Βιβλία που έφερα από την Ελλάδα

Γύρισα επιτέλους από τις διακοπές των Χριστουγέννων και έφερα πίσω ΠΟΛΛΑ βιβλία!

2016-01-04 12.05.22

Τα περισσότερα τα είχα αγοράσει παλιότερα, απλά τώρα τα μετακόμισα.

(επίσης όπως θα δείτε στις φωτογραφίες, χιόνισε στην Ολλανδία, νόμιζα ότι θα χαρεί η Φανή αλλά νομίζω δεν χιόνισε ακόμα στην πόλη της)

Ας δούμε τα βιβλία που κουβάλησα:

1. Οι τριλογίες

2016-01-04 12.39.45

Η MaddAddam trilogy της Margaret Atwood, που περιλαμβάνει¨

Δεν ξέρω τι λένε τα βιβλία (κάτι για τέλος του κόσμου), δεν έχω διαβάσει Margaret Atwood ακόμα και είμαι ενθουσιασμένη! Το μόνο κακό είναι ότι δεν ξέρω σε ποια κατηγορία του readathon να τα βάλω 😮

2016-01-04 12.08.37

Η “El cemeterio de los libros olvidados”  (Cemetary of the Forgotten books) τριλογία (τώρα βλέπω ότι υπάρχει και βιβλίο 2.5, χμμμ…) του Carlos Ruiz Zafón, που περιλαμβάνει:

Ακούω τόσα καλά για αυτή την τριλογία! Έχει να κάνει με χαμένα βιβλία και μυστήριο γενικά. Ακούγεται ωραίο… αλλά είναι τεράστια!

 

2. Τα “κλασικά”

2016-01-04 12.09.53

Τα βιβλία που “πρέπει” να διαβάσεις 🙂

Στο 2016 book resolution μου, είπα ότι θέλω να διαβάσω Ντοστογιέφσκι φέτος, οπότε έφερα τα δύο παμπάλαια αντίτυπα που έχω από:

Είναι τα μόνα που είχα ολοκληρωμένα, από τα άλλα μου έλειπαν τόμοι. Δεν ξέρω από ποιο θα ξεκινήσω ακόμα, έχω και τα υπόλοιπά του σε ebook, όποτε όλα είναι πιθανά!

Επίσης αποφάσισα να διαβάσω λίγο Κάφκα, γιατί το μόνο που έχω διαβάσει είναι η Μεταμόρφωση, που μου άρεσε πολύ. Οπότε αγόρασα:

Επίσης έφερα το παλιό μου αντίτυπο του:

της Harriet Beecher Stowe, γιατί δεν το θυμάμαι καθόλου (το διάβασα πολύ μικρή) και μία από τις κατηγορίες του readathon είναι “ένα βιβλίο που έχετε να διαβάσετε από τα σχολικά σας χρόνια”.

Τέλος, πρέπει επιτέλους να διαβάσω Καραγάτση! Το είχα αγοράσει εδώ και χρόνια:

Δεν ξέρω για τι ακριβώς μιλάει, αλλά φαντάζομαι περιγραφές της παλιάς ελληνικής κοινωνίας, πιστεύω θα μου αρέσει.

 

3. Τα “διάφορα”

2016-01-04 12.11.25

Πολλά πολλά ωραία βιβλία 🙂

Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος στη Λιθουανία. Ήταν στο to-read pile για χρόνια. Αποφάσισα να το διαβάσω γιατί η Ελένη του Over the Place δεν σταματάει να το διαφημίζει!

Ένα βιβλίο για ένα παιδί με κάποιο σοβαρό εμφανισιακό πρόβλημα (κάποια γενετική ανωμαλία στο πρόσωπο απ’οτι κατάλαβα). Θα γίνει και ταινία φέτος.

Βλέπω πολλούς να το διαβάζουν τελευταία, οπότε σκέφτηκα ότι θα είναι καλό για την κατηγορία “βιογραφία” του readathon. Είναι η αυτοβιογραφία της Patti Smith, γνωστής και αγαπημένης τραγουδίστριας.

  • Ε, του Howard Jakobson

Στα αγγλικά ο τίτλος είναι J. Στο οπισθόφυλλο μιλάει για ένα παιδί που ο πατέρας του δεν το άφηνε να πει τη λέξη από Ε (J στα αγγλικά). Θέλω να μάθω ποια είναι η λέξη! No spoilers please!

Ήθελα να το αγοράσω από τότε που ήμουν 18, αλλά πάντα το έβρισκα ακριβό. Σκληρό εξώφυλλο + γυαλιστερά φύλλα = ακριβό στην Ελλάδα. Φέτος είχα την ευκαιρία να το πάρω δωρεάν, οπότε εννοείται και το πήρα. Έχει ζωγραφιές του ίδιου του Clive Barker μέσα και είναι βιβλίο φαντασίας.

