Τα υπόλοιπα βιβλία που διάβασα το 2015

Έχω ήδη γράψει για τα περισσότερα βιβλία που διάβασα μέσα στο 2015.

Τα 30 βιβλία που διάβασα για το readathon2015:

Part1     Part2     Part3

Τα 12 βιβλία που διάβασα για το summer readathon.

Και τα graphic novels που διάβασα το 2015.

Έχω επίσης γράψει κάποια μεμονωμένα reviews για βιβλία που διάβασα αφότου άρχισα το blog μου:

Τώρα θα γράψω λίγα πράγματα και για τα υπόλοιπα βιβλία που διάβασα μέσα στο 2015.

rabdombooks_short

never

 

Πάρα πολύ ενδιαφέρον και διαφορετικό βιβλίο. Είναι η ιστορία κάποιων παιδιών που είναι εσώκλειστα σε ένα σχολείο. Αλλά όσο προχωράει η ιστορία, αρχίζουμε να καταλαβαίνουμε ότι κάτι περίεργο συμβαίνει… Το συστήνω οπωσδήποτε! Έχει γίνει και ταινία.

 

 

yes

Έχω διαβάσει επίσης το Not That Kind of Girl, της Lena Dunham και το Bossypants, της Tina Fey. Μου αρέσουν πάρα πολύ οι τηλεοπτικές σειρές και των τριων αυτών γυναικών. Αλλά δεν πιστεύω ότι τα βιβλία τους μου προσέφεραν κάτι.

Της Lena Dunham ήταν μακράν το χειρότερο για μένα. Τα άλλα δύο είναι συμπαθητικά. Προτιμώ το “Bossypants” από το “Yes please”, αλλά πάντα ήμουν πιο πολύ Tina girl 🙂 Πάντως σαν βιβλίο, το “Yes please” είναι καταπληκτικό (τουλάχιστον η version που είχα εγώ) με σκληρό εξώφυλλο, γυαλιστερά φύλλα, φωτογραφίες, διαφορετικές σελίδες κλπ.

 

giver

Διάβασα μόνο το πρώτο βιβλίο της σειράς (το μόνο μεταφρασμένο στα ελληνικά νομίζω). Ήταν μια χαρά, ενδιαφέρον κόσμος. Αλλά έχω μάθει ότι στα dystopian YA το πρώτο είναι πάντα το καλύτερο, οπότε δεν συνέχισα. Σε αυτή τη δυστοπική κοινωνία, η δουλειά σου αποφασίζεται όταν είσαι έφηβος από “αυτούς”. Ο πρωταγωνιστής επιλέγεται για τη μοναδική δουλειά του “Receiver of Memory” (δεν θυμάμαι πως το μετέφρασαν). Αλλά όσο ο “Δωρητής” αρχίζει και του διδάσκει πως να κάνει αυτή τη “δουλειά”, αρχίζουν να αναρωτιούνται και οι δύο για την κοινωνία στην οποία ζουν…

Επίσης είναι και ταινία, αλλά όλοι λένε ότι δεν είναι καλή, οπότε δεν την έχω δει ακόμα… Αν και παίζει η Meryl Strip…

little

 

Όλοι το ξέρουμε! Η Λώρα και η οικογένειά της στο λιβάδι. Πολύ πιο απλό από τη σειρά (όσο θυμάμαι). Μακάρι να το είχα διαβάσει μικρή, θα μου άρεσε πολύ!

 

 

 

girl

 

Μου άρεσε πολύ! Hardcore science fiction όπως αποκαλώ τέτοια βιβλία, που πρέπει να δώσεις λίγο προσοχή στην αρχή για να καταλάβεις πως είναι ο κόσμος, όπως πχ το Imajica του Clive Barker (κατά κάποιο abstract τρόπο). Ο κόσμος είναι περίπλοκος, μεγαλοεταιρίες είναι υπεύθυνες για το φαγητό. Το βιβλίο τοποθετείται στη μελλοντική Ταϋλάνδη. Δεν ξέρω τι να πρωτοπώ, έχει πολλά μέσα. Το συστήνω σίγουρα, αν σας αρέσουν τα λίγο βαριά science fiction.

 

  • Girls’ boarding school books

Όταν ήμουν μικρή ΛΑΤΡΕΥΑ τις σειρές St Claire’s, Malory Towers και Trebizon. Ονειρευόμουν ότι πήγαινα κι εγώ εσώκλειστη σε σχολείο. Πρόσφατα κατάλαβα ότι μου έλειπαν τα δύο τελευταία βιβλία του Τρέμπιζον, γιατί δεν είχαν μεταφραστεί στα ελληνικά. Τα αγόρασα στα αγγλικά (μόνο μεταχειρισμένα) και τα διάβασα επιτέλους:

Secret Letters at Trebizon

The Unforgettable Fifth at Trebizon

Και μιας και αναζωπυρώθηκε το ενδιαφέρον μου για τα boarding schools, αγόρασα άλλα δύο:

The School at the Chalet, που δεν μου άρεσε, πολύ “παλιό” και δεν είχε αυτά που μου αρέσουν (μαθήματα, ύπνος στον κοιτώνα κλπ)

Seraphina, έμεινα έκπληκτη με το πόσο μου άρεσε!

