The Unpopular Opinions Book Tag

UnpopularOpinionsSmall

Η Κατερίνα του Garden of Stories με έκανε tag για το Unpopular Opinions Book Tag.

Here we go:

1.Ένα διάσημο βιβλίο ή σειρά που δεν σου άρεσε 

Χμμ, μου έρχονται πολλά στο μυαλό, αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχει νόημα να αναφέρω bestsellers σαν το 50 Shades of Grey. Νομίζω ότι ο στόχος είναι να διαλέξω ένα βιβλίο που αρέσει στα άτομα που θα διαβάσουν το blog μου αλλά εμένα δεν μου αρέσει.

NorwegianWood

 

Το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό είναι το Νορβηγικό Δάσος. Μου αρέσει πάρα πολύ ο Haruki Murakami, αλλά αυτό δεν μου άρεσε. Όμως ήταν το πρώτο βιβλίο του Μουρακάμι που διάβασα και το έκανα και πριν πολλά χρόνια, όποτε πιστεύω ότι πρέπει να του δώσω άλλη μια ευκαιρία.

Εφόσον δεν είμαι 100% σίγουρη για αυτή την επιλογή μου (υπόσχομαι να το ξαναδιαβάσω), θα βάλω και άλλο ένα βιβλίο σε αυτή την κατηγορία.

Dunham

Μου αρέσει πάρα πολύ η σειρά Girls και η Lena Dunham, ο αυτοσαρκασμός της, ο τρόπος που βλέπει την κοινωνία, πιστεύω ότι έχει πολλά να προσφέρει. Χαίρομαι που υπάρχει. Αλλά απογοητεύτηκα πολύ με το βιβλίο της, Not that Kind of Girl.

Μιλούσε μόνο για συνηθισμένα πράγματα στη ζωή της, οικογένεια, κολλέγιο, σεξ. Τίποτα το ιδιαίτερο, τίποτα το ξεχωριστό. Δεν ανέφερε καθόλου πως είναι να έχεις τη δική σου τηλεοπτική σειρά σε τόσο νεαρή ηλικία. Καμιά ιδιαίτερη άποψη για την κοινωνία. Απλά βαρετό.

Και φαίνεται να αρέσει σε όλους!

2.Ένα διάσημο βιβλίο ή σειρά, που όλοι μισούν αλλά εσύ αγαπάς πάρα πολύ

Δύσκολη κατηγορία. Γενικά δεν θα διαβάσω ένα βιβλίο αν ακούω από όλους ότι δεν είναι καλό. Και το Twilight που το βρήκα μια χαρά, φαίνεται να είναι πολύ διάσημο σε αυτή την κατηγορία 🙂

HavanaΈτυχε όμως τώρα τελευταία να διαβάσω πολλά αρνητικά σχόλια για την Βρώμικη Τριλογία της Αβάνας του Pedro Juan Gutierrez. Ότι επικεντρώνει στο σεξ, ότι δεν έχει κανένα νόημα, τι προσπαθεί να δείξει ο συγγραφέας με αυτό το βιβλίο,  πως το βαρέθηκαν και το άφησαν στη μέση…

Ε λοιπόν εμένα μου άρεσε πολύ. Μου έδωσε μια ιδέα του πως είναι η ζωή στην Κούβα και συγγνώμη, αλλά θα εμπιστευθώ τον Κουβανό συγγραφέα πάνω σε αυτό και όχι τους έλληνες αναγνώστες που γκρινιάζουν ότι δεν είναι έτσι η ζωή στην Κούβα. Ναι είχε πολύ σεξ, τι πειράζει?

3. Ένα ερωτικό τρίγωνο που ο πρωταγωνιστής/ρια κατέληξε με αυτόν/ή που δεν ήθελες

Ζητώ συγγνώμη από τους Edward-Bella fans, αλλά είμαι ΠΑΝΤΑ με το λυκάνθρωπο. Σε όλες τις ιστορίες με βαμπίρ, πάντα οι λυκάνθρωποι μου αρέσουν περισσότερο. Αναρωτιέμαι γιατί?

