Blog Awards

nice

Όλο το έβλεπα αυτό το Blog Awards και έλεγα: μα ποιος τους δινει τοσα βραβεια?

Τώρα κατάλαβα τι είναι!

Ερωτήσεις της Κατερίνας

Η Κατερίνα του Garden of stories έβαλε το blog μου στα 5 αγαπημένα της (awww <3) και τώρα πρέπει να απαντήσω τις ερωτήσεις της!

1.Ένα πρόσωπο που θαυμάζεις και γιατί;
Θα ακολουθήσω την απάντηση της Τζο και θα πω ότι δεν θαυμάζω κάποιον συγκεκριμένα. Θαυμάζω διάφορα άτομα για κάποιο συγκεκριμένο τομέα της ζωής τους, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τους θαυμάζω γενικά. Μπορεί κάποιος π.χ. να θαυμάζω κάποιον επιστήμονα γιατί είναι πολύ εξυπνος και μέσα σε 5 δευτερόλεπτα μπορεί να σκεφτεί outside the box ενώ εσύ έχεις κολλησει inside the box, αλλά αν τον συναντήσεις σε κανένα δείπνο παίζει και να μην μπορεί να σου μιλήσει γιατί δεν ξέρει πως να φερθεί (trust me, I’m an academic-for now!).
2. Ένας από τους στόχους σου για το 2016.
Το προφανές είναι να τελειώσω το διδακτορικό μου, αλλά αυτό θα γίνει έτσι κι αλλιώς σε δυο μήνες. Ο βασικός στόχος είναι να βρω μια νεα δουλειά που θα μου αρέσει (γιατί κάπου βαρέθηκα και την ακαδημαϊκή δουλειά)
3. Σε ποιο μέρος του κόσμου θα ήθελες να μένεις και γιατί;
Θα ήθελα να μείνω για ενα χρόνο Νέα Υόρκη, αλλά όχι παραπάνω (πολύς χαμός).
Επίσης θα ήθελα να μείνω ένα χρόνο Κίνα (συγκεκριμένες πόλεις μόνο, όχι όπου να’ναι) ή Ιαπωνία.
Πέρα από αυτούς τους δύο υποθετικούς χρόνους, με φαντάζομαι κάπου… χαλαρά και ζεστά!
Σε μια παραλία στη Λατινική Αμερική ή στη Νοτιοανατολική Ασία ας πούμε, να δουλεύω με τουρίστες. Ή να διδάσκω στο πανεπιστήμιο τους, πόσα paper πρεπει να εχεις για να διδάσκεις σε πανεπιστήμιο παραλίας άραγε?
beach
Λογικά θα βαριόμουν κι εκεί, οπότε αν πάω, ξαναρώτα με!
4. Σε ποια εποχή θα ήθελες να ζεις;
Την έχω σκεφτεί πολλές φορές αυτή την ερώτηση και παρόλο που υπάρχουν ενδιαφέρουσες εποχές, δεν ξεχνώ ότι είμαι γυναίκα και λογικά θα είχα δύσκολη/βαρετή ζωή σε οποιαδήποτε άλλη εποχή.
Θα διαλέξω την εποχή που οι γυναίκες άρχισαν να διεκδικούν τα δικαιώματά τους, για να είμαι κι εγώ μια από αυτές! Αλλά εννοείται να γεννιούμουν πλούσια με ανοιχτόμυαλο μπαμπα! Τοτε να δεις ποια θα ήταν η πρώτη προγραμματίστρια, miss Ada Lovelace!
suffragettes201
5. Ποιο διάσημο πρόσωπο θα ήθελες να είχες την ευκαιρία να γνωρίσεις;
Το σκέφτηκα πολύ, μου ήρθα στο μυαλό συγγραφείς, δημιουργοί σειρών/ταινιών, άτομα που προσπαθούν να αλλάξουν τον κόσμο… Αλλά θεωρώ ότι όποιον και να συναντούσα που να θαυμάζω λίγο (δες απαντηση 1) θα απομυθοποιούταν εντελώς, οπότε δυσκολεύομαι…
alkizei
