26 πόλεις σε 37 μέρες (Interrail 2008) –Βρυξέλλες/Άμστερνταμ/Γερμανία 1

Γενικές πληροφορίες:

  1. Όσο πιο βόρεια πας, τόσο πιο συχνά ελέγχουν τα εισιτήρια του τρένου. Οι Ολλανδοί είναι οι πιο σχολαστικοί!
  2. Σε αυτές τις χώρες βρέχει και κάνει κρύο ακόμα και τον Αύγουστο (το οποίο μου φάνηκε πολύ περίεργο τότε)

11. Βρυξέλλες – 19/8

Ανέκδοτη εμπειρία αυτής της πόλης: Το σύμβολο της πόλης, το “peeing boy”, φορούσε την εθνική ενδυμασία της Ταϊλάνδης τη μέρα της επίσκεψής μας.

100_0590

Οι Βρυξέλλες δεν είναι πολύ ενδιαφέρουσα πόλη. Τα τελευταία χρόνια έχω επισκεφθεί το Bruges (Μπρυζ) και το Gent (Κέντ), είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ! Αν επισκεφθείτε ποτέ το Βέλγιο, αφήστε τις Βρυξέλλες και πηγαίνετε στο Bruges και στο Gent.

AtomiumΗ κεντρική πλατεία είναι ωραία, αλλά αυτό είναι όλο. Η υπόλοιπη πόλη είναι γεμάτη κυβερνητικά κτίρια, τίποτα το ενδιαφέρον. Καταλήξαμε να πάρουμε το τρένο για να δούμε το  Atomium, αφού δεν είχαμε κάτι άλλο να δούμε. Αλλά δεν μπήκαμε μέσα και ούτε και αυτό ήταν και πολύ ενδιαφέρον.

 

12. Άμστερνταμ – 20/8 – 21/8

Ανέκδοτη εμπειρία αυτής της πόλης: Χμμ, κάποια πράγματα πρέπει να μένουν στο Άμστερνταμ. Ας πούμε λοιπόν ότι ακόμα και σήμερα, μετά από 4 χρόνια που ζω στην Ολλανδία, δεν έχω βρει ακόμα την ταμπέλα “I amsterdam”… Το Άμστερνταμ μου φαίνεται λαβύρινθος, ακόμα και μετά από πάνω απο 8 επισκέψεις…

100_0628

Μείναμε στο Bob’s Youth hostel.

Είναι δύσκολο να θυμηθώ πως μου είχε φανεί το Άμστερνταμ τότε. Ήδη κοιτούσα για μεταπτυχιακά εκεί (τελικά ήρθα Ολλανδία για το διδακτορικό μου), όποτε ήμουν λίγο προκατειλημμένη. Τα βρήκα όλα πολύ ωραία. Εκτός από τον καιρό!

2015-09-26 12.09.43

 

Οι άνθρωποι ήταν πολύ cool! Ακόμα θυμάμαι μια μητέρα με μπλε μαλλιά και γεμάτη τατουάζ και piercing να σπρώχνει ένα καροτσάκι. Ήμουν ένα νέο κορίτσι από την Αθήνα στο πρώτο του ταξίδι, μου έκανε εντύπωση τότε (με την καλή έννοια)!

Τώρα, μετά από 4 χρόνια, ακόμα βρίσκω το Άμστερνταμ πολύ ωραια πόλη. Αλλά πολύ τουριστική. Αποφεύγω να το επισκέπτομαι το καλοκαίρι. Να πάτε στο Σπίτι της Άννας Φρανκ (κλείστε εισιτήρια από το ίντερνετ, η ουρά είναι τεράστια). Οι Ολλανδοί ξέρουν πως να φτιάχνουν ωραία μουσεία ακόμα και αν έχουν μόνο ένα μικρό άδειο κτίριο!

 

13. Κολωνία – 22/8

Ανέκδοτη εμπειρία αυτής της πόλης: Η τουαλέτα σε αυτό το σταθμό ήταν η πιο ακριβή που συναντήσαμε σε όλο το ταξίδι. Δεν θυμάμαι ακριβώς πόσο κόστιζε, αλλά ήταν πάνω από 1 ευρώ.

100_0644    100_0656

Το μεγαλύτερο αξιοθέατο της πόλης, ο Καθεδρικός ναός, είναι ακριβώς έξω από το σταθμό του τρένου. Είναι πολύ εντυπωσιακός. Αφού τον είδαμε περπατήσαμε λίγο στο κέντρο της πόλης. Τίποτα εντυπωσιακό. Ο φίλος μου ήταν κουρασμένος, οπότε γυρίσαμε πίσω στο σταθμό του τρένου και κοιμήθηκε αμέσως!

 

14. Μόναχο – 23/8 – 24/8

Ανέκδοτη εμπειρία αυτής της πόλης: Είδαμε κάτι τύπους να κάνουν σερφ στα νερά που έβγαιναν από ένα αγωγό στο πάρκο! Χρόνια μετά έμαθα ότι αυτό είναι κάτι συνηθισμένο στο Μόναχο.

100_0667

Μείναμε στο AO hostel.

Το Μόναχο είναι συμπαθητικό. Το κέντρο ήταν ωραίο (όπως φαίνεται στη φωτογραφία πάνω) και έχει και ένα μεγάλο πάρκο. Για κάποιο λόγο κρύωσα πολύ εκεί, πιο πολύ απ’όλο το ταξίδι (αλλά μάλλον φταίω εγώ, όχι ο καιρός). Γενικά ήταν μια ευχάριστη πόλη.

Μετά από δυο μέρες εκεί, πήραμε το τρένο για Κοπεγχάγη. Δείτε το χάρτη, είναι μακριά! Ξεκουραστήκαμε!

5 thoughts on “26 πόλεις σε 37 μέρες (Interrail 2008) –Βρυξέλλες/Άμστερνταμ/Γερμανία 1

    1. Ναι! Είναι τέλεια! Και μην ξεχάσεις να πιεις σοκολάτα! Και εννοείται το βράδυ είναι πολύ πιο όμορφη!

      Like

  1. Πολύ όμορφο Post! Μ’αρέσει πολύ πως καταφέρνεις να συμπυκνώσεις όσα πρέπει μέσα στις προτάσεις σου χωρίς να γίνονται τεράστιες και κουραστικές. Από όσες αναφέρεις έχω πάει μόνο Κολωνία και μου είχε αρέσει πολύ, μου είχε φανεί από τις πιο όμορφες πόλεις της Γερμανίας. Πιο νεανική και λιγότερο χαώδης. Από τις άλλες κρατάω Bruges & Gent 😉

    Liked by 1 person

    1. Τα συμπυκνώνω γιατι δεν τα πολυθυμάμαι κιόλας 🙂 Bruges & Gent όπωσδήποτε! Μήν τα χάσεις! Είναι σαν παραμύθι!

      Like

Leave a Reply