Πέρα από τα “muscle-jokes” (εννοείται ότι δεν μου αρέσει το 17χρονο που διάλεξαν για Jacob, όσα στεροειδή και να πήρε για να φουσκώσει – ο Alcide βέβαια είναι άλλη ιστορία 🙂 ), πώς είναι δυνατόν η Bella στο βιβλίο να μην προτίμησε τον βαρβατίλα θερμό (κυριολεκτικά) Jacob από τον κρύο (κυριολεκτικά), σοβαρό και μετρημένο Edward?

4.Ένα διάσημο είδος βιβλίου που δε σε ελκύει καθόλου

Αυτό που λέω “βιβλία για νοικοκυρές”. Νομίζω καταλαβαίνετε τι εννοώ, κάτι σε Λενα Μαντά. Σαπουνόπερα/ερωτικό/κουτσομπολιό όλα σε ένα βιβλίο.

5.Ένας διάσημος χαρακτήρας βιβλίου που δεν σου αρέσει καθόλου

Katniss_(2)

Πριν πέσετε να με φάτε, να ξεκαθαρίσω ότι μου άρεσ πολύ στις ταινίες. Βοήθησε βέβαια και η ηθοποιός. Μετά τις ταινίες, μου αρέσει πολύ η Κατνις.

Αλλά σόρυ κιόλας, σε πολλά σημεία στα βιβλία ήταν μια φοβιτσιάρα εγωίστρια! Όλοι ήθελαν να την κάνουν σύμβολο, τη θαύμαζαν και αυτή το μόνο που σκεφτόταν ήταν πως να πάει με την οικογένειά της να κρυφτεί στο δάσος.

Δεν την αντιπαθούσα, απλά δεν μου άρεσε καθόλου αυτό το κομμάτι του χαρακτήρα της. Ήθελα να της δώσω ένα χαστούκι και να της πω “Κοπέλα μου, κάποια πράγματα στη ζωή είναι πιο σημαντικά από το να ζήσεις εσύ μια φυσιολογική ζωή. Ξύπνα και κάνε επανάσταση!”

Επίσης να τονίσω ότι σίγουρα για YA character είναι μακράν η καλύτερη.

Απλά όλες οι άλλες είναι τόσο απάισιες που δεν αξίζει καν να τις αναφέρω εδώ. Θεωρώ ότι στους περισσότερους δεν αρέσουν.

6.Ένας διάσημος συγγραφέας του οποίου η γραφή δεν σου αρέσει καθόλου

Eco

 

Ο Umberto Eco. Όχι ότι προσπάθησα και πολύ, αλλά Η μυστηριώδης φλόγα της βασίλισσας Λοάνα είναι το πρώτο βιβλίο που παράτησα στη ζωή μου και δεν του συγχώρεσα ποτέ.

7.Ένα διάσημο μοτίβο που έχεις βαρεθεί να βλέπεις στη λογοτεχνία. 

“Έίμαι ένα απλό και βαρετό κορίτσι, καθόλου όμορφη. Αυτός ο υπέροχος κούκλος δεν θα γυρίσει ποτέ να με κοιτάξει! Ωχ, του αρέσω! Λέει ότι είμαι πανέμορφη και ότι είμαι χαζή που δεν το βλέπω!”

Συμβαίνει. Υπερβολικά. Πολύ. Συχνά.

Ναι καταλαβαίνω ότι θέλουμε τα έφηβα κορίτσια να μην νομίζουν ότι είναι άσχημες. Αλλά είναι αυτή η λύση? Να τους λέμε ότι νομίζουν ότι δεν είναι όμορφες αλλά στην πραγματικότητα είναι θεές? Και ότι ο σουπερ κούκλος θα τις ερωτευτεί?

