Readathon2015: Τα πρώτα 10 βιβλία

Readathon1_MainImage_cropped

Το 2015 πήρα μέρος στο readathon2015 του So little sleeping and so much reading.

Κανόνες: Το Somuchreading μας έδωσε 30 κατηγορίες βιβλίων. Έπρεπε να διαλέξουμε τα 24 από αυτά και να τα τελειώσουμε μέσα στο 2015. Αφού τελειώναμε ένα βιβλίο, μπορούσαμε να ανεβάσουμε μια εικόνα του σε μία ειδική σελίδα.

Αποφάσισα να τελειώσω και τις 30 κατηγορίες και να βάλω τη γάτα μου τη Ζίζη σε όλες τις φωτογραφίες (για ομοιομορφία!).

Εδώ παρουσιάζω τα 10 πρώτα βιβλία που διάβασα για το readathon2015.

1. Φορμόλη του Arnaldur Indriðason

2015-01-05 23.02.36

Readathon Category: ένα αστυνομικό βιβλίο

Κλασικό καλό βορειοευρωπαϊκό αστυνομικό βιβλίο. Παίρνει όμως έξτρα πόντους γιατί διαδραματίζεται στην Ισλανδία!

2. Γυρίστε τον γαλαξία με ωτοστόπ του Douglas Adams

2015-01-06 12.24.20

Readathon Category: ένα αστείο βιβλίο

Πολύ έξυπνο, αστείο. Έξυπνο χιούμορ δηλαδή. Επίσης είναι must-read για όποιον θέλει να λέγεται “geek”.

Είχα ένα καθηγητή που όταν τον ρωτούσαμε “Ποιά είναι η απάντηση?” μας έλεγε “42”. Τώρα ξέρω γιατί. Επίσης έμαθα γιατί πρέπει πάντα να ταξιδεύεις έχοντας μια πετσέτα.

Μου άρεσε, αναγνωρίζω την ποιότητα του, αλλα για κάποιο λόγο δεν το λάτρεψα ενώ θα έπρεπε. Γι’αυτό δεν τελείωσα και όλη την “τριλογία” (που αποτελείται απο 6 βιβλία).

3. Το ρεστοράν στο τέλος του σύμπαντος του Douglas Adams

2015-01-07 10.12.38

Readathon Category: ένα βιβλίο μιας σειράς τριών ή περισσοτέρων βιβλίων

Το δεύτερο βιβλίο της “τριλογίας”, εξίσου έξυπνο και αστείο. Ακόμα όμως no love from me… Δεν έχουμε χημεία? Φταίει η μετάφραση που δεν με κράτησε? Ποιός ξέρει…

4. Η ζωή, το σύμπαν, τα πάντα του Douglas Adams

2015-01-13 10.33.36

Readathon Category: ένα βιβλίο από εκδοτικό οίκο που συνήθως δεν διαβάζετε

Βιβλίο τρία… και έχω αρχίσει να κουράζομαι…. Ναι κι αυτό είναι επίσης έξυπνο, αστείο, ίδιο στυλ… Αλλά θέλω πλέον κάτι διαφορετικό. Είναι η αρχη του readathon και το μόνο που σκέφτομαι είναι όλα τα άλλα βιβλία που θέλω να διαβάσω.

5. Ο άχρωμος Τσουκούρου Ταζάκι και τα χρόνια του προσκυνήματός του του Haruki Murakami

2015-01-13 11.59.24

Readathon Category: ένα βιβλίο απο τη λίστα των NY Times 100 notable books of 2014 

Το λέω από τώρα, είμαι θαυμάστρια του Haruki Murakami. Ή βασικά αυτό νόμιζα πριν 1-2 χρόνια, όταν διάβασα το 1Q84. Όσο περισσότερο διαβάζω τα λιγότερο καλά του βιβλία, καθώς και βιβλία άλλων γιαπωνέζων συγγραφέων, τόσο καταλαβαίνω ότι μάλλον είμαι πιο πολύ θαυμάστρια της γιαπωνέζικης λογοτεχνίας.

Τα πρώτα 3/4 του βιβλίου ήταν καταπληκτικά, κλασικό στυλ του Murakami. Αλλά το τελευταίο 1/4 ήταν απογοητευτικό, πολύ συνηθισμένο.

6. Ο ελέφαντας εξαφανίζεται του Haruki Murakami

2015-01-22 10.29.55

Readathon Category: ένα βιβλίο με διηγήματα

Άλλο ένα βιβλίο του Murakami, με διηγήματα. Αποφάσισα ότι μου αρέσουν πολύ τα βιβλία με διηγήματα!

Κάποια δεν είχαν κάτι το ιδιαίτερο να πουν, αλλά κάποια άλλα ήταν καταπληκτικά! Πιο πολύ μου άρεσε “Ο νάνος που χόρευε”, ήταν απλά καταπληκτική ιστορία. Επίσης, το πρώτο κεφάλαιο του “Κουρδιστού πουλιού” (το βιβλίο που με έκανε να αγαπήσω τον Murakami) είναι ένα από τα διηγήματα.

Γενικά πάντως, θα έλεγα ότι τα περισσότερα διηγήματα του βιβλίου ήταν πολύ καλά.

7. Ο ωκεανός στο τέλος του δρόμου του Neil Gaiman

2015-01-19 14.50.37

Readathon Category: ένα μυθιστόρημα του φανταστικού

Αυτό το βιβλίο κανονικά θα έπρεπε να το λατρέψω… μόνο που δεν έγιναν έτσι τα πράγματα τελικά. Δεν μπορώ να πω ότι υπήρχε κάτι το συγκεκριμένο που δεν μου άρεσε, απλά δεν μου έκανε “κλικ”.

