Graphic Novels που διάβασα το 2015

Αυτά είναι τα graphic novels που διάβασα το 2015 με τυχαία σειρά:

Τα “εκπαιδευτικά”:

Πιστεύω ότι απευθύνεται σε παιδιά, δεν μου άρεσε καθόλου. Μιλάει για το ταξίδι του Shakleton στο Νότιο Πόλο. Αλλά είναι πολύ μικρό, ούτε πολλές πληροφορίες δίνει, ούτε η ζωγραφική του μου άρεσε.

Η εμπειρία του καλλιτέχνη όταν δούλεψε για λίγους μήνες στη Βόρειο Κορέα ως cartoon designer. Έχει κάποιες ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τη ζωή στη Βόρειο Κορέα και γενικά περιγράφει λίγο τη ζωή εκεί (δεν είχε τίποτα εξτριμ)

Η ζωή της Ολυμπίας ντε Γκουζ, η οποία ήταν μια γαλλίδα “φεμινίστριας” και θεατρική συγγραφέας που έζησε γύρω στο 1750. Είχε κάποιες πληροφορίες, η ζωγραφική δεν ήταν πολύ καλή και γενικά είναι απλά μια βιογραφία της.

Τέσσερις ιστορίες, μέσα σε μια μεγαλύτερη ιστορία, για το Αϊβαλί, τους Έλληνες και τους Τούρκους που ζούσαν μαζί και μετά τους έβαλαν να σκοτωθούν μεταξύ τους. Πολύ καλή δουλειά!

  • Vincentτης Barbara Stok ⭐ ⭐ ⭐

Η ζωή του Vincent van Gogh. Μου άρεσαν πολύ οι εικόνες, η ιστορία δεν είχε κάτι το ιδιαίτερο.

Τα “καθημερινά”:

Ένα νεος και μια νεα που ζουν μαζί στο Λονδίνο και ετοιμάζονται να παντρευτούν, απολύονται. Αντιμετωπίζουν την κατάσταση διαφορετικά, υπάρχουν καβγάδες κλπ. Δεν μου άρεσε το τέλος, αλλά εκτός από αυτό περιγράφει μια καθημερινή δύσκολη εμπειρία με πολύ σωστό τρόπο.

  • Lost at Seaτου Bryan Lee O’Malley ⭐ ⭐ 1/2

Μια έφηβη σε ένα road trip με κάποιους συμμαθητές της που δεν πολυγνωρίζει. Ουφ, άρχισε καλά, αλλά μετά έγινε περίεργο και στο τέλος δεν έβγαλε νόημα. Δοκιμάστε το αν θέλετε.

  • This One Summerτων Mariko Tamaki & Jillian Tamaki ⭐ ⭐ ⭐ ⭐

Μια καλοκαιρινή ιστορία για μια κοπέλα που κάνει διακοπές με την οικογένειά της. Μου άρεσε πολύ! Και η ιστορία και η ζωγραφική!

Τα “φαντασίας”:

Μου άρεσε πολύ αυτό. Ένας γλύπτης κάνει συμφωνία με το Θάνατο (?) για να αποκτήσει εξαιρετικές γλυπτικές ικανότητες. Πολύ καλή ζωγραφική και ωραία ιστορία που αποφεύγει τα κλισέ.

  • Nimonaτης Noelle Stevenson ⭐ ⭐ ⭐ 1/2

Ξέρω ότι όλοι το λάτρεψαν αυτό. Δυστυχώς εγώ όχι 😦 Μου άρεσε πολύ το στυλ ζωγραφικής, αλλά η ιστορία μου φάνηκε κάπως αδύναμη. Μιλάει για μια κοπέλα/shapeshifter που θέλει να γίνει η sidekick του “κακού” του βασιλείου. Δεν ξέρω, μάλλον το ήθελα να είναι πιο μεγάλο για να εκτιμήσω την ιστορία. Είναι σίγουρα μια ενδιαφέρουσα ιδέα…

Η ιστορία της Γης, αλλά με διαφορετικό τρόπο, μέσα από παραδοσιακούς θρύλους. Ένα μαγικό και λυρικό βιβλίο. Δοκιμάστε το!

  • Hereτου Richard McGuire ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐

Εδώ είναι το review μου γι’αυτό το βιβλίο. Μου άρεσε πολύ σαν ιδέα: φανταστείτε μια φωτογραφική μηχανή στημένη στη γωνία του σαλονιού σας, να τραβάει φωτογραφίες από την αρχή μέχρι το τέλος του κόσμου. Μετά ενώστε τις φωτογραφίες. Υπήρχαν επίσης μικρές ιστορίες που πρέπει να ακολουθείς όσο το ξεφυλλίζεις. This is ART!

