Tα “new/used” βιβλία μου

Τα είχα παραγγείλει μεταχειρισμένα από το Amazon εδώ και ένα μήνα και επιτέλους έφτασαν!

Καλά τα περισσότερα είχαν φτάσει 20 μέρες πριν, εκτός από ένα που ήρθε σήμερα (bad bad seller 🙂 ).

Πολλά από αυτά κόστιζαν 1 σεντ, αλλά με έξοδα αποστολής κάπου 5 λίρες. Διάβασα ένα άρθρο για αυτού του είδους βιβλία εδώ.

Επέλεξα να τα αγοράσω μεταχειρισμένα, όχι μόνο γιατί (παρόλα τα έξοδα αποστολής) ήταν φτηνότερα από τα καινούργια, αλλά και επειδή έτσι πήρα πολλά από αυτά με σκληρό εξώφυλλο. Συνήθως το σκληρό εξώφυλλο μπορείς να το βρεις μόνο used.

Είναι όλα πολύ καθαρά και πολλή καλή ποιότητα, κάποια είναι τυλιγμένα σε πλαστικό, ίσως με σφραγίδες βιβλιοθήκης ή αφιερώσεις στην πρώτη σελίδα, κάτι που μου αρέσει πολύ.

(Η καλύτερη αφιέρωση που έχω δει είναι σε ένα αντίτυπο της Seraphina:

“To Marilyn with love. From Mummy, Daddy, Xmas 1960”)

 

Τελοσπάντων, εδώ είναι όλα:

2015-11-27 11.53.06

Θα τα παρουσιάσω ανάλογα με το που τα βρήκα:

1. Αυτά που βρήκα μέσω του Over the place:

2015-11-27 11.55.00

Ειδικά αυτά τα τρια ανυπομονώ πολύ να τα διαβάσω!!!

  • Forgive me, Leonard Peacock: Ένας έφηβος σχεδιάζει να σκοτώσει ένα πρώην φίλο του και μετά να αυτοκτονήσει, αφού πρώτα αποχαιρετήσει κάποια άτομα. Φαίνεται καλό!
  • The Age of Miracles: Η Γη αρχίζει να περιστρέφεται όλο και πιο αργά γύρω από τον ήλιο. Οι μέρες και οι νύχτες μεγαλώνουν. Πώς επηρεάζει αυτό τη ζωή? (ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΩΡΑ!)
  • The Shock of the Fall: Ένα βιβλίο για ένα σχιζοφρενή έφηβο, με πολύ καλές κριτικές.

2. Τα βιβλία που ανακάλυψα μέσω του somuchreading.com:

2015-11-27 11.58.29

  • The Portable Dorothy Parker: Η Ελένη (Over the Place) επίσης πρότεινε την Dorothy Parker. Φαίνεται ότι θα μου αρέσει πολύ ως συγγραφέας/ποιήτρια. Αυτό είναι το βιβλίο που άργησε να έρθει. Επίσης ήταν αρκετά ακριβό για μεταχειρισμένο, αλλά ήθελα οπωσδήποτε αυτό το εξώφυλλο! (ναι ξέρω, το περιεχόμενο μετράει και τι ρηχός άνθρωπος που είμαι, αλλά δεν με νοιάζει, έχω ωραίο βιβλίο 🙂 )
  • Bel Canto: βασικά το είχα ακούσει από παλιά, αλλά η ελληνική μετάφραση ήταν εξαντλημένη, περίμενα μήπως ξαναβγεί και το ξέχασα, μέχρι που μου το θύμησε το somuchreading . Δεν θυμάμαι καν με τι έχει να κάνει, κάτι για Λατινική Αμερική και τρομοκράτες, αλλά ακούω πολλούς να το προτείνουν.
  • The Weirdness: A Novel: Είμαι και πάλι απαίσια, γιατί το πήρα για το εξώφυλλο. Διάβασα την περιγραφή, μου φάνηκε ενδιαφέρον και επίσης ο ίδιος ο somuchreading το είχε στη wishlist του, όποτε φαντάστηκα ότι θα είναι καλό.

3. Αυτά που ανακάλυψα μόνη μου:

Αφρικανοί συγγραφείς

2015-11-27 11.57.16

Αφού διάβασα το πρώτο μου αφρικάνικο βιβλίο (Americanah), αποφάσισα ότι θέλω να διαβάσω κι άλλα βιβλία από αυτή την ήπειρο. Δεν έχουμε ιδέα πως είναι η ζωή εκεί, εκτός από αυτά που δείχνει η τηλεόραση, που είναι συνήθως πείνα και εγκληματικότητα. Είμαι σίγουρη ότι τα πράγματα δεν είναι έτσι και υπάρχουν πολλά περισσότερα που πρέπει να μάθουμε.