Ας πω κάτι εφικτό: μιας και είχα γνωρίσει τη Ζωρζ Σαρρή σε ένα βιβλιοπωλείο και είχα ξετρελλαθεί, θα ήθελα να γνώριζα και την Άλκη Ζέη. Μιας και τα βιβλία τους είναι αυτοβιογραφικά κυρίως, νιώθω ότι τις ξέρω και τις δύο. Θα την άφηνα απλά να μου διηγείται (άσε που πεθαίνω για ιστορίες από Κατοχή) και απλά θα άκουγα.
6. Έχεις διαβάσει ποτέ κάποιο βιβλίο που θα ήθελες να έχεις γράψει εσύ;
Όταν διάβαζα το 1Q84 σκεφτόμουν “Δεν θα μπορούσα ποτέ να γράψω κάτι τέτοιο, το μυαλό του δουλεύει διαφορετικά”. Το σημείο που η Αομάμε καταλήγει με απόλυτη λογική στο ότι η μόνη εξήγηση είναι ότι βρέθηκε σε ένα παραλληλο κόσμο στη χρονιά 1Q84, ήταν το σημείο που με έκανε να πω “οκ Μουρακάμι, με εχεις τώρα, έγινα fan”. Ναι, οι πιο πολλοί ίσως ούτε που το προσέξατε αυτό το σημείο, αλλά εμένα μου έκανε μεγάλη εντύπωση, άρχισα να σκέφτομαι ότι οι γιαπωνέζοι έχουν μια διαφορετική (πιο σωστή) λογική από αυτή που έχουμε συνηθίζει, το συνέδεσα μέχρι και με το Death Note.
Είμαι σίγουρη ότι υπάρχουν πολλά βιβλία που είναι έτσι… abstract, σου λέω αυτό και αποδέξου το, μόνο που δεν μου αρέσουν καθόλου. Δεν πιάνω τι θέλει να πει ο ποιητής συνήθως. Ενώ τα βιβλία του Μουρακάμι έχουν ακριβώς τόση ποσότητα “abstract φαντασίας” όση χρειάζομαι.
7. Πες μου το πιο τρυφερό βιβλίο που έχεις διαβάσει, που μετά το τέλος του είχες ζωγραφισμένο ένα χαμόγελο στα χείλη.
Ουφ δύσκολες ερωτήσεις… Τι εννοείς “τρυφερό”? Θα πω τα άπαντα της Άστριντ Λίντγκρεν, που ακόμα ξαναδιαβάζω για να νιώσω καλά: Πίπη Φακιδομύτη, Τα διαβολάκια του μικρού χωριού και ο Μικές (ολόκληρες οι σειρές, με αυτή τη σειρά προτίμησης).
8. Υπήρξε βιβλίο που αφού το τελείωσες δεν μπορούσες για καιρό να το βγάλεις από το μυαλό σου;
Δύσκολο να διαλέξω… Θα αναφέρω ένα διήγημα του Stephen King, το Ν, από τη συλλογή Just After Sunset που τώρα μόλις είδα ότι ειναι και graphic novel, το παίρνω ήδη!
Μια ιστορία με φαντασία και OCD μέσα που μου κόλλησε στο μυαλό. Το υπόλοιπο βιβλίο δεν μου άρεσε πολύ.
9. Ποια θεωρείς την πιο όμορφη ιστορία αγάπης που έχεις διαβάσει ή έχεις δει;
Χμμμ, ας πω το Silver Linings Playbook (ταινία, δεν το εχω διαβάσει).
Ειναι τοσο cute και οι δύο!
slp2
slp3
slp
10. Ποιες είναι οι 5 αγαπημένες σου ταινίες;
Δεν σου είπα ότι δεν μπορώ να κάνω top-5?
Αυτό που με δυσκολεύει είναι ότι κάποιες ταινίες τις βλέπω μια φορά και λέω “Μα τι ταινιάρα είναι αυτή” αλλά μετά δεν τις ξαναβλέπω. Γιατί δεν είναι για να τις δεις πολλές φορές. Ενώ αντίθετα υπάρχουν άλλες, πιο χαλαρές, που μου αρέσει να τις βλέπω πιο πολλές φορές.
Τέλοσπάντων, θα γράψω κάποιες που μου αρέσουν με τυχαία σειρά:
Κυνόδοντας (τη σκεφτόμουν 2-3 βδομάδες αφού την είδα)
Τώρα που άρχισα να το ψάχνω, θέλω να αναφέρω καμιά εικοσαριά άλλες ταινίες, οπότε ας σταματήσω.