Πιστεύω ότι η Eleanor στο Eleanor & Park ήταν ένα πολύ καλύτερο παράδειγμα για έφηβες. Δεν ήταν όμορφη όντως (δεν ήταν στη φαντασία της), αλλά βρήκε αγόρι (όχι τον κούκλο του σχολείου, ένα γλυκό και ήσυχο παιδί) λόγω της προσωπικότητάς της.

8.Μία διάσημη σειρά βιβλίων που δε σ’ ενδιαφέρει καθόλου να διαβάσεις

Θα έλεγα το True Blood και το The Vampire Diaries, γιατί έχω δει τις σειρές και μου είναι υπεραρκετό! Αν και τώρα που το σκέφτομαι, ίσως να έδινα μια ευκαιρία στο True Blood αν είχα χρόνο.

9. Μια ταινία ή σειρά που προτιμάς από το βιβλίο στο οποίο βασίστηκε

Νομίζω θα διαλέξω την τριλογία Ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών. Διάβασα τα βιβλία πριν δω τις ταινίες, μου άρεσαν και θαυμάζω πολύ τον J.R.R. Tolkien.

Αλλά με όλα τα ονόματα, ποιήματα και τοποθεσίες, τα βιβλία είναι λίγο πιο δύσκολα σε σχέση με τις ταινίες. Έχω δει τις ταινίες δεκάδες φορές, αλλά δεν ξαναδιάβασα ποτέ τα βιβλία, άρα προφανώς τα προτιμώ.

Lord-of-the-Rings-Swords

Ίσως κάποιοι hardcore LOTR fans διαφωνούν, αλλά νομίζω ότι οι πιο πολλοί fans των βιβλίων έμειναν ικανοποιημένοι με τις ταινίες. Έχει πέσει πολύ δουλειά γι’αυτές, δεν ήταν τίποτα της πλάκας!

THE END!

Εφόσον δεν έχω πολλούς followers ακόμα, κάνω tag σε όποιον θέλει 🙂

14 thoughts on “The Unpopular Opinions Book Tag

  1. Ειλικρινά ανακουφίστηκα που βρέθηκε άνθρωπος που δεν συμπάθησε το Νορβηγικό Δάσος. Το παράτησα στη μέση και γενικά ντρέπομαι να το πω. Επικρατεί τέτοια φρενίτιδα με τον Murakami που δυστάζω να παραδεχτώ ότι δεν μου αρέσει σαν συγγραφέας :/

    Και ναι, θα διαβάσω το Eleanor & Park που αναφέρεις γιατί πραγματικά έχω κουραστεί με το σκηνικό “είμαι χάλια αλλά ο θεογκόμενος και πάμπλουτος επιχειρηματίας με βλέπει τυχαία στο δρόμο και κεραυνοβολείται”. Σαν μοτίβο υπάρχει στο 90% των ρομαντικών βιβλίων που βγαίνουν στην κυκλοφορία και πραγματικά αναρωτιόμουν αν θα αγόραζε κάποιος ένα βιβλίο που μιλά για ένα κανονικό κορίτσι που το ερωτεύεται ένας κανονικός άντρας μόνο και μόνο λόγω του νορμάλ χαρακτήρα της. Χαίρομαι, λοιπόν, που υπάρχει ήδη ένα τέτοιο!

    Like

    1. Το περίεργο είναι ότι τα άλλα γνωστα του Μουρακάμι μου αρέσουν πολύ. Αυτο δεν ξέρω γιατί δεν μου άρεσε. Το Eleanor & Park είναι πολύ ώραιο, κυκλοφορει και στα ελληνικα με χαλια εξώφυλλο και το χάλια τίτλο “Δυο λέξεις μόνο”. Αλλά είναι εφηβικό, μη νομίζεις ότι είναι ενήλικες οι πρωταγωνιστές 🙂

