Τα “new-new” βιβλία μου, που τα αγόρασα με γελοία δικαιολογία

NewBooks2.jpg

Όπως έχετε προσέξει μάλλον, πρόσφατα αγόρασα πολλά βιβλία.

Πολύ περισσότερα απ’όσα διάβασα.

Γιατί λοιπόν αγόρασα κι άλλα?

Συμμετείχα στο Secret Santa του somuchreading.com και έπρεπε να αγοράσω βιβλίο για το “ταίρι” μου. Θα σας πω ποιο βιβλίο διάλεξα και τι άλλο έβαλα στο πακέτο όταν έρθει (ελπίζω) και το δικό μου πακέτο από το δικό μου Secret Santa!

Οπότε με αυτή τη γελοία δικαιολογία (δεν θα πλήρωνα έξοδα αποστολής για ένα μόνο βιβλίο!), αγόρασα όλα αυτά τα βιβλία που βλέπετε στη φωτογραφία.

Παρεμπιπτόντως το βιβλίο που ήθελα να πάρω είχε σχεδόν τετραπλάσια τιμή αν το έπαιρνα από το βιβλιοπωλείο εδώ (που θα έπρεπε να το παραγγείλω κιόλας και δεν τους εμπιστεύομαι καθόλου) απ’ότι στο Amazon.

Τελοσπάντων, αυτά είναι τα βιβλία:

1. Αυτά που είδα στο Over The Place

2015-12-02 17.52.01

Νομίζω ότι έχω πάρει πάνω από τα μισά βιβλία που προτείνει το Over the Place!

  • Vivian versus the Apocalypse: Οι γονείς της Vivian πήγαν στον παράδεισο μετά την Αποκάλυψη (μετάφραση του raptured) και η Vivian έμεινε πίσω. Μαζί με κάποιους άλλους κάνει ένα road trip στην post-rapture Αμερική, για να βρει τι συμβαίνει.
  • The Guernsey Literary and Potato Peel Pie Society: Μετά το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο (Αγγλία), μια συγγραφέας αλληλογραφεί με ένα κάτοικο του νησιού Guernsey. Μιλάνε για τη λέσχη βιβλίου τους (Potato Peel Pie) και πως τους βοήθησε κατά τη διάρκεια του πολέμου. Από την περιγραφή και μόνο δεν θα το αγόραζα, αλλά η Ελένη το λάτρεψε, οπότε είπα να το πάρω. Έτσι κι αλλιώς μου αρέσουν πολύ τα βιβλία για τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο!

  • Finding Audrey: ένα γλυκούλι βιβλίο για μια έφηβη με αγχώδη διαταραχή. Φαίνεται ευχάριστο. (Γιατί το πήρα σε σκληρό εξώφυλλο καλέ? Μάλλον θα ήταν φτηνότερο, ούτε που θυμάμαι)

2. Αυτό που είδα στο Cherrybookish’s blog

2015-12-02 17.52.23

  • Bird Box: Post-apocalyptic βιβλίο για μια γυναίκα και τα δύο παιδιά της, σε ένα κόσμο που η όραση μπορεί να σε σκοτώσει (“One glimpse of it, and a person is driven to deadly violence”). Δεν θέλω να διαβάσω περισσότερα από την περιγραφή και έχω spoiler! Και το review της Τζο με έπεισε!

3. Αυτό που σύστησε μια φίλη μου

2015-12-02 17.53.09

  • The Rosie Project: Καθηγητής πανεπιστημίου δεν τα πάει καλά με τα ραντεβού. Αποφασίζει να βρει την τέλεια γυναίκα γι’αυτόν, η οποία θα πρέπει να είναι “…punctual and logical—most definitely not a barmaid, a smoker, a drinker, or a late-arriver“. Η Rosie είναι όλα αυτά. Ψάχνει το βιολογικό της πατέρα και ο καθηγητής μπορεί να τη βοηθήσει… Τέλοσπαντων, πολλά έγραψα, θα το διαβάσω (μέσα στο 2016 ελπίζω) και θα σας πω!

4. Τα σοβαρά

2015-12-02 17.52.53

  • Between the world and me: Ένα καινούργιο βιβλίο, νικητής του National Book Award for Non-Fiction. Είναι το γράμμα ενός πατέρα προς τον έφηβο γιο του, με το οποίο προσπαθεί να του εξηγήσει το ρατσισμό.
  • Drifting House: Μικρές ιστορίες για Κορεάτες.
  • Purple Hibiscus: Άλλο ένα βιβλίο της Chimamanda Ngozi Adichie, που διαδραματίζεται στη Νιγηρία. Δυο αδέρφια στέλνονται από τον πατέρα του να μείνουν με τη θεία τους. Εκεί ανακαλύπτουν πόσο διαφορετική και ωραία μπορεί να είναι η ζωή μακρυά από τους περιορισμούς του πατέρα τους.

