Τα πρώτα ταξίδια μου στην Κίνα – Overview

Οι περισσότεροι Έλληνες δεν επισκέπτονται την Κίνα. Επισκέπτονται το Παρίσι, το Λονδίνο και τη Ρώμη.

Οι περισσότεροι ξαφνιάζονται όταν τους λέω ότι έχω πάει 4 φορές στην Κίνα (μέχρι στιγμής)

Η εξήγηση είναι απλή: επειδή μου αρέσει πολύ η ασιατική κουλτούρα, μαθαίνω κινέζικα εδώ και πολλά χρόνια. Δυστυχώς είναι πολύ δύσκολη γλώσσα και παρόλο που προσπαθώ χρόνια (ανάμεσα σε πτυχίο, μεταπτυχιακό και διδακτορικό), ακόμα δεν έχω καλό επίπεδο. Κατά τη γνώμη μου ένας είναι ο τρόπος να μάθεις κινέζικα: πρέπει να πας στην Κίνα. Το κόστος θα είναι ίδιο με το να κάνεις μαθήματα στη χώρα σου (συμπεριλαμβάνοντας και τα έξοδα διαμονής στην Κίνα).

Τελοσπάντων, εδώ θα περιγράψω τα 3 πρώτα ταξίδια μου στην Κίνα.

Η τέταρτη φορά που πήγα ήταν μέρος του Υπερσιβηρικού μου ταξιδιού, οπότε θα την περιγράψω αργότερα.

 

Κινεζοταξίδι 1: 8 Μαρτίου – 13 Μαρτίου 2009

Shanghai

Επισκεπτόμαστε με τον πατέρα μου τη Σανγκάη για επαγγελματικούς λόγους. Κάνουμε επίσης ένα ημερήσιο ταξίδι στο Suzhou.

Κινεζοταξίδι 2: 15 Ιουλίου – 27 Ιουλίου 2009

100_2464

Η δασκάλα των κινέζικων μου στην Ελλάδα διοργάνωσε ένα ταξίδι στο Πεκίνο για να κάνουμε μαθήματα κινέζικων. Το πανεπιστήμιο όπου μέναμε και γίνονταν τα μαθήματα ήταν το Beijing Language and Culture University (BLCU). Νομίζω ήμασταν κάπου 20 άτομα, κάποιοι θα έμεναν δύο βδομάδες και κάποιοι (όπως εγώ) ένα μήνα.

Αν προσέξατε τις ημερομηνίες παραπάνω, θα καταλάβατε ότι δεν μείναμε ένα μήνα.

Ο λόγος θα αποκαλυφθεί σύντομα 🙂

Κινεζοταξίδι 3: 26 Ιουνίου – 3 Αυγούστου 2010

100_3556

Αφού δεν έγινε ο μήνας μας στην Κίνα το 2009, αποφασίσαμε με δυο φίλες (που έκτοτε έγιναν πολυαγαπημένες) και μια κοπέλα που δεν ξέραμε (και δεν ξαναείδαμε μετά) να πάμε για ένα μήνα (και παραπάνω) στην Κίνα.

Κάναμε ένα μήνα κινέζικα μαθήματα στο BLCU, ζώντας την Beijing life, και μετά ταξιδέψαμε (με τις δυο φίλες μου, η άλλη κοπέλα έμεινε Πεκίνο).

Πρώτα πήγαμε στο Τσινγκτάο (Qingdao), μετά εγώ πήγα στη Λάσα (Θιβέτ) (οι φίλες μου πήγαν Σανγκάη), συναντηθήκαμε στην Καντόν (Guangzhou) (δυστυχώς δεν είδα τίποτα εκεί) και μετά πήγαμε στο Χονγκ Κονγκ.

 

Θα ακολουθήσουν λεπτομερείς περιγραφές κάθε ταξιδιού!

Αν σχεδιάζετε ταξίδι στο Πεκίνο, είμαι ο άνθρωπός σας, έχω πάει 3 φορές και έχω μείνει ένα μήνα εκεί!

5 thoughts on “Τα πρώτα ταξίδια μου στην Κίνα – Overview

      1. Οχι ακόμα! Τα πάω χρονολογικα, όποτε μετα τα ταξίδια μου στην Κινα έχω ολόκληρο υπερσιβηρικό να περιγράψω και μετά το ταξίδι μου στην Ιαπωνία. Έχουμε μέλλον! 🙂

        Liked by 1 person

Leave a Reply