      Liked by 1 person

      1. Λίγο που διάβασα την υπόθεση μου θυμίζει το “Γλυκιά Καταστροφή”, οπότε κατάλαβα περίπου περί τίνος πρόκειται. Γενικά δεν με ενοχλούν τα εφηβικά, μπορεί να μην είναι πια της ηλικίας μου (εδώ κλαίμε) αλλά μια στις τόσες τα προτιμώ γιατί είναι ευχάριστα και χαλαρωτικά. 🙂

        Μουρακάμι έχεις να προτείνεις κάτι καλό; Δεν πήρα το 19Q4 τότε που κυκλοφόρησε και προτίμησα το Νορβηγικό Δάσος γιατί μου είπαν ότι είναι το καλύτερό του και απ’ ότι μου αναφέρεις μπορεί τελικά και να το αδίκησα 😦

        Like

      2. Χαχα κι εμένα δεν είναι καθόλου της ηλικίας μου τα εφηβικά, αλλά μου αρέσουν πολύ! Ισως επειδή είναι όντως χαλαρωτικά όπως λες. Το Eleanor&Park βεβαια είναι αρκετά βαρύ για εφηβικο, η Eleanor έχει ένα πολύ άσχημο περιβάλλον σπίτι της. Το “Γλυκιά Καταστροφή” δεν το ξέρω, θα το ψάξω.
        Έμενα από Μουρακάμι μου άρεσαν πιο πολύ (προς το παρόν) το 1Q84 και το Κουρδιστό πουλί. Πολλοί λένε ότι ο Καφκα στην Ακτή είναι επίσης τέλειο, μόλις βγήκε στα ελληνικά και θα το διαβάσω σύντομα. Αλλά δεν ξέρω αν πρέπει να στα προτείνω, είναι πολύ μεγάλα και μπορει απλά να μην είναι το στυλ σου. Εχουν πολλά στοιχεία φαντασίας μέσα που πρέπει να τα αποδεχτείς και συνήθως οι ιστορίες του δεν οδηγούν κάπου, απλά τις διαβάζεις γιατι σε ευχαριστει. Το 1Q84 πάντως το έχω στα αγαπημένα μου βιβλία.

        Liked by 1 person

      3. Μου φαίνεται πως θα καταλήξω στο 19Q4 και βλακεία έκανα τελικά που δεν το πήρα τότε. Γενικά έχω ένα θέμα με τα “φαντασίας” και τώρα που το ‘πες θυμήθηκα ότι γι’ αυτό είχα προτιμήσει το Νορβηγικό Δάσος. Θα το επιχειρήσω και θα επιστρέψω με εντυπώσεις! 🙂

        Το “Beautiful Disaster” είναι μια ευχάριστη ρομαντική ιστορία που βγήκε σε δύο βιβλία: στο “γλυκια καταστροφή” γραμμένο από την οπτική γωνία της κοπέλας και το “Κινούμενη Καταστροφή” γραμμένο από την οπτική γωνία του άντρα. Έχω διαβάσει και τα δύο βιβλία και διασκέδασα πάρα πολύ γιατί μπορεί μεν να είναι μια ευκολοδιάβαστη ιστορία για να περάσεις ευχάριστα την ώρα σου, αλλά όταν διαβάζεις την άποψη της κοπέλας μισείς απίστευτα τον άντρα, ενώ όταν διαβάζεις την άποψη του άντρα αντιπαθείς πολύ την κοπέλα. 🙂 Δεν ξέρω πώς το κατάφερε η συγγραφέας αυτό αλλά πραγματικά είχε πλάκα. Και από το να πετάξεις τα λεφτά σου και την ώρα σου σε κανένα βιβλίο τύπου “50 αποχρώσεις” χίλιες φορές αυτό.

        Like

      4. Μονο που το 1Q84 είναι 3 βιβλία, έχε το υπόψιν! Ενδιαφέρον φαίνεται το “Beautiful Disaster”! Θα το κοιτάξω σίγουρα!

