26 πόλεις σε 37 μέρες (Interrail 2008) – Σκανδιναβία και Γερμανία 2

Γενικές πληροφορίες:

1. Η Σκανδιναβία είναι ακριβή, αλλά αν ταξιδεύεις όπως εμείς, δεν το καταλαβαίνεις.
  2. Υπάρχουν τρένα που μπαίνουν μέσα σε πλοία…
  3. Η Σκανδιναβία δεν είναι τόσο κρύα όσο νομίζεις (τουλάχιστον το καλοκαίρι).

15. Κοπεγχάγη – 25/8

Ανέκδοτη εμπειρία αυτής της πόλης: Βάλαμε τις τσάντες μας στα ντουλαπάκια στο σταθμό του τρένου. Όταν γυρίσαμε να τα πάρουμε, κάποιοι αστυνομικοί έβαζαν το σκυλί τους να μυρίσει τα ντουλάπια. Τους έδειξε ένα ντουλάπι, το άνοιξαν και άρχισαν να ψάχνουν τη βαλίτσα (η οποία ήταν κανονικότατη, με ρούχα μέσα). Δεν ξέρω αν βρήκαν κάτι γιατί φύγαμε, άλλα αν δεν βρήκαν κάτι ελπίζω να άφησαν ένα σημείωμα. Φαντάσου να γυρνάς και να βλέπεις τα πράγματα σου άνω-κάτω! Επίσης το σκυλί αφού έκανε το καθήκον του, άρχισε να παίζει με ένα παιχνίδι που έσκουζε. Σκυλί, δύσκολο να σε πάρουμε στα σοβαρά αν κάνεις έτσι, δείξε λίγη αυτοσυγκράτηση!

Copenhagen

Η Κοπεγχάγη είναι πάρα πολύ όμορφη. Αλλά 1-2 μέρες είναι αρκετές για να την δεις πιστεύω. Εμείς τα είδαμε όλα, το μόνο καινούργιο που είδαμε όταν ξαναπήγαμε πέρσι, ήταν η  Christiania.

<– αυτό το μέρος είναι το πιο όμορφο, με ωραία πολύχρωμα σπιτάκια δίπλα στο κανάλι, με εστιατόρια και καφετέριες από κάτω.

Υπήρχαν κάτι παλάτια, ένα ωραίο πάρκο και αρκετά καφέ κτίρια όπως αυτό κάτω.

100_0723Είδαμε και τη μικρή γοργόνα, η οποία είναι συνήθως αποκεφαλισμένη απο ότι ακούω. Είναι πολύ μικρή και είναι λίγο μακρυά από το κέντρο, αλλά τα είχαμε δει όλα ήδη, οπότε πήγαμε και εκεί.

Επίσης να πω ότι στην Κοπεγχάγη και σε όλη τη Σκανδιναβία οι τιμές είναι ψηλές (καφές 5-6 ευρώ), το οποίο το καταλάβαμε πέρσι που πήγαμε για τριήμερο. Στο interrail ψωνίσαμε μόνο από το σουπερμάρκετ, όποτε δεν καταλάβαμε τίποτα.

Εν κατακλείδι, η Κοπεγχάγη συστήνεται ως προορισμός!

16. Όσλο – 26/8

Ανέκδοτη εμπειρία αυτής της πόλης: Για να πάμε εκεί πήραμε ένα νυχτερινό τρένο με κουκέτες (+16 ευρώ) και το ίδιο κάναμε για να πάμε από Σουηδία στο Βερολίνο. Συμφέρει, κοιμάσαι αρκετά άνετα στο τρένο και το πρωί έχεις φτάσει εκεί που θες!

Oslo.pngΉταν αρκετά ζεστά! Το μεσημέρι βγάλαμε και τις ζακέτες μας! Δεν το περίμενα!

Το Όσλο δεν είναι τόσο ωραίο όσο η Κοπεγχάγη. Έχει κάποια ωραία κομμάτια. Αυτό που θυμάμαι πιο πολύ είναι ένα πάρκο με περίεργα γυμνά αγάλματα.

<— αυτά είναι κάποια από τα περίεργα γυμνά αγάλματα

Είναι παραθαλάσσιο, οπότε έχει ωραία θέα σε κάποια σημεία. Αλλά δεν θυμάμαι κάτι το πολύ καλό, είχε λίγα ωραία κτίρια, κάποια συντριβάνια, αυτά. Πιστεύω ότι η υπόλοιπη Νορβηγία πρέπει να είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσα.

