 1 person

  3. Το Death Note είναι υπέροχο απ’ όλες τις απόψεις. Εγώ γενικά διαβάζω και manga βλέπω και anime. Παλαιότερα βέβαια έβλεπα περισσότερα… Το Steins; Gate που αναφέρεις στο τέλος είναι το πιο υπέροχο απ’ όλα και γενικά μέσα στα καλύτερα anime που έχω δει. Εγώ σε όλους προτείνω το Orange επομένως δε θα μπορούσα να μην το προτείνω και σε σένα. Είναι το αγαπημένο μου manga!

    Liked by 1 person

    1. Ωραίο φαίνεται το Orange. Δεν ειναι και anime απο οτι βλέπω, μόνο manga. Και μονο 5 τόμοι! Θα το πάρω 🙂
      Χαίρομαι που ακούω και άλλη μια ψηφο για το Steins;Gate, θα το δω μολις τελειώσω το Bakuman (το Mirrai Nikki θα το παρατήσω λογικά).

      Liked by 1 person

      1. Ναι το Bakuman είναι εντελώς διαφορετικό από άλλα anime, τελείως “καθημερινο”. Αλλά μου άρεσε πολύ, οπότε ίσως πρέπει να βρω και άλλα “καθημερινά” anime.

        Liked by 1 person

  4. Δεν εχω ιδεα απο Μανγκα,για αυτο θα σου ζητησω να μας μιλησεις για αυτη την ασπρη,χνουδωτη οπτασια που αραζει ετσι τρυφερα και ομορφα στην πολυθρονα.Ποσα θες να μου το δωκεις.

    Liked by 1 person

      1. Ναι η αληθεια είναι ότι οταν επιτέλους παραδίνομαι και την αφήνω να κάτσει πάνω μου και αρχίζει να γουργουριζει… ειναι καλό therapy!

        Liked by 1 person

      2. Επειδή δεν έντεξα και πρέπει να “χωθώ” κι εγώ κάπως στη συζήτησή σας με το τελείως άκυρό μου σχόλιο: Εκείνη την μπλούζα που έχει στην μεριά του στήθους ζωγραφισμένο το περίγραμμα μιας γάτας και από κάτω λέει “In the event of an Emotional Breakdown place a cat here” την έχετε δει??? Νομίζω ταιριάζει ακριβώς σε αυτό που περιγράφετε! χαχαχα
        Λατρεύουμε γατουλίνια! (ή αλλιώς “λατρεύουμε μικρές χουρχουριάρικες χνουδομπαλίτσες”) 🙂

        Liked by 1 person

Leave a Reply