Είναι ένα ωραίο βιβλίο φαντασίας, με πρωταγωνιστή ένα μικρό αγόρι και τις περίεργες γειτόνισσές του, που ζουν σε δυο φάρμες στη μέση του πουθενά.

Μάλλον πρέπει να διαβάσω και κάτι άλλο από Neil Gaiman.

8. Δόκτωρ Ύπνος του Stephen King

2015-02-10 23.25.01

Readathon Category: ένα βιβλίο που δανειστήκατε ή κερδίσατε

Η Λάμψη 2! Ήταν κάπως σαν να ήταν δύο διαφορετικά βιβλία σε ένα… και αυτό που μου άρεσε ήταν το πιο “καθημερινό” κομμάτι.

Το παιδάκι απο τη Λάμψη έχει μεγαλώσει και έχει γίνει αλκοολικός γιατί… ε πρέπει να ρωτήσουμε γιατί? Ως συνήθως, ο Stephen King γράφει με τέτοιο τρόπου που καταλήγεις να διαβάζεις ένα βιβλίο 600 σελίδων σε 5 μέρες. Όλα μου φάνηκαν ενδιαφέροντα, έκτος από τη βασική ιστορία. Δηλαδή μου άρεσε να γνωρίζω τους χαρακτήρες και την προσωπικότητά τους, απλά δεν με ένοιαζε καθόλου ποιος θα κερδίσει στο τέλος ή αν θα καταστραφεί ο κόσμος.

9. Δικαίωμα στη ζωή του Jack Ketsum

2015-02-21 10.29.25

Readathon Category: ένα βιβλίο που τελειώσατε σε μια μέρα

Άλλη μια “αρρωστημένη” ιστορία απο τον Ketchum, για ένα ζευγάρι που βασανίζει μια έγκυο γυναίκα. Το άσχημο είναι ότι τα βιβλία του δεν σοκάρουν πια, γιατί η πραγματική ζωή έχει φτάσει στα ίδια επίπεδα αρρώστιας.

10. Νανούρισμα του Chuck Palahniuk2015-02-22 11.59.17

Readathon Category: ένα βιβλίο τρόμου

Οκ, δεν ήταν πολύ τρομακτικό, αλλά εγώ για τρόμου το αγόρασα! Απλά κατέληξα να θαυμάζω πιο πολύ την εξυπνάδα του παρά να “τρομάζω”.

Γιατί δεν έχω διαβάσει ακόμα όλα τα βιβλία του???

Κάποια άτομα ταξιδεύουν στην Αμερική για να βρουν όλα τα αντίτυπα ενός βιβλίου που περιέχει ένα νανούρισμα που σκοτώνει όποιον το ακούει. Ταυτόχρονα, όλοι τους ξέρουν το νανούρισμα… και μπορούν να σκοτώσουν ο ένας τον άλλο ή να σκοτώσουν όλη την ανθρωπότητα απλά λέγοντας το νανούρισμα.

Αυτά για τώρα! Το Part 2 και Part 3 του Readathon2015 θα ακολουθήσει σύντομα!

18 thoughts on “Readathon2015: Τα πρώτα 10 βιβλία

  1. Το γατονι να το στειλεις προς εμε,σε παρακαλω πολυ!Αρκετα απο τουτα τα βιβλια τα εχω στο του ριντ παιλ μου και αλλα τα εχω διαβασει.Εχουμε παρομοια γουστα κοντεσα μου!

    Like

    1. Τέλεια! Θα παίρνουμε ιδέες η μια από την άλλη τοτε! Άσε το δικο μου ριντ παιλ εχει γίνει τεράστιο! Ελπίζω το καινούργιο readathon να χωρέσει τα πιο πολλά!

      Liked by 1 person

      1. Μην με ερεθιζεις,εχω πανω απο 150 βιβλια για διαβασμα.Μερικα δεν θα ειναι τυχερα και δεν θα νιωσουν το χαιδεμα απο τα μπιρμπιλωτα μου ματια!Χεχε,ναι πολυ χαιρομαι!Πως σε λενε?

        Like

      2. Θέλω να τα διαβάσω όλα αυτα που έχω 😦 Και είμαι ΗΔΗ πολύ επιλεκτική, δεν υπάρχει χρόνος για όλα. Με λένε Ζιζελόνι 😛 (εντάξει δεν κρύβομαι και από τη CIA, κανονικο όνομα Ιωάννα). Εσένα?

        Like

      3. Τζο! Τέλειο! (μικρές κυρίες mode on) Έμενα πλέον με φωνάζουν Yoanna (στο μυαλο τους γράφεται με J, αλλά το προφέρουν Γιο) εδώ που μένω, αλλά έτσι κι αλλιώς το Ιωάννα το έχω βαρεθεί.

        Liked by 1 person

      4. Α το εχω συνηθισει το Γιοαννα,δουλευα με μια Βουλγαρα που την ελεγαν ετσι και την φωναζα ΓΙΟ!Αννα. Χεχεχε

        Like

      5. Χαχαχα έτσι (ή σκέτο Γιο) με γωνάζουν ακόμα φίλοι από το σχολείο (όπου αμερικανίδα αγγλικού δεν μπορούσε να πει το Ιωάννα)

        Like

Leave a Reply