5. Τα “uncategorized”

2015-12-02 17.53.31

  • Welcome to Night Vale: Το Night Vale είναι μια μικρή πόλη της Αμερικής όπου φαντάσματα, άγγελοι, εξωγήινοι και κρατικές συνωμοσίες είναι κομμάτια της καθημερινότητας. Αρχικά ήταν podcast και ακόμα δεν έχω αποφασίσει αν θα διαβάσω πρώτα το βιβλίο ή θα ακούσω το podcast…
  • How to be both: “Μην κρίνετε ένα βιβλίο απο το εξώφυλλο.” Όλοι το κάνουμε όμως. Και εγώ το είχα κρίνει αυτό καιρό πριν και το είχα απορρίψει. Μα τι εξώφυλλο είναι αυτό? Μου έκανε για “βιβλίο νοικοκυράς”. Αλλά όλοι άρχισαν να το αναφέρουν σιγά σιγά, έμαθα ότι είναι γραμμένο και με ιδιαίτερο τρόπο, οπότε είπα να το δοκιμάσω.
  • Carry on: Δεν περίμενα ότι θα είναι τόσο μεγάλο 😕 Όσοι έχετε διαβάσει το Fangirl ξέρετε περι τίνος πρόκειται: είναι η ιστορία του Simon Snow, αυτή για την οποία η Cath έγραφε το fanfiction. Δεν συμβαίνει συχνά να μπορείς να διαβάσεις βιβλία τα οποία αναφέρονται μέσα σε άλλα βιβλία που έχεις διαβάσει. Αλλά είναι τόσο μεγάλο! 😕
11 thoughts on “Τα “new-new” βιβλία μου, που τα αγόρασα με γελοία δικαιολογία

  1. Το Between the World and Me μπήκε ήδη στα to-read του goodreads!
    Το How to Be Both το διαβάζω τώρα και είναι πολύ παράξενο, βασικά οι χαρακτήρες είναι εκπληκτικοί (και τελείως διαφορετικοί απ’ότι έχω συνηθίσει), αλλά η αφήγηση είναι χαμένη. Δεν υπάρχουν τελείες, κόμματα, διάλογοι, παράγραφοι… είναι κάτι αφηρημένο, αλλά φρέσκο, ωραίο. (Νομίζω θα σε ταλαιπωρήσει λίγο.)
    Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χαίρομαι που πήρες το Guernsey!! Αυτό το βιβλίο είναι μέσα στη καρδιά μου! ❤
    Να μας πεις γνώμη για ότι καινούριο διαβάσεις εννοείται 🙂

    Like

    1. Δεν εχει τελείες και κόμματα? 😕 Μάλλον έπρεπε να το είχα πάρει στα ελληνικα. Αλλά αν είναι τόσο ιδιαίτερο θα έχανε στη μετάφραση ίσως. Πωπω στανταρ θα γινει από αυτά που διαβάζω για κανα μήνα και στο τέλος μου σπανε τα νευρα 😦

      Ναι, με έπεισες για το Guernsey! Νομίζω θα μου αρέσει κι εμένα! Το Between the World and Me φαίνεται πολύ καλό, είναι και μικρό. Άρχισα να ακούω και το podcast του Night Vale, ενδιαφέρον και αστείο. Απλά δεν το εχω και πολύ με τα podcasts…

      Like

      1. Ναι ούτε εγώ, αν και απ’ότι ακούω χάνω διαμαντάκια που δεν παρακολουθώ podcasts!
        Βασικά δεν είναι ότι δεν έχει ακριβώς τελείες και κόμματα, ήμουν υπερβολική, απλά είναι καθαρό stream of consciousness, χωρίς να ξεχωρίζεις πρόσωπα, γεγονότα του τώρα ή του τότε. Δεν έχει και κεφάλαια. Για να καταλάβεις το έχω ξεκινήσεις εδώ και τρεις βδομάδες και είμαι ακόμη στη μέση… Απ’ότι είδα η ελληνική έκδοση είναι πιο μαζεμένη πάντως 😉

        Like

    1. Μπα, δεν θα το έλεγα. Από τα αγαπημένα μου βιβλία είναι το Goldfinch και το 1Q84, και τα δύο μεγάλα.
      Αλλά το Carry On δεν ήμουν σίγουρη ότι θα μου αρέσει όταν το αγόρασα, αλλά είπα εντάξει, θα το διαβάσω, γράφει και απλά η Rowell, θα πάρει 2-3 μέρες, δεν έγινε και κάτι. Και μετά ήρθε το τουβλο!
      Ρισκάρεις λίγο με τα μεγάλα βιβλία. Και αν δεν σου αρέσει τελικά και έχασες τόσες μέρες να τα διαβάσεις? Αλλά τελικά μάλλον μου αρέσουν πιο πολύ, γιατί το τέλος συνήθως δεν έχει σημασία, και η “διαδρομη” είναι ωραία. Και το Goldfinch και το 1Q84 δεν ήθελα να τελειώσουν!

      Liked by 1 person

      1. Και τα δυο που αναφερεις ειναι οντως εξαιρετικά αν και το1Q84 δεν το εχω τελειωσει ακομα.Συνήθως όμως πολλες απο τις σελίδες είναι λιγο περιττες.Το Τελευταιο Αινιγμα που διαβασα προσφατα πχ ηταν μεγαλο ανευ λογου.

        Like

      2. Χμμ ναι, δυσκολα θα αποφασισω να διαβασω τεραστιο βιβλίο αν δεν εχω ακούσει ότι ειναι καλό. Επόμενα θηρία: “Υπόγειος Κοσμος” του ΝτεΛίλλο, το “Ενας θάνατος στην οικογένεια” του Κναουσγκροντ και θα πάρω και το “Πόλη στις φλόγες” 1000 σελιδες 😮

        Like

Leave a Reply