100_0774

17. Γκέτεμποργκ – 27/8-29/8

Ανέκδοτη εμπειρία αυτής της πόλης: Μείναμε στην εστία που μόλις είχε μετακομίσει ένας φίλος μου (κυριολεκτικά 2 μέρες πριν) για να αρχίσει το μάστερ του. Μετά από πολύ καιρό βρισκόμασταν επιτέλους σε ασφαλές και ήσυχο περιβάλλον (και στα hostel κοιμόμασταν με τις τσάντες αγκαλιά)

Το αποτέλεσμα: και τα δύο βράδια που κοιμηθήκαμε εκεί, ξύπνησα μέσα στη μέση της νύχτας επειδή ήμουν σίγουρη ότι είχαμε κοιμηθεί κάπου που δεν επιτρεπόταν. Την πρώτη νύχτα ξύπνησα και το αγόρι μου και του είπα “πού είμαστε? πρέπει να φύγουμε”, γιατί νόμιζα ότι μας είχε πάρει ο ύπνος σε κάποιο μουσείο! Το δεύτερο βράδυ θυμήθηκα έγκαιρα τι είχε γίνει το πρώτο βράδυ και κρατήθηκα και δεν τον ξύπνησα.

Gotenburg

Είχα ξαναπάει στο Γκέτεμποργκ όταν ήμουν στο γυμνάσιο, αλλά το μόνο που θυμόμουν ήταν το Liseberg Amusement Park. Το καλό ήταν ότι ξεκουραστήκαμε και είδα το φίλο μου ξανά πριν αρχίσει το μάστερ του. Επίσης μέσω αυτού μάθαμε αρκετά για τη ζωή στη Σουηδία (πως ανακυκλώνουν, πως πουλάνε αλκοόλ κλπ). Κατά τ’ άλλα, το Γκέτεμποργκ δεν λέει και τίποτα. Ούτε αξιοθέατα, ούτε καμιά ιδιαίτερη ατμόσφαιρα.

Είδαμε πάντως ένα ελάφι (πρώτη φορά έβλεπα άγριο) έξω από την εστία που μέναμε!

100_0800

18. Βερολίνο – 30/8 – 31/8

Ανέκδοτη εμπειρία αυτής της πόλης: Ενώ βρισκόμασταν στο βραδινό τρένο από Σουηδία για Βερολίνο, σταματήσαμε σε ένα λιμάνι. Δεν βλέπαμε τίποτα, ήταν πολύ σκοτεινά. Ξαφνικά καταλάβαμε ότι έβαζαν το τρένο στο πλοίο! Μην φανταστείτε τίποτα ρομαντικό, ήμασταν κλεισμένοι μέσα στο τρένο, το οποίο ήταν στο αμπάρι του πλοίου. Το μόνο που σκεφτόμουν ήταν ο Τιτανικός και πως πνίγηκαν όσοι ήταν στα αμπάρια…

100_0865

Δεν περίμενα ότι θα μου άρεσαν οι γερμανικές πόλεις. Σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, η Γερμανία στο μυαλό μου είχε ένα βιομηχανικό στυλ. Και όντως δεν μαγεύτηκα ιδιαίτερα (ούτε και τώρα) από καμία γερμανική πόλη… εκτός από το Βερολίνο  ❤

Το Βερολίνο έχει ένα “alternative” είδος τουρισμού. Έχει κάποια όμορφα κλασικά κτίρια, πάρκα, δρόμους κλπ, αλλά τα πιο ενδιαφέροντα κομμάτια του που το κάνουν να ξεχωρίζει, είναι τα “μη-κλασικά”. Κομμάτια του Τείχους με γκραφίτι, το Checkpoint Charlie (όπου ένας “ανατολικογερμανός στρατιώτης” σου σφραγίζει το διαβατήριο σου αν θέλεις), το Memorial to the Murdered Jews of Europe (τόσο απλό αλλά τόσο εντυπωσιακό)… Μέχρι και τα φανάρια τους τα έχουν κάνει αξιοθέατα!

Μαζί με τη Ρώμη και το Παρίσι, είναι από τις λίγες πόλεις που είπαμε ότι θα μπορούσαμε να μείνουμε κι άλλο. Για όλες τις υπόλοιπες πόλεις, η μία ή δύο μέρες που μείναμε ήταν αρκετές.

Επίσης πιστεύω ότι είναι μια πόλη που θα μπορούσα να ζήσω. Τη συστήνω, αν ενδιαφέρεστε για κάτι “ευρωπαϊκό και μοντέρνο”

15 thoughts on “26 πόλεις σε 37 μέρες (Interrail 2008) – Σκανδιναβία και Γερμανία 2

1. Συμφωνώ απόλυτα για Κοπεγχάγη, από τις ομορφότερες πόλεις που έχω επισκεφτεί, αλλά 4 μέρες δεν μου φάνηκαν καν αρκετές! Πήγες Black Diamond, πόσο θεικό!!
    Το σκεφτόμουν αυτό που λες για Όσλο και αν επισκεφτώ τη Νορβηγία λέω να μην πάω εκεί, και να κατευθυνθώ αντίθετα προς Bergen. Έχεις πάει, έχεις ακούσει τίποτα? Νομίζω θα σ’αρέσει τρελά!