Όλοι μιλάνε για αυτό το βιβλίο, έχει πάνω από 1000 σελίδες. Έχει γίνει χαμός γιατί οι εκδότες πλήρωσαν 2 εκατομμύρια δολάρια για να το αγοράσουν και είναι το πρώτο βιβλίο του συγγραφέα. Είμαι περίεργη να δω γιατί τόσος χαμός. Η ιστορία φαίνεται ενδιαφέρουσα.

Αυτά! Υπέρβαρη βαλίτσα και πάλι! Το χειρότερο είναι ότι θα πρέπει να τα επιστρέψω πάλι Ελλάδα όταν τα διαβάσω 😕

8 thoughts on “Βιβλία που έφερα από την Ελλάδα

  1. Βρήκα το θάρρος κι έπιασα το Πόλη στις Φλόγες. Έχει κάποια πολύ δυνατά στοιχεία, ειδικά για καινούριο συγγραφέα. Εάν δικαιολογείται ο ντόρος, δεν ξέρω ακόμα να σου πω με σιγουριά. Έχω μέλλον ακόμα μέχρι να το τελειώσω :p
    Με τον Θαφόν νομίζω θα περάσεις αρκετά καλά!Το πρώτο νομίζω είναι το καλύτερο. Τα άλλα επαναλαμβάνονται κάπως αλλά και πάλι πέρασα ευχάριστα διαβάζοντάς τα.
    Χαίρομαι ιδιαιτέρως που βλέπω στο πυργάκι σου και τον φίλο μου τον Φιόντορ :p χαχα
    Πολύ καλές επιλογές, να τα χαρείς όλα!! 🙂

    Liked by 2 people

    1. Ευχαριστώ! 🙂 Περιμένω άποψεις όταν τελειώσεις την Πόλη στις Φλόγες! Ελπίζω να τα διαβάσω όλα αυτά φέτος και να μην μείνουν πάλι στο ράφι…

      Like

  2. Αχ έχω διαβάσει τα περισσότερα από αυτά! Τι να πω; Για τον Καραγάτση που είναι ο αγαπημένος μου έλληνας συγγραφέας ή για τον Θαφόν που διάβαζα στις πανελλήνιες για να συνέρχομαι! Ζηλεύω πραγματικά τις επιλογές σου και το γεγονός ότι θα διαβάσεις αυτούς τους θυσαυρούς πρώτη φορά! Καλή Χρονιά και καλές αναγνώσεις!!!

    Liked by 2 people

  3. Wow! Ένα γερό book haul! Θα χτύπησε κόκκινο όταν ζυγίσανε τη βαλίτσα στο αεροδρόμιο, πόσο έφτασε??
    Ξεφώνισα όταν είδα τις Παγωμένες Σκιές, δεν θα το μετανιώσεις. Δεν έχω διαβάσει τη μετάφραση βέβαια για να σου πω αν είναι καλή, αλλά η ιστορία είναι πολύ δυνατή. Διαβάζεται in one sitting και σου σπάει την καρδιά. (Ανήκει στα πέντε καλύτερα βιβλία που έχω διαβάσει στη ζωή μου) Η Patti Smith εννοείται θεά! Και το Θαύμα διαβάζεται πολύ γρήγορα, απλή αλλά συγκινητική ιστορία. Atwood θέλω πολύ κι εγώ να διαβάσω, θα ξεκινήσω μάλλον με το Handmaid’s Tale… Άντε καλή bookish χρονιά!! ^_^
    P.S. Τελείωσα σήμερα το Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe, και είναι από τα πιο καλά ya που έχω συναντήσει, ένα λυρικό coming-of-age story, στο προτείνω σίγουρα! Goodnight!

    Liked by 1 person

    1. Το έχω ήδη στο to-read μου! Χαχα μου είπες για όλα τα άλλα βιβλία που άφησε απέξω η sweet jayne eyre! Να δω με ποιο θα αρχισω! Μην ξεχνατε ότι εχω και άπειρα άλλα που αγόρασα τους τελευταίους δυο μήνες! 🙂 Καλή μας bookish χρονια λοιπον!

      Like

  4. Πωπω, ζηλεύω, είναι όλα τέλεια!!!! Το κακό με τα e-books είναι ότι δεν τα χαίρεσαι τόσο ρε παιδί μου, πρέπει να τα κόψω μου φαίνεται!!!! 🙂 🙂 Καλά διαβάσματα και να μας πεις πώς σου φάνηκαν!!! Φιλιά πολλά και καλή χρονιά!!!

    Liked by 1 person

    1. Ναι κι εγώ έχω πολλά ebook που θελω να διαβάσω αμεσα, αλλά όλο τα ξεχνάω! Ενώ τα κανονικά τα έχω μπροστά μου όλη την ώρα, οπότε συνήθως πιάνω ένα από αυτά! Καλη χρονια και καλα μας διαβάσματα! 🙂

      Like

Leave a Reply