  • We need new names: Η ιστορία ενός κοριτσιού που εγκαταλείπει τη Ζιμπάμπουε για να πάει στην Αμερική, όταν το χωριό της καταστρέφεται. Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον!
  • That Thing around your Neck: μικρές ιστορίες από την Chimamanda Ngozi Adichie. Μου αρέσουν οι μικρές ιστορίες, μου αρέσει και αυτή, τίποτα δεν θα πάει στραβά!

Το όμορφο

Ναι, πάλι επικεντρώθηκα στην εμφάνιση! Αλλά δείτε τι ωραίο που είναι! Επίσης είναι ολοκαίνουργιο, αλλά επειδή έχει αυτό το μικρό ελάττωμα στο εξώφυλλο, το πήρα μισοτιμής.

Είναι και αυτό από τη σειρά Classics reimagined, όπως και το Pride and Prejudice που είχα αναφέρει σε προηγούμενο ποστ.

Οπότε θα διαβάσω επιτέλους το The Wonderful Wizard of Oz και θα το κάνω και με στυλ!

Αυτά που δεν κατηγοριοποιούνται

2015-11-27 11.58.54

  • The Girl in the Road: Νεαρή γυναίκα στο φουτουριστικό (!) Μουμπάι ξυπνάει δαγκωμένη από φίδια και γισα κάποιο λόγο πρέπει να γυρίσει στην Αιθιοπία. Μια άλλη κοπέλα θέλει να πάει επίσης στην Αιθιοπία μέσω Σαχάρας.  Το Goodreads γράφει: “The Girl in the Road melds the influences of Margaret Atwood, Neil Gaiman, and Erin Morgenstern for a dazzling debut”. Το μόνο μου πρόβλημα είναι, γιατί ενώ ακούγεται τόσο ενδιαφέρον, δεν το έχω ακούσει από κανέναν? Θα το διαβάσω και θα σας πω!
  • Made you up: Μου το πρότεινε το Amazon και ήταν καιρό στη wishlist μέχρι που το είδα πάλι στο Over the place και αποφάσισα να το πάρω. Μια νέα γυναίκα με σχιζοφρένεια προσπαθεί να καταλάβει τι είναι αλήθεια και τι παραίσθηση στην καθημερινή της ζωή. Φαίνεται ενδιαφέρον!
  • Jack Glass: Ο Jack Glass είναι ο δολοφόνος και το ξέρουμε. Όσο προχωράει το βιβλίο ανακαλύπτουμε γιατί το έκανε. Επίσης κάτι λέει για έναν αστεροειδή. Δεν ξέρω, το πήρα καιρό πριν, κάπου είχα βρει ένα καλό review και μου είχε φανεί πολύ ενδιαφέρον, νομίζω και sci-fi. Τελοσπάντων, θα σας πω περισσότερα όταν το διαβάσω!
  • Bedtime stories: Μικρές ιστορίες από γνωστούς συγγραφείς (όπως Nabocov, Haruki Murakami, Neil Gaiman, Ursula LeGuin, F.S.  Fitzgerald κλπ). Why not? Μεγάλοι συγγραφείς, μικρές ιστορίες, ενδιαφέρον ακούγεται!

Τέλος!

Και αν θέλετε το πιστεύετε, έχω και άλλα βιβλία που φτάνουν σήμερα. Τα αγόρασα με μια γελοία δικαιολογία. Μην μου ξαναπροτείνει κανένας βιβλίο! Τουλάχιστον για 5-6 μήνες!

 

15 thoughts on “Tα “new/used” βιβλία μου

  1. Τι να πρωτοσχολιάσω! Κατ’αρχάς η θέα από το παράθυρο σου είναι μαγική, λιώνω με τη φωτογραφία… Το ‘The Age of the Miracles’ είναι το τρίτο καλύτερο βιβλίο που διάβασα φέτος, ελπίζω να σ’αρέσει! Με είχε επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό. To Forgive Me και το Shock είναι αρκετά ιδιαίτερα βιβλία, δεν έχω ξανασυναντήσει όμοια τους, αλλά τους έβαλα τρία αστεράκια γιατί κάτι κάπου δεν με κέρδισε… Μόνο αγάπη για Dorothy Parker ❤ (έχεις δει το Girl Interrupted; την αναφέρουν πολύ σε αυτή την ταινία), να μου πεις πως θα σου φανεί το Made You Up (με το απίστευτο εξώφυλλο) γιατί δεν το έχω πάρει ακόμη και το Bed Time Stories που στολίζει τα ράφια μου αλλά μένει αδιάβαστο. Τέλειο το Oz, απίστευτη εικονογράφηση! Να κάνεις κι άλλα τέτοια posts με ωραίες φωτογραφίες, δεν τα χορταίνω!! (ps ευχαριστώ για τις αναφορές εννοείται^^)