Liked by 1 person

1. Δεν πήγα Black Diamond δυστυχώς, στο interrail δεν πήγαμε καθόλου σε μουσεία (λόγω χρημάτων και χρόνου) και περσι πήγαμε μονο ΣΚ. Αν ξαναπάω, θα το επισκεφτώ!
      Δεν έχω πάει Bergen, αλλά θέλω πολύ να πάω! Φαίνεται σίγουρα πολύ πιο ωραίο!
      Βασικά θέλω να κάνω roadtrip Νορβηγία (και λοιπή Σκανδιναβία), αλλά πρέπει να γίνει καλόκαίρι και το καλοκαίρι δεν θέλω να σκέφτομαι ότι θα πάω κάπου με ακόμα περισσότερο κρύο απ’ότι εδώ! 😦

1. Χαχαχαχα έχεις δίκιο! Ακούγεται φανταστική ιδέα πάντως, εγώ που σκέφτομαι τον Ιούλιο να πάω Ισλανδία (και όχι σε κάποιο ελληνικό νησί) με λένε όλοι τρελή:p
        Το Black Diamond βρε δεν είναι μουσείο, είναι η πιο ωραία βιβλιοθήκη που υπάρχει στον κόσμο! -λίγο υπερβολική- Δεν έχει είσοδο, αλλά δεν ξέρω αν είναι ανοιχτή τα ΣΚ:/ Ψάξε φώτο, θα τρελαθείς!

2. Ναι το είδα απέξω το Black Diamond, φαντάστηκα ότι θα έχει είσοδο όμως. Next time for sure!

Ισλανδία είναι καταπληκτική. Έχω ταξιδέψει σε πάρα πολλά μέρη (δες το χάρτη μου στο πρωτο ποστ του travel) και η Ισλανδία είναι στο τοπ 5 σίγουρα (ανάλογα με τα κέφια μου εξαρτάται σε ποια θέση του τοπ 5 τη βάζω).
        Πήγαμε μονο 4 μερες, αλλά προλάβαμε και καναμε όλο τον κύκλο του νησιού με αμαξι.
        ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ μέρος.
        Και θέλουμε να ξαναπάμε και οι δυο!
        Απίστευτα τοπία, απλά οδηγούσαμε και κοιτούσαμε τριγύρω.
        Τα βασικά που πρέπει να δεις (γκειζερ, καταρράκτες, ΠΑΓΟΒΟΥΝΟ!) είναι σχετικά κοντά στο Ρευκγιαβικ, οποτε ν δεν εχεις μέρες δεν χρειάζεται να κανεις ολο το γύρω σαν εμας.
        Αλλα ακόμα κι εγώ που ταξιδεύω γρήγορα, θα πρότεινα 7 μέρες για Ισλανδια, αλλιώς θα καταλήξεις να θελεις να ξαναπας σαν εμενα για να δεις ότι δεν πρόλαβες!

Liked by 1 person

3. Πωπω! Λοιπόν μόλις φτιάχνω τα πλάνα, θα σου στείλω να μου πεις λεπτομέρειες, δεν είχα ιδέα ότι είχες πάει, και γενικά έχω πολλές ερωτήσεις που με προβληματίζουν. Τέλεια, απλά τέλεια!

4. Μακάρι μέχρι να πας να έχω προλάβει να το γράψω και στο μπλογκ! Αποφάσισα να γράψω τα ταξίδια με τη σειρα και υπάρχει και ολόκληρος Υπερσιβηρικός ενδιάμεσα :s
        Εννοείται στείλε ότι ερωτήσεις θες, γενικά είναι μια πανεύκολη και παρα πολύ ασφαλής χώρα, οπότε μην ανησυχεις για τιποτα!

2. Θα ξαναπώ τον καημό μου ότι ήμουν 1 χρόνο Σκωτία και δεν αξιώθηκα να παω ούτε Λονδίνο,ούτε Κοπγχαγη 😦
    Το Βερολίνο υπέροχο.Κι εγω 2 μέρες πήγα και δεν μου έφτασαν!

Liked by 1 person

1. Αααχ μα ουτε Λονδινο? Εγώ πάλι δεν έχω πάει Σκωτία ακόμα 😦 Δεν πειράζει, για τέτοια κοντινά ταξίδια πάντα μπορεί να βρεθει χρόνος. Ειδικά Λονδίνο, μπορείς να πας πολύ εύκολα και φτηνά από Ελλάδα!