Συστάσεις!

IMG_20151114_141934

Καλοσωρίσατε!

Είμαι το Ζιζελόνι (not my real name!), είμαι ελληνίδα αλλά τα τελευταία χρόνια ζω στην Ολλανδία.

(… και αυτός είναι ο λόγος που θα βρείτε λάθη αν επισκεφτείτε την αγγλική μου σελίδα)

Έφτιαξα αυτό το blog για να έχω ένα αρχείο των βιβλίων που διαβάζω, των ταξιδιών που κάνω και γενικά για ό,τι μου αρέσει. Και γιατι το έβαλα online? Γιατι πολλές φορές εχω βρει τέτοιου είδους blog και μου αρέσεουν πολύ. Και σκέφτηκα ότι μπορεί να βρεθεί κάποιος που θα του αρέσει εξίσου και αυτό το blog!

Θα προσπαθήσω να κανω τα post μου και στα ελληνικα και στα αγγλικά.

Αν διαβάσει κανενας σας την αγγλική μου σελίδα και βρει λάθη, παρακαλώ ας με διορθώσει!

Δεν ειμαι native speaker.

Have fun!

 

email: zizelonivankat[at]gmail.com

Leave a Reply