    Like

    1. Χαχα ναι ωραία είναι η θέα, αλλά έχει κάπου 6 βαθμούς εξω! Όλα όσα έχεις προτείνει μου φαίνονται φοβερά! Και θέλω να τα διαβάσω τώρα, αλλά να τα διαβάσω πριν τα Χριστούγεννα θα πρέπει να τα επιστρέψω Ελλάδα για να κάνω χώρο εδώ. Και θέλω να τα χαρώ λίγο, μόλις τα πήρα! Τι προβλημα 🙂

      Like

      1. Χαχαχα καταλαβαίνω! :p Σπουδάζεις τώρα εκεί ή δουλεύεις; Να δω πως θα τα πηγαινοφέρνεις τόσα βιβλία!;)

        Like

    2. Ω το Girl Interrupted, αγαπημένη ταινία! Θα το ξαναδώ για να δω τις αναφορές στην Dorothy Parker! Μονο σταμάτα να κανεις άλλες προτάσεις, δεν προλαβαινω! 🙂

      Liked by 1 person

    1. Το έχω ήδη αγοράσει :), δεν το ήξερα ότι υπάρχει online 😦 Επόμενο βήμα: να το διαβάσω! Μάζι με όοολα τα υπόλοιπα που έχω αγοράσει!

      Like

    1. Θέλω να τα διαβάσω όλα τώρα, γινεται? Ακόμα να εφευρεθεί αυτό που είχαν στο Matrix και στα φορτώνανε στον εγκέφαλο…

      Like

  2. Όλοι οι γνήσιοι βιβλιοφάγοι εκτιμούν το παλιό! Αυτές τις μέρες διαβάζω Το στρίψιμο της βίδας δανεισμένο από την Δημοτική βιβλιοθήκη. Αν και η εκδοσή του είναι της τελευταίας δεκαετίας, είναι κακομεταχειρισμένο και μυρίζει καπνό. Φαντάσου, το κρατάω για λίγη ώρα και μετά τα χέρια μου έχουν υιοθετήσει την μυρωδιά του… Αν και στην αρχή με ξένισε, τώρα το έχω λατρέψει και το ακουμπάω ξανά και ξανά με λαχτάρα! (ναι, είμαι τρελή!)
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις και καλές αναγνώσεις!!!

    Like

  3. Εσύ δεν είχες κι ένα λευκό γατουλίνι που χρησίμευε κι ως μοντέλο στις φωτογραφίες των βιβλίων σου; Πού είναι;;;

    Αχ, να ρωτήσω και κάτι άσχετο μιας που αναφέρθηκες σε βιβλία που αγοράστηκαν μέσω Amazon (και σόρρυ αν γίνομαι κουραστική γιατί το έχω ξαναρωτήσει παλαιότερα σε ποστ άλλου blogger): τί ισχύει πλέον με τις αγορές στο Amazon και τα capital controls; Γιατί έχουμε προσπαθήσει με τον αδερφό μου να αγοράσουμε προϊόντα από άλλα site (όχι από Amazon) και δεν μας το επέτρεψε. 😦

    Like

    1. Χεχε το γατουλίνι το ειχα για τις φωτο του readathon, αλλά θα το χρησιμοποιήσω και σε άλλες, είναι πολύ δημοφιλές φαίνεται!
      Δύστυχως δεν μπορώ να σε βοηθήσω με την ερώτησή σου, μένω εξωτερικό και χρησιμοποιώ ξένη κάρτα 😦 Τραγική κατάσταση να μην μπορείς να ψωνίσεις από το ιντερνετ! Δεν έχω λόγια!

      Liked by 1 person

      1. Άστα να πάνε!! Γενικά προτιμώ να αγοράζω από το βιβλιοπωλείο και μόνο αν τύχει να θέλω κάτι που δεν κυκλοφορεί στην Ελλάδα θα το παραγγείλω από Amazon ή τουλάχιστον αυτό έκανα μέχρι στιγμής. Και χθες τελικά που χρειάστηκε, φάγαμε “άκυρο” και δεν μας δέχτηκε καν την κάρτα. 😦 😦

        Τελικά μέχρι να μου απαντήσεις το έψαξα στο ίντερνετ και με πολύ κόπο ανακάλυψα ότι επιτρέπονται μεν οι αγορές, αλλά με ημερήσιο όριο 300.000 ευρώ για όλους τους κατόχους κάρτας της κάθε τράπεζας. :/ Αν έχεις δηλαδή κάρτα στην Πειραιώς και στις 00.01 το βράδυ μπουν 3 κάτοχοι κάρτας Πειραιώς και κάνουν αγορές 100.000 ευρώ ο καθένας, τέλος. Δε θα γίνει δεκτή η δική σου και θα πρέπει να περιμένεις να ξαναδοκιμάσεις την τύχη σου την επόμενη ημέρα στις 00.01 😦

        Like

      2. Δεν νομίζω ότι θα μπορούσαν να βρουν πιο ηλίθιο κανόνα! Ακους εκει όλοι οι πελάτες να έχουν ένα όριο! Θα μας τρελλάνουν! Καλο κουράγιο!

        Liked by 1 person

Leave a Reply