  • I Kill Giantsτων Joe Kelly & J M Ken Niimura ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ 1/2

Μου άρεσε πολυ! Ένα κορίτσι δηλώνει ότι σκοτώνει γίγαντες στον ελεύθερο του χρόνο. Αυτό της κοστίζει κάποιες επισκέψεις στην ψυχολόγο του σχολείου και αρκετό bullying. Πολύ ωραία ιστορία! Θα έπρεπε να το βάλω στην κατηγορία “καθημερινά”, αλλά… γίγαντες! 🙂

  • Saga: Volume 1των Brian K. Vaughan & Fiona Staples ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ 1/2

Ένα διαστημικό ζευγάρι, που προέρχεται από αντίπαλους πλανήτες, ερωτεύονται και κάνουν παιδί. Όλοι θέλουν να τους σκοτώσουν και να πάρουν το παιδί. Ένας πολύ ενδιαφέρον κόσμος, γεμάτος περίεργα πλάσματα. Ανυπομονώ να διαβάσω το επόμενο!

 

Σύνοψη:

❤ σαν ιστορίες (άσχετα από αστέρια):

I Kill Giants

The Sculptor

This One Summer

Saga: Volume 1

Και επίσης να αγοράσετε:

Here

The Encyclopedia of Early Earth

Nimona

12 thoughts on “Graphic Novels που διάβασα το 2015

  1. Το Here ακούγεται πολύ όμορφο! Το Sculptor πολύ περίεργο, αλλά είναι αυτό που με έπεισε πιο πολύ απ’όλα! Ωωω δεν σ’άρεσε το Lost at Sea ε? Είμαι πολύ διστακτική να το προτείνω σε άλλους, είναι τόσο παράξενο και πραγματικά δεν είναι για όλους. Εγώ το αγαπώ φυσικά:p

    Like

    1. Χαχαχα το Sculptor σε έπεισε πιο πολύ γιατί ειναι το μόνο που δεν έχεις διαβασει! Τα περισσότερα από εσένα τα είδα! Πέρα από τα “εκπαιδευτικά” μου, που σχεδόν κανενα δεν μου άρεσε.

      Ναι, το Lost at Sea μου άρεσε στην αρχή, αλλά μετά δεν έβγαλε κανένα νόημα… Κρίμα 😦

      Like

      1. Εγώ το βλέπω ότι δεν είναι τόσο το point που σου δίνει, αλλά το feeling, καταλαβαίνεις..? Νομίζω ότι τη περίοδο που το είχα διαβάσει (ήμουν πιο μικρή, παίζει 18) είχα ταυτιστεί πλήρως. Πάντως ο ίδιος έχει γράψει και το Seconds, που περιμένω πολύ καιρό τώρα να το διαβάσω (αλλά θέλω πρώτα να πέσει η τιμή του:p)! Λένε ότι είναι τέλειο ^^

        Like

      2. Ναι όντως ειχε ένα ενδιαφέρον feeling… αλλά το παρατρέλλανε λίγο στο τέλος. Δεν ήταν κακό πάντως, απλά δεν γίνεται να λέω ότι όλα είναι ωραία, πρέπει να βάλω και μια διαβάθμιση 🙂 Θα βάλω και το Seconds στη λίστα μου λοιπον, για να δουμε…

        Like

      3. Ααα επίσης, αφού σ’άρεσε το Summer, παίζει να σ’αρέσει και το Skim, το έχουν φτιάξει οι ίδιες κοπέλες -check it out. Κι έχε στο μυαλό σου ότι το vol.2 του Saga δεν είναι πολύ καλό, αλλά το vol.3 είναι ΓΑΜΑΤΟ!
        Σταματάω τώρα:$

        Liked by 1 person

      4. Το πιστεύεις ότι μια ώρα πριν σκεφτόμουν να δω τι άλλο έχουν φτιάξει οι δημιουργοί του Summer?? (έβλεπα ένα anime με δυο αγόρια που φτιάχνουν ένα manga και σκεφτόμουν ποιο απ’όσα διάβασα είχε το καλύτερο artwork)

        Θα το πάρω όπωσδήποτε 🙂
        Και το Saga θα το διαβάσω εννοείται, και να μην είναι πολύ καλό, τι να κάνουμε.

        Εντάξει μη σταματάς με τις προτάσεις 🙂 Ειδικά graphic novel που διαβάζονται και γρήγορα!

        Like

Leave a Reply