Και δοκίμασα και ένα μαγικό boarding school:

The Worst Witch, το οποίο πιστεύω θα είναι ωραίο για μικρά κορίτσια. Πολύ μικρό και απλό για μένα.

eleven

Λόγω μιας θανατηφόρας γρίπης, ο κόσμος έχει καταστραφεί. Το βιβλίο έχει ανακατεμένα κεφάλαια από τη στιγμή που ξεσπάει ο ιός και κεφάλαια που συμβαίνουν αρκετά χρόνια μετά, όπου ακολουθούμε ένα περιπλανώμενο θίασο που παίζει Shakespeare στους διάφορους οικισμούς που έχουν δημιουργηθεί. Υπάρχουν 3-4 βασικοί χαρακτήρες, για μένα βασικός ήταν η Kirsten, αλλά για εσάς μπορεί να είναι άλλος.

Ένα διαφορετικό post-apocalyptic βιβλίο, νομίζω ότι το λάτρεψα, αλλά θέλω να το διαβάσω και στα ελληνικά για να σιγουρευτώ (ήταν από τα πρώτα μου βιβλία στα αγγλικά). Αλλά σίγουρα μου άρεσε πάρα πολύ.

eleanorΈνα πολύ ωραίο και ρεαλιστικό YA βιβλίο. Η Eleanor είναι το καινούργιο κορίτσι του σχολείου, δεν είναι ωραία, ντύνεται περίεργα και στο σπίτι της τα πράγματα είναι άσχημα. Ο Park είναι ένα ήσυχο αγόρι, όχι πολύ δημοφιλής, αλλά όλοι τον συμπαθούν. Μια πολύ συγκινητική ιστορία αγάπης. Ελπίζω όσοι τους αρέσουν τα YA να το έχουν διαβάσει, γιατί έτσι είναι στην πραγματικότητα η ζωή.

(σκέφτομαι να το πάρω και στα αγγλικά, γιατί το ελληνικό εξώφυλλο και ο τίτλος είναι χάλια… Δύο λέξεις μόνο, εκδόσεις Κλειδάριθμος)

 

fangirl

Η Cath και η Wren είναι δίδυμες και έκαναν τα πάντα μαζί. Αλλά τώρα που πάνε στο κολέγιο, τα πράγματα αλλάζουν. Η Wren (η πιο εξωστρεφής) θέλει να μείνουν σε διαφορετικά δωμάτια για να γνωρίσουν κόσμο. Η Cath δεν θέλει να γνωρίσει κόσμο, θέλει να συνεχίσει να γράφει το fanfiction της.

Ένα ευχάριστο βιβλίο με κολέγιο, αγόρια, φιλίες, οικογένεια, θα το ευχαριστηθείτε.

 

 

rabbit

Δεν ντρέπομαι να πω ότι ξέρω αυτό το βιβλίο λόγω του Chandler των FRIENDS. Επιτέλους το διάβασα για να δω τι παίζει και εντυπωσιάστηκα! Μου άρεσε! Έχει βαθιά νοήματα.

 

 

 

merc.jpg

Μόλις το τελείωσα, το τέλος ήταν σαν ταινία δράσης, δεν μπορούσα να ξεκολλήσω τα μάτια μου. Είναι ιστορία ντετέκτιβ και όχι τρόμου. Ο συνταξιούχος αστυνομικός προσπαθεί να πιάσει τον τύπο που σκότωσε πολλά άτομα οδηγώντας μια Μερσεντές πάνω σε πλήθος. Page-turner ως συνήθως.

 

 

 

museum

Δεν το έχω τελειώσει ακόμα, αλλά έχω ήδη αποφασίσει. Δεν μου αρέσει. Έχει πολλές μικρές ιστορίες, κάποιες μονο 1-2 σελίδες. Κάποιες μου άρεσαν, κάποιες άλλες δεν βγάζουν νόημα. Δεν με κρατούσε, διάβαζα, διάβαζα και μετα καταλάβαινα ότι δεν πρόσεχα τι διάβαζα.

 

 

Αυτά!

2 thoughts on “Τα υπόλοιπα βιβλία που διάβασα το 2015

  1. Yayyy STATION ELEVEN! Θέλω να το βλέπω παντού! Ακόμη περιμένω τη μετάφραση του από τις εκδόσεις Ίκαρος, υποτίθεται να κυκλοφορούσε το Σεπτέμβριο… Πολλή ποικιλία βλέπω στις επιλογές σου και ζηλεύω! Είναι τέλεια. Έχω δει την ταινία του Giver, δεν αξίζει να τη δεις. Σκέψου με απέτρεψε από το να διαβάσω το βιβλίο… Το The Wind Up Girl ακούγεται φανταστικό!

    Liked by 1 person

    1. Ααα δεν το ηξερα οτι ειχε καθυστερησει η μεταφραση! Ελπιζω να μην το ακυρωσαν! Το wind-up girl μου αρεσε πολυ! Θα το δω και το giver καποτε, λογω βιβλιων εχω σταματησει να βλεπω πολλες ταινιες και σειρες 😕

      Like

Leave a Reply