        Liked by 1 person

  2. Θα συμφωνήσω με το Not That Kind of Girl, αν και δεν με χάλασε ή με θύμωσε (όπως πολλούς) και σε γενικές γραμμές το ευχαριστήθηκα, η αλήθεια είναι ότι θα μπορούσε να πει περισσότερα και καλύτερα!
    Αααα δεν μπορώ να ακούω αρνητικά σχόλια για το Hunger Games, μη μου το κάνετε αυτό!
    Χαχαχα πόσο αλήθεια το 7!

    Like

    1. Εντάξει μωρέ, καλή η Katniss, απλά θα μπορούσε να είναι λίγο πιο δυναμική 🙂 Βεβαια είναι πιο ρεαλιστική έτσι, μάλλον στη θέση της λιγότερα θα έκανα!

      Like

  3. Αυτό για το Νορβηγικό Δάσος το έχω ακούσει από πολλούς, όπως και να χει μάλλον θα στραφώ προς τον Κάφκα και ίσως πολύ αργότερα δώσω στο δάσος μια ευκαιρία. Από ποιόν άκουσες κακά λόγια για τον Γκουτιέρεζ, πες μου να τον κάψω στην πυρά! (από ότι κατάλαβες είμαι κάτι τις παραπάνω από ένθερμη φαν του :P). Επειδή βλέπω ότι τα λογοτεχνικά μας γούστα συμπίπτουν, θα σου προτείνω να μην χάσεις τον καιρό σου με τα βιβλία του True Blood, είναι εντελώς αδιάφορα…

    Like

    1. Δεν μπορώ να σου πω ακόμα για τον Κάφκα, θα το διαβάσω σύντομα όμως! Έμενα μου άρεσε πολυ το 1Q84 και το Κουρδιστό πουλί, αλλά το θέμα είναι να σου αρέσει το στυλ του Μουρακάμι, γιατί ειναι και τεράστια βιβλία!
      Έχεις κανενα άλλο να προτείνεις του Γκουτιέρρεζ? Η μελάγχολία των λιονταριών δεν μου άρεσε, Ο βασιλιάς της Αβάνας τι λέει?

      Καλά το True blood ήταν εντελώς θεωρητική σκέψη, με τόσα που έχω να διαβάσω, δεν θα χαλάσω το χρόνο μου με κάτι που έχω δει σε σειρά (και δεν μου άσρεσε κιολας!)

      Liked by 1 person

      1. Εγώ έχω διαβάσει μόνο το Κουρδιστό πουλί από Μουρακάμι και έχω βάλει στο μάτι Κάφκα και Μικρές ώρες για την ώρα! (το δεύτερο δεν είναι και τόσο μεγάλο!)
        Αν σου άρεσε η Βρόμικη Αβάνα, θα αγαπήσεις επίσης το “Ο έρωτας νοστάλγησε την Κούβα” και το “Βασιλιά της Αβάνας”. Υπομονή, του χρόνου βγαίνει και η Βρόμικη Σάρκα!
        Εγώ έκανα το λάθος και διάβασα τα πρώτα δύο και ήταν πραγματικά χάσιμο χρόνου και χρημάτων!

        Liked by 1 person

      2. Ωραίο και το Μικρές Ώρες! Θα τα κοιτάξω να τα πάρω αυτά του Γκουτιέρεζ, έχω ψιλοκολλήσει σε ασιατική λογοτεχνία, καιρός να δω και κάτι διαφορετικό!

        Liked by 1 person

      3. Καλά κι εγώ είμαι μόνο περιορισμένη σε Ιαπωνία και Κίνα… χάλι μαύρο δηλαδη 🙂 Τώρα αγόρασα αρκετά βιβλία αφρικανών συγγραφέων, νομίζω αρχίζουν και γίνονται πολύ trendy τώρα τελευταία 🙂

        Liked by 1 person

Leave a Reply