Ερωτήσεις της Τζο

Και μιας και πήρα μπρος, θα απαντήσω και στις ερωτήσεις της Τζο από το Cherrybookish’s Blog

1. Ποιο βιβλιο σας μυησε στο διαβασμα?

Διάβαζα πάρα πολλά βιβλία από μικρή. Θα έλεγα ότι τα πιο σοβαρά που διάβασα τότε και με επηρέασαν ήταν Οι Μικρές Κυρίες και το Ενα δέντρο μεγαλώνει στο Μπρούκλιν, που είναι ακόμα από τα αγαπημένα μου βιβλία.

 

2. Σε ποιον χαρακτηρα  (και απο πoιο βιβλιο ειναι ο χαρακτηρας) θα ριχνατε ξυλο?

Κοιτάω τα βιβλία μου, αλλά ποιον να πρωτοδιαλέξω δεν ξέρω…

Θα πω τον Junior Reenie (το γιο του σερίφη/προέδρου, ότι ήταν τελοσπάντων) από το Under the Dome του Stephen King, ήταν πραγματικά ένας άρρωστος τύπος.

3. Ποιες λεξεις σας ενοχλουν τοσο πολυ που οταν τις ακουτε ανατριχιαζετε?

Δεν νομίζω ότι ανατριχιάζω με κάποια λέξη, αλλά δεν μου αρέσει καθόλου να ακούω διάφορες περιγραφές γεννητικών οργάνων στα ελληνικά 🙂

4. Σε πoιο βιβλιο μεσα θα θελατε να ζησετε?

Χαρυ Ποτερρρρρ

5. Ποιος συγγραφεας θα θελατε να γραψει την βιογραφια σας και

Νομίζω ότι η J. K. Rowling θα έκανε καλή δουλειά, έχει δείξει ότι μπορεί να γράψει σε διαφορετικά στυλ.

6. Τι τιτλο θα ειχε?

“Θα καταλήξει κάπου?”

7. Ποιο τραγουδι θα επαιζε στους τιτλους τελους της ταινιας με θεμα την ζωη σας?

Μουσική ε? Ναι είμαι πολύ μέσα σε όλα 😛 Θα διαλέξω Guns n’ Roses, μιας και ήταν από τα πρώτα συγκροτήματα που μου άρεσαν… Και από τραγούδι ας πούμε το Knocking on heaven’s door, ταιριάζει για τίτλους τέλους/κηδείες 🙂

8. Αμα μπορουσατε να καλεσετε για μπανιο στην αγαπημενη σου παραλια Αυγουστο μηνα εναν συγγραφεα,εναν ηθοποιο και εναν τραγουδιστη ποιον/ποια θα διαλεγατε?

Ε, για μπάνιο θέλουμε κάτι χαλαρό! Δεν θα πιάσουμε φιλοσοφικές συζητήσεις με τα μαγιώ μας! Επίσης δεν θα αισθανόμουν άνετα με το μαγιώ δίπλα σε μεσήλικες άντρες συγγραφείς που θαυμάζω, όποτε για να περάσουμε καλά θα διαλέξω τη Tina Fey (έχει γράψει βιβλίο και θα έλεγα ότι είναι πιο πολύ είναι συγγραφέας παρά ηθοποιός), την Amy Pohler ως ηθοποιό γιατί κάνει καλό ζευγάρι με την Tina και από τραγουδιστες… ουφ δεν ξέρω, δεν είμαι και πολύ της μουσικής… Ας πω την Adele παρόλο που ξέρω μονο 2-3 τραγούδια της, γιατί αν πω καμιά κορμάρα θα ντραπώ να βγω με το μαγιώ!

9. Ποιο ειναι το βιβλιο που περιμενει χρονια στην βιβλιοθηκη σας για να το πιασετε στο χερι σας?

Τι να πρωτοδιαλέξω… Το Πεκίνο σε κώμα ας πούμε, είναι πάνω από 9 χρόνια στη βιβλιοθήκη μου πιστεύω. Λες να το διαβάσω φέτος?

10. Ποιον χαρακτηρα θα θελετε να ειναι ζωντανος και φιλος σας?

Ε πρέπει να πω κάτι από τα παλιά! Δεν θα θυσιάσω τα παιδικά μου όνειρα για να διαλέξω κάποιον από ενήλικο βιβλίο! Η Πίπη Φακιδομύτη! Πόσο ωραία θα περνούσαμε!

pippi

 

 

Αυτα!

Εννοείται οτι ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΜΕΤΑΦΡΑΣΩ ολα αυτά, οπότε μονο οι greek speakers θα τα “απολαύσουν”! (κάτι ξέρω που αρχίζω από τα αγγλικά πρώτα).

 

Και όποος θέλει απαντάει, δεν έχει νόημα να κάνω ταγκ, οι ιδιοι και οι ιδιοι είμαστε 🙂

5 thoughts on “Blog Awards

  1. Υπέροχες οι απαντήσεις σου και ενω ειχα βαλει το ποστ να το διαβασω το ξεχασα!!!Αυτο με το 1Q84 δε το καταλαβαίνω χιχιχι σε ολα τα βιβλια την ιδια φαντασια βγάζει,αλλα αυτο υο βρέθηκα!

    Liked by 1 person

      1. Κι εγω! Αυτο ηταν το πρωτο που λατρεψα! Πρεπει να το ξαναδιαβασω. Το Νορβηγικο Δασος δεν μου αρεσε τοσο. Τα αλλα τα πιο μικρα ηταν οκ, μου αρεσαν οι Μικρες Ωρες και καποια απο τα διηγηματα. Τωρα περιμενει ο Καφκα στο ραφι!

        Liked by 1 person

Leave a Reply

